Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 tot 170 van 297

Discussie: Oorlogstopic: The Purge vs Vultures!

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rootland Bekijk bericht
    Je weet toch dat ik al jaren met Jorben dual... Gezien de hoeveelheid spionnen die ThePurge overal heeft geplant aan het begin van de server kan dit niet als een verassing komen.
    Helaas weten ze alles al.......
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    Daan, Vultures heeft jullie nooit aangevallen tijdens de NAV.
    Dat wij jullie dwars hebben gezeten op bepaalde punten kan, maar het verhuizen naar de WW bijvoorbeeld werd besproken door Semantic met een van jullie en werd niet afgewezen.
    Hier sla je wel effe de plank mis, wij van Showtime hadden wel degelijk bezwaren tegen een WW-ally in onze achtertuin. Dat is ook de reden dat wij op een nacht twee WW dorpen van de kaart hebben geschoten van SubM. En toen joinde die gasten Vultures. Wij hadden nog zoveel bezwaar kunnen hebben, maar jullie hadden daar dorpen kunnen stichten en wij hadden er vanwege die NAV niks aan kunnen doen.

Daarnaast:
    De eerste WW-dorpjes werden al geplaatst voordat daar met ons over was overlegd. Pas nadat wij er twee wegschoten werden wij op de hoogte gebracht van de situatie.
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker

Standaard

Ik heb Abo gekozen omdat Semantic destijds de grootste veeg van Vultures had, dan kun je met die vergelijking zien wat voor een impact het op jouw alliantie gehad zou hebben.
    Mensen hier vinden het niet per se logisch dat er werd gereageerd op de backstab van Tim en dat snap ik niet.
    Als er een soortgelijke backstab bij Purge was geflikt, hadden jullie ook op ons gelopen en dat is het punt van die vergelijking.
    Daarmee probeer ik weer te zeggen dat het niet Vultures is die de oorlog is begonnen, wat Daan wel beweerde.

Snap je het nu wel een beetje?

Edit:
    Een beter voorbeeld is eigenlijk Showtime.
    Als Semantic 's nachts de veeg van Showtime had gesniped en daarmee de NAV verbrak, wil je dan beweren dat Purge niet op Vultures zou lopen?
    Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik je niet snap, want ik snapte het voorbeeld wel gewoon hoor.
    Vond het alleen een waardeloos voorbeeld aangezien het in de praktijk überhaupt niet mogelijk was geweest

Je edit geeft al aan dat je het stiekem toch een beetje met me eens was
    En ja ik ben het ook met jou eens hoor, als Semantic zoiets had uitgehaald, zouden wij er ook op gereageerd hebben (waarschijnlijk iets succesvoller ).
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zizou Bekijk bericht
    Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik je niet snap, want ik snapte het voorbeeld wel gewoon hoor.
    Vond het alleen een waardeloos voorbeeld aangezien het in de praktijk überhaupt niet mogelijk was geweest

Je edit geeft al aan dat je het stiekem toch een beetje met me eens was
    En ja ik ben het ook met jou eens hoor, als Semantic zoiets had uitgehaald, zouden wij er ook op gereageerd hebben (waarschijnlijk iets succesvoller ).
    Ja het voorbeeld kon beter bedacht ik mij achteraf!
    Maar de essentie snapte je dus gelukkig.
    En ja, over het succes van de reactie valt weinig te discussiëren

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    Hier sla je wel effe de plank mis, wij van Showtime hadden wel degelijk bezwaren tegen een WW-ally in onze achtertuin. Dat is ook de reden dat wij op een nacht twee WW dorpen van de kaart hebben geschoten van SubM. En toen joinde die gasten Vultures. Wij hadden nog zoveel bezwaar kunnen hebben, maar jullie hadden daar dorpen kunnen stichten en wij hadden er vanwege die NAV niks aan kunnen doen.

Daarnaast:
    De eerste WW-dorpjes werden al geplaatst voordat daar met ons over was overlegd. Pas nadat wij er twee wegschoten werden wij op de hoogte gebracht van de situatie.
    Dan zaten jullie niet allemaal op één lijn blijkbaar, wij hebben anders te horen gekregen
    Bijlage 7705
    Laatst gewijzigd door Rain Drop : 11-04-2017 om 17:30

Gebruiker Hatred`'s schermafbeelding

Standaard

Dan zaten jullie niet allemaal op één lijn blijkbaar, wij hebben anders te horen gekregen
    Bijlage 7705
    Fake news! Really, it's fake..

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Bijlage 7705
    Dit bericht is dus ná het wegschieten van de WW-dorpen verzonden.
    Want deze dual, waarvan ik het eigenlijk niet helemaal correct vind dat je dit zo op het AF gooit, is nou net degene die mij de opdracht gaf om deze dorpen weg te schieten.

En zoals ik ookal aangaf, wij hadden weinig keus m.b.t. het accepteren van WW-dorpen, want zodra die gasten Vultures joinden konden we geen kant op.
    Laatst gewijzigd door Tim : 11-04-2017 om 16:38
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    Dit bericht is dus ná het wegschieten van de WW-dorpen verzonden.
    Want deze dual, waarvan ik het eigenlijk niet helemaal correct vind dat je dit zo op het AF gooit, is nou net degene die mij de opdracht gaf om deze dorpen weg te schieten.

En zoals ik ookal aangaf, wij hadden weinig keus m.b.t. het accepteren van WW-dorpen, want zodra die gasten Vultures joinden konden we geen kant op.
    Waar hebben we het nu precies over?
    Ik had het over dat het verhuizen naar het WW, na die 2 afgeschoten dorpen, niet werd afgewezen door jullie.
    Die 2 eerste WW dorpen kwamen inderdaad zonder jullie overleg, daarom hoor je mij ook niet klagen over het feit dat ze weggeschoten waren.
    Daarna is er wel overleg geweest en kon het gewoon wel 'daar links'.
    Dat jullie geen kant op konden of weinig keus hadden vind ik dus niet kloppen.
    Je dual had ook gewoon de waarheid kunnen zeggen in plaats van dat het daar links wel kan en ons de impressie geven dat het niet zo'n groot probleem is.

Jij kent Semantic beter dan ik maar volgens mij had dat gewoon normaal opgelost kunnen worden als hij wist dat het wel een probleem was, vooral als het een oorlog zou hebben voorkomen.
    Laatst gewijzigd door Rain Drop : 11-04-2017 om 18:10

Gebruiker

Standaard

Ondertussen op acc Sziget
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Dion's schermafbeelding

Standaard

TS5 Mysterion-VEMEGOJB | TS1 Mysterion-X | TS7 The Patriot-Instinct | TS1 Mysterion-NSS
    TS2 Fnatic-Prelude | TS5 iFnatic-300BEER! | TS1 Scrooge McDuck-Disney | TS5 Eminem-Micro
    TS1 Zcrooge McDuck-Doge
    TS5 Sziget/Abomination-ThePurge | TX2 Mysterion-Doge 2.0

Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten