Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 tot 120 van 297

Discussie: Oorlogstopic: The Purge vs Vultures!

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Gaan purge en hun vriendjes eindelijk ontmaskert worden!

Gebruiker broodje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    Waarom is het dorp dan niet overgenomen?
    Binnenkort komen de rapportjes erop, dan kan de rest hun eigen conclusies trekken.
    Ik heb voorgeveegd, Teutatis heeft overgenomen. Check even goed na aub.

Edit: Gooi rapportjes maar, Deze actie had of heeft niks met Purge vs Vultures te maken. "Meelopen" is het niet, en zal het nooit zijn.
    Laatst gewijzigd door broodje : 08-04-2017 om 02:26
    ♫ Broodje - Future ~ Bread Bakery - Olympus ~ Aramis - Veto! ~ Giant Waffle - ThePurge ♫

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenan & Kel Bekijk bericht
    dit is toch complete onzin? je gaat echt niet zo'n goed arti voor habbekrats weg geven want Purge wou hem zo graag.. en vervolgens probeer je wel ander artifact wat ze nog liever willen wel te stelen bij hun vijand
    Tuurlijk is het complete onzin, er is gewoon een NAV en zeer goede communicatie tussen beide (woorden van Pantzer althans).
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker Hatred`'s schermafbeelding

Standaard

Pantzer lult wel meer verhalen bijelkaar

Gebruiker

Standaard

Ok, ik ben er ook nog..

Wil me toch even bemoeien..

Maar ik zie vooral andere allys reageren.. lekker doorsimmen..

Zie ook dat blijkbaar TNS en Snackbar in hun handen wrijven.. Volgens mij doet The Purge nog iets, IN TEGEN STELLING tot andere die alleen maar wrijven..

Als het dan toch zo dramatisch is.. zoals gesteld.. dan misschien zelf actie ondernemen.. TNS vs Snackbar.. nee heb map zo niet voor me.. dus geen idee hoe ver ze uit elkaar liggen.

Maar verder allemaal janken over the purge maar zelf niks doen.. of opzoek naar een andere oorlog om het te over bruggen.. die kennen we allemaal..

Bij deze dus wel allemaal the purge aanvallen.. alleen in het spel zie ik er weinig van..

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Bij deze dus wel allemaal the purge aanvallen.. alleen in het spel zie ik er weinig van..
    Dus wat je wilt zeggen is dat we "allemaal the Purge aan moeten vallen" ingame? Neem er nog eentje.. Ik sim rustig door.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker

Standaard

Ok, ik ben er ook nog..

Wil me toch even bemoeien..

Maar ik zie vooral andere allys reageren.. lekker doorsimmen..

Zie ook dat blijkbaar TNS en Snackbar in hun handen wrijven.. Volgens mij doet The Purge nog iets, IN TEGEN STELLING tot andere die alleen maar wrijven..

Als het dan toch zo dramatisch is.. zoals gesteld.. dan misschien zelf actie ondernemen.. TNS vs Snackbar.. nee heb map zo niet voor me.. dus geen idee hoe ver ze uit elkaar liggen.

Maar verder allemaal janken over the purge maar zelf niks doen.. of opzoek naar een andere oorlog om het te over bruggen.. die kennen we allemaal..

Wij (rest van de server) simmen allemaal door en kijken lekker toe, en als men door de troepen heen is vallen wij met zn allen aan en bouwen een WW naar 100.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

The purge..

noobs zijn het!

hoe durven ze!

schoften, schavuiten!

1000 bommen en granaten!
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Hebben die twee niet een NAV?
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Hebben die twee niet een NAV?
    Ja klopt, wij gaan straks onze kleine schoentjes ook ruilen met grote ogen. #SoWorth
    Collagebouwer

Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten