Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 tot 130 van 172

Discussie: Ts1 Talk

Gebruiker Hatred`'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Rock Bekijk bericht
    Mauf neem je pilletje niemand begrijpt je.

Templars is gewoon bang voor 1 speler en valt via via aan tot ik geen troepen meer heb en daarna zijn ze stoer genoeg om zelf aan te vallen. En gaan ze ook nog achterlijk reageren dat het zogenaamd toeval is allemaal.
    Net als het toeval was dat we dachten dat sudo een spion was en dat het toeval was dat el grande naar templars ging en dat het toeval was dat templars scout en ik daarna van andere spelers aanvallen kreeg op dat dorp en dat het toeval was dat exact op het moment dat mijn troepen dood waren templars langskwam.

Volgens mij denk je dat s1 spelers een aantal debielen zijn of niet? Templars onderschat nogal het niveau van de mensen van s1.

Wees nou een grote jongen en geef het toe of reageer niet meer en ga lekker verder simmen en tegen elkaar zeggen hoe goed jullie jezelf vinden.
    Alweer een korte server voor je steentje?
    Begint bijna een gewoonte te worden..

Gebruiker

Standaard

Haatred u bent in de war u zit niet op s1.

Gebruiker

Standaard

Dus mensen die niet op een server zitten, mogen geen mening hebben of reageren?

Het niveau van de mensen op s1 onderschatten is trouwens best knap, dan zet je wel heel laag in
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Man wat een gezaag hier.

Al is het 1000 tegen 1, dit is gewoon het spel.
    Iedereen speelt het hoe hij of zij(sure)wilt.

Het enigste waar ik een wrang gevoel bij heb zijn die 'spionnen', maar ook dit is al zo oud als het spel zelf en wordt nu eenmaal gebruikt door sommige mensen/allianties. Er over zagen gaat geen verschil maken.

Gebruiker

Smile

Tuurlijk mag je wel reageren als je niet op s1 speelt.
    En tuurlijk mag je iedereen aanvallen die je wilt.

Maar templars doet de dingen allemaal die ik opnoem en pretendeert ze niet te doen. Tja dan krijg je een zaag discussie.

Vrede speelde nooit op de Nederlandse servers omdat hij het niveau zo laag vond. Dus schept hij nu op dat hij wel eens een Spaanse server heeft gewonnen, op die spaanse servers doen volgens mij gemiddeld 136 mensen mee.

Dus vandaar deze zaagdiscussie

Gebruiker Mauf's schermafbeelding

Standaard

Of vrede/Gerrit nu de spaanse server gewonnen heeft terwijl het een server van geen kwaliteit was maakt niet zo veel uit. AbsoluteZero! staat momenteel gewoon in de top op zowat alle vlakken.

Jou account staat uuhm waar? Wacht even kijken, net binnen de top 100 qua populatie (niet voor lang blijkbaar ), qua aanvaller loop je 178 rondjes achter. Verdediging, daar blink je in uit blijkbaar, gewoon binnen de top 20!!! . Mijn felicitaties voor de heuse mijlpaal (blijkbaar mede mogelijk gemaakt door Templars hoor ik hem steeds zeggen). Zou je ons dan niet meer credit geven?
    I'm back, ready to kick some ***
    NL1: AbsoluteZero!

Gebruiker

Standaard

Tuurlijk mag je wel reageren als je niet op s1 speelt.
    En tuurlijk mag je iedereen aanvallen die je wilt.

Maar templars doet de dingen allemaal die ik opnoem en pretendeert ze niet te doen. Tja dan krijg je een zaag discussie.

Vrede speelde nooit op de Nederlandse servers omdat hij het niveau zo laag vond. Dus schept hij nu op dat hij wel eens een Spaanse server heeft gewonnen, op die spaanse servers doen volgens mij gemiddeld 136 mensen mee.

Dus vandaar deze zaagdiscussie
    ik snap niet hoe je erbij komt dat el grande om jou te pesten een ally die uit elkaar valt verlaat? Dat was gewoon een logische stap.
    Hoe je het verzint dat wij een gast op kunnen draaien om je te vegen voor ons snap ik ook niet, vooral omdat je zelf met die zelfde gast die je geveegd heeft in een ally zit. Zeer bijzonder.

Nee, ik speelde op de spaanse server omdat daar het niveau 4 jaar geleden HOGER was. Nu kom ik na 4 jaar terug en zie ik dat er op de spaanse servers geen 10k spelers meer zijn dus ga ik weer terug naar de Nederlandse servers. zo simpel ligt het. En opscheppen? ik heb één keer op jouw gereageerd toen JIj aan het opscheppen was dat je 10 keer zoveel in je mars had dan mij en dat je al servers had gewonnen.
    En zoals Mauf zegt: ik denk dat de ranglijst en top 10 meer zeggen dan die duizend woorden die je er uit kraamt.
    En ik verbaas me inderdaad over het mentale niveau van sommige spelers hier.
    Laatst gewijzigd door vrede : 25-03-2017 om 11:07
    Server 1: Absolute ZERO!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauf Bekijk bericht
    Of vrede/Gerrit nu de spaanse server gewonnen heeft terwijl het een server van geen kwaliteit was maakt niet zo veel uit. AbsoluteZero! staat momenteel gewoon in de top op zowat alle vlakken.

Jou account staat uuhm waar? Wacht even kijken, net binnen de top 100 qua populatie (niet voor lang blijkbaar ), qua aanvaller loop je 178 rondjes achter. Verdediging, daar blink je in uit blijkbaar, gewoon binnen de top 20!!! . Mijn felicitaties voor de heuse mijlpaal (blijkbaar mede mogelijk gemaakt door Templars hoor ik hem steeds zeggen). Zou je ons dan niet meer credit geven?
    ABSOLUTENUL, ik weet dat je slecht kunt lezen dus bij deze herhaal ik het nog even voor je: Ik speel niet meer op dat account.

Hoeveel hersenen heb je als je mijn voormalige account gaat vergelijken met jou account. Jou account is gepushed, je hebt altijd de bescherming gehad van je ally en je bent nooit aangevallen.
    Mijn voormalige account stond er alleen voor, is iedere dag aangevallen en had geen ally. Als jij geen ally had, dan had je waarschijnlijk niet in de top 100 gestaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrede Bekijk bericht
    ik snap niet hoe je erbij komt dat el grande om jou te pesten een ally die uit elkaar valt verlaat? Dat was gewoon een logische stap.
    Hoe je het verzint dat wij een gast op kunnen draaien om je te vegen voor ons snap ik ook niet, vooral omdat je zelf met die zelfde gast die je geveegd heeft in een ally zit. Zeer bijzonder.

Nee, ik speelde op de spaanse server omdat daar het niveau 4 jaar geleden HOGER was. Nu kom ik na 4 jaar terug en zie ik dat er op de spaanse servers geen 10k spelers meer zijn dus ga ik weer terug naar de Nederlandse servers. zo simpel ligt het. En opscheppen? ik heb één keer op jouw gereageerd toen JIj aan het opscheppen was dat je 10 keer zoveel in je mars had dan mij en dat je al servers had gewonnen.
    En zoals Mauf zegt: ik denk dat de ranglijst en top 10 meer zeggen dan die duizend woorden die je er uit kraamt.
    En ik verbaas me inderdaad over het mentale niveau van sommige spelers hier.
    Heb ik ooit gezegd dat el grande dat heeft gedaan om mij te pesten? El grande was gewoon een pion van jullie die zijn eigen ally genaaid heeft en vervolgens is overgestapt naar de vijand.

Het mentale niveau van de spelers op S1 vind ik in iedergeval beter dan jou niveau. Als ik ergens niet tegen kan is het mensen die denken dat ze meer zijn dan een ander en daar over opscheppen.
    Laatst gewijzigd door FA_Lightsun : 26-03-2017 om 23:18 Reden: Dubbelpost samengevoegd.

Gebruiker

Standaard

ABSOLUTENUL, ik weet dat je slecht kunt lezen dus bij deze herhaal ik het nog even voor je: Ik speel niet meer op dat account.

Hoeveel hersenen heb je als je mijn voormalige account gaat vergelijken met jou account. Jou account is gepushed, je hebt altijd de bescherming gehad van je ally en je bent nooit aangevallen.
    Mijn voormalige account stond er alleen voor, is iedere dag aangevallen en had geen ally. Als jij geen ally had, dan had je waarschijnlijk niet in de top 100 gestaan.
    Aha ik hoor steeds nieuwe dingen. Dus ik ben gepushed? ow, dat wist ik niet. En nu ligt het aan mijn ally dat ons account er goed voor staat? Volgens mij had je zelf ook een ally kunnen beginnen aan het begin van de server. En het klopt, wij worden niet aangevallen, wij vegen gewoon alle mensen in de omgeving met aanvalstroepen.
    Server 1: Absolute ZERO!

Gebruiker

Standaard

Dat is fijn voor je maar de discussie is dat templars gewoon een stelletje chickens zijn.

Regels voor berichten