Pagina 23 van 41 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 tot 230 van 401

Discussie: Golden Awards

Gebruiker Hatred`'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Ga je ook nog wat zinnigs zeggen, of, uh?
    Geef eens het goede voorbeeld

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hatred` Bekijk bericht
    Geef eens het goede voorbeeld
    Verdumme, ik wou die geniale voorzet er zelf in koppen, maar je was me voor!
    Laatst gewijzigd door thevino : 18-04-2017 om 19:53

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Alpha zo ook de conclusie trok ja.
    Maar die artes gaan steeds naar dezelfde speler, ik kan fout zitten maar kan me niet herinneren dat ie met iemand anders een arte wissel gedaan heeft.
    Tot dusver is het altijd in het voordeel van 1 speler, waar dat bij de andere gevallen waar we over hebben gesproken niet het geval is.
    Vandaar dat ik dus zeg dat hij niet voor Purge speelt.
    Worden die (met behulp van Detestation) geripte artes niet ten behoeve van Purge gebruikt door Abomination dan?
    Als Abomination bijvoorbeeld oogjes ript met behulp van Detestation worden die niet enkel voor zijn benefiet gebruikt lijkt mij.
    Of verder die kleine opslag die Kianus heeft geript na sweep van -69- en nu in Purge rouleert?
    Volgens mij is dat toch echt in het voordeel van de hele ally en niet enkel van 1 speler, of zit ik fout Sven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Waarom moet er over alles wat iets wat gelinkd is aan The Purge telkens openlijk gediscusieerd worden, ik heb geen haan zien kraaien toen TNS samenvloeide in 1 ally of praktisch heel NUTZ overstapte naar Snackbar. Wees dan eerlijk en ga dan ook niet over The Purge beginnen!
    Dat heeft voor mij maar één reden Vino, sommige leden blijven zo achterbaks ontkennen.
    Van TNS en Snackbar is het voor iedereen wel duidelijk, niemand hoor je daar ook over ontkennen dus is er daar ook geen ruimte voor openlijke discussies voor.
    Over Purge is een deel ook wel duidelijk, maar toch zijn sommige leden zo koppig (of naïef).
    Als jullie zulke grote jongens zijn, waarom dan niet gewoon toegeven hoe het nou echt zit?
    Sommigen van The Purge hebben er al een nuchtere kijk op, sommigen niet.
    Je praat telkens over een nuchtere kijk op de server maar als het op jouw alliantie aankomt heb je het zelf niet Vino.
    Zoals velen eerder al hebben aangegeven is blokken bouwen niet het probleem, het constante achterbakse gedoe erachter wél.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    Dat heeft voor mij maar één reden Vino, sommige leden blijven zo achterbaks ontkennen.
    Van TNS en Snackbar is het voor iedereen wel duidelijk, niemand hoor je daar ook over ontkennen dus is er daar ook geen ruimte voor openlijke discussies voor.
    Over Purge is een deel ook wel duidelijk, maar toch zijn sommige leden zo koppig (of naïef).
    Als jullie zulke grote jongens zijn, waarom dan niet gewoon toegeven hoe het nou echt zit?
    Sommigen van The Purge hebben er al een nuchtere kijk op, sommigen niet.
    Je praat telkens over een nuchtere kijk op de server maar als het op jouw alliantie aankomt heb je het zelf niet Vino.
    Zoals velen eerder al hebben aangegeven is blokken bouwen niet het probleem, het constante achterbakse gedoe erachter wél.
    Wat moet er dan altijd bevestigd worden? Misschien al eens tot het besef gekomen dat geruchten en insinuaties net gevoed worden door allianties zoals TNS en Snackbar? Verder is er niets, maar dan ook niets achterbaks achter verhaaltjes niet punt per punt gaan bevestigen. Waarom moet die regel bij The Purge wel gehanteerd worden en bij een andere alliantie niet? Dat is net wat achterbaks als je het mij vraagt!

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker M-J-A's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf het maar een beetje vreemd vinden allemaal, al heeft Vino natuurlijk wel een punt dat dit gewoon het golden awards topic is en al dat gezeur nou ook niet bepaald lekker wegleest. Wat opfrissing. Mijn lijstje met huidige meningen:

Beste speler: Abdul Klapstoel
    Beste alliantie: The Purge / Snackbar
    De beste teamspeler: Bij ons is dat Vaatdoekje
    Allynoob: Dream Team
    Beste leider: Brendan/Rick
    Meest overschatte alliantie: The Wall (lijkt me duidelijk), The Purge (leuk verhaaltje, lekker rellen met een klein groepje. Helaas andere richting in geslagen door de rest van de sterke spelers uit t gewest op te nemen.
    Meest onderschatte alliantie: Snackbar
    Meest overschatte speler: Abomination
    Meest onderschatte speler: -
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: Donkey Kong, Jessica Stones, Kayako Saeki, Kapsalon, Sziget, Lex Luthor
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Abomination
    Mooiste speler naam: Miss Handeling
    Mooiste alliantie naam: The Wall
    Mooiste actie van de server: Tim + de memes en, hoewel het tegen ons was, Hestiko's troll-acties+IGM's
    Beste simmer: Abdul/Sziget
    Beste aanvaller: Simple Mind
    Beste verdediger: New Kids, Vaatdoekje, Sziget
    Beste farmer: Kapsalon
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Feike/Peter
    Wie haalt het einde van de server niet: Zou hier volgens normale regelgeving Lex Luthor in moeten vullen maar, wonderbaarlijk genoeg, speelt ie nog
    Leukste forumgebruiker: Tim
    Minst leuke forumgebruiker: Iedereen is wel tof op zn eigen manier .
    Laatst gewijzigd door M-J-A : 22-04-2017 om 17:42 Reden: Er is eigenlijk maar 1 beste speler hier :)
    S5 - Kazumi
    Oud: Mephobia, Me Gusta, Res Dogs, Popcorn, Empire
    Huidig: TNS

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    Worden die (met behulp van Detestation) geripte artes niet ten behoeve van Purge gebruikt door Abomination dan?
    Als Abomination bijvoorbeeld oogjes ript met behulp van Detestation worden die niet enkel voor zijn benefiet gebruikt lijkt mij.
    Of verder die kleine opslag die Kianus heeft geript na sweep van -69- en nu in Purge rouleert?
    Volgens mij is dat toch echt in het voordeel van de hele ally en niet enkel van 1 speler, of zit ik fout Sven?
    Over Kianus zei ik toch niks? Deuh natuurlijk was dat in allybelang.
    Ik had het enkel over Detestation.
    Maar zoals ik al toegaf, ik wist niet dat Detestation had getimed en zo de adelaars meenam.
    Dan blijf ik niet achter mijn eerdere standpunt staan.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Komende van jou is dit een enorm compliment voor The Purge!
    Deze moet je wel even toelichten. Lijkt me toch raar komende van iemand die zijn alliantie klein wilde houden in het begin om dan zulke uitspraken te doen (als ik ze juist interpreteer).
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker

Standaard

Toelichting vragen om iets van Vino zegt...

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Om maar door te gaan met lijstjes...

Beste speler: Abomination
    Beste alliantie: Snackbar
    De beste teamspeler: Jessica Stones
    Allynoob: -
    Beste leider: Brendan
    Meest overschatte alliantie: Vultures
    Meest onderschatte alliantie: Snackbar
    Meest overschatte speler: -
    Meest onderschatte speler: -
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: Spelers die hart hebben voor de ally en het uiterste halen
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Inactieve egoïsten
    Mooiste speler naam: Kiekeboe
    Mooiste alliantie naam: Oudjes
    Mooiste actie van de server: Elke gedurfde AVP of individuele acties
    Beste simmer: New Kids
    Beste aanvaller: Abomination
    Beste verdediger: Jessica Stones
    Beste farmer: -
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Leuke single dames rond de 20
    Wie haalt het einde van de server niet: Deel The Wall en Vultures spelers
    Leukste forumgebruiker: M-J-A (positiviteit)
    Minst leuke forumgebruiker: Tim, robbie01 (negativiteit)
    Laatst gewijzigd door Otterman : 18-04-2017 om 22:17
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-J-A Bekijk bericht
    Mooiste actie van de server: hoewel het tegen ons was, Hestiko's troll-acties+IGM's
    Heel lief
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Pagina 23 van 41 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten