Pagina 22 van 41 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 tot 220 van 401

Discussie: Golden Awards

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zizou Bekijk bericht
    En jou moeten we wel geloven?
    Ten eerste lieg je over het duallen met Looney Tunes en ten tweede gaat opslag helemaal niet af en toe naar looney tunes, die heeft hem zelfs nog nooit gehad.
    Mijn excuses, het was de grote trainers.
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Alpha zo ook de conclusie trok ja.
    Ik bedoel:
    Abomination veegt, detestation haalt arte 1 seconde later op en arte verplaatst zich naar Abomination iets later op de dag.

Jullie bedoelde misschien die titanen schoenen die enkele dagen naar daar gingen enzoverder..
    S1 - Game of Thrones

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir_alpha Bekijk bericht
    Ik bedoel:
    Abomination veegt, detestation haalt arte 1 seconde later op en arte verplaatst zich naar Abomination iets later op de dag.

Jullie bedoelde misschien die titanen schoenen die enkele dagen naar daar gingen enzoverder..
    Dat detail was mij inderdaad niet bekend.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir_alpha Bekijk bericht
    Ik bedoel:

Haha zat er een seconde tussen? NOOBS!

Gebruiker Hatred`'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Haha zat er een seconde tussen? NOOBS!
    Geen Purge materiaal!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abdul Bekijk bericht
    Fantastisch Een alliantie die reageert tegen blokkenbouwers, en zelf nog een erg groot netwerk aan spelers buiten de eigen alliantie erop na houdt. Mocht dit nog niet bekend zijn: ThePurge heeft al sinds het begin van de server enkele spelers in ORO geplaatst (met welk doel moge bekend zijn). Daarna elkaar helpen met de artefacten, spelers uit ORO meenemen in het roulatiesysteem. ThePurge is beduidend groter dan ze wil doen laten lijken.
    Wat is jouw definitie van een "erg groot" netwerk Harm? Meeste mensen die jou kennen weten wel al langer dat je praatjes groter zijn dan je nuchere kijk op de server, daar heb je ieg mijn definiëring van "groot"!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Maakt alle uitspraken vanuit sommige van jullie rondom eventuele andere afspraken tussen de overige groepen op deze server toch iets aan de hypocriete kant.
    Komende van jou is dit een enorm compliment voor The Purge!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-J-A Bekijk bericht
    de enige reden dat er nu kritiek is op Purge is omdat jullie al dit soort dingen haarfijn ontkennen. Van mij mag je gerust een block bouwen maar kom er dan ook voor uit... Niets mis mee! Je kunt mij en anderen niet wijs maken dat je de unieke schoenen zo gratis mee krijgt als middel van intimidatie...
    Je zou nog verschieten, wij jagen de mensen schrik aan! Dat heet propaganda baby! Verder moet je die UT zien als een logische stap. ORO ziet die UT liever bij The Purge dan bij TNS of een Snackbar, wie zijn wij om ze dan te weigeren?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    En anderen zullen alsnog blijven ontkennen dat er een samenwerking is
    Waarom moet er over alles wat iets wat gelinkd is aan The Purge telkens openlijk gediscusieerd worden, ik heb geen haan zien kraaien toen TNS samenvloeide in 1 ally of praktisch heel NUTZ overstapte naar Snackbar. Wees dan eerlijk en ga dan ook niet over The Purge beginnen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Ik vind een samenwerking met 1 speler niet direct het teken dat hij bij geheel Purge hoort.
    Volgens sommigen wel blijkbaar!

PS: Mooie Golden Awards-lijstje..
    Laatst gewijzigd door thevino : 18-04-2017 om 19:18

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Geen idee, je verdedigende spelers buiten schot houden? Daar oogjes hebben? Of vraag het lekker zelf aan spelers zoals Han e.d.. Gaat die nu wel over of blijft ie zitten?
    Zo dat vraagstuk is ook opgelost, na lang twijfelen, uren overleg, alle mogelijke situaties te bekijken ben ik ook Purge gejoined.

Ik hoop dat ik persoonlijk veel kan bijleren en zien hoe die toppers een account uitbouwen

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enjoithis Bekijk bericht
    Zo dat vraagstuk is ook opgelost, na lang twijfelen, uren overleg, alle mogelijke situaties te bekijken ben ik ook Purge gejoined.

Ik hoop dat ik persoonlijk veel kan bijleren en zien hoe die toppers een account uitbouwen
    Ze rekenden je anders al een behoorlijke tijd bij de groep.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Ze rekenden je anders al een behoorlijke tijd bij de groep.

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Ga je ook nog wat zinnigs zeggen, of, uh?
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Pagina 22 van 41 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten