Pagina 86 van 88 EersteEerste ... 36768485868788 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 851 tot 860 van 876

Discussie: Ts4 Talk

Gebruiker

Standaard

Valt ook nog wel mee met hoe inefficiënt natars farmen is.
    Ligt er wel een beetje aan hoe je het doet en wat je activiteit is.
    My name is nobody

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Wat jij niet snapt is dat je begon met te vragen wat ik heb gepresteerd. Eerst en vooral heb ik eigenlijk nooit echt een account gehad deze server. Ik had een mooie accountopbouw en mooie veeg op het account opc die ik uiteindelijk niet mocht gebruiken. Toen had ik geen account meer. Hoe wil je dat ik solo iets presteer zonder een eigen account te hebben?

Vervolgens heb ik achter de schermen bij Underdog best veel leiding gegeven zonder dat dat mijn intentie was. Ik heb mooie artefacten planning gedaan en verdeling. Ik had een AVP klaarliggen op Bloem maar kon het niet versturen omdat ik geen account meer had. Dit AVP heb ik dan achter de schermen zonder account kunnen doorvoeren en die was nog deels geslaagd ook, wetend dat de helft van de vegen niet liepen dankzij opc.

Dan vroeg NATO & Neutraal of ik bleef, met veel tegenzin ben ik dan begonnen op Dinkeytoy die overigens maar level 17 velden had. Ik heb daar heel wat aangepast door oa een extra avd te maken. Toen liep ik ook solo elke dag op Underdog en heb hier veel schade uitgedeeld. Daarna heb ik voorop gelopen op HD van Midgets.

In NATO moest ik met tegenzin weeral leiding geven omdat niemand anders het kon. Dit is me dan deels ook gelukt en heb dan mooie vegen van jullie tegengehouden & weeral een AVP gemaakt op jullie. Wetende dat de helft van de vegen weeral niet lopen (dit betekent dus dat ik veel leden niet kon vertrouwen).

Verder kan je dan zeggen dat de paashaas het AVD heeft overgenomen, wat ook klopt. Maar jij hecht geen waarde aan het plan erachter. Denk je nou echt dat zonder een deftig plan dat het gelukt was? Vergeet het maar aangezien opc ging veegdeffen & er 200k def in de buurt staat. Zelfde met WW. Dus zonder mij was AVD-overname en WW-overname ook gewoon niet gelukt.

Dus ga nou niet commentaar geven over mijn prestaties deze server. Enige rede dat jij zoveel kunt presteren is dat je een team achter je hebt die je kan vertrouwen. Een slimme leiding & slimme leden. Die combinatie met jullie eigen waarde en vegen kon je dit. Dus voordat je kritiek geeft, kijk dan ook maar eerst naar het administratief gedeelde.
    Dus niet een server waar je trots op bent?
    Geloof best dat je op s5 met Jeannot samen een goed account hebt hoor
    En ja ik kies de juiste duals, had je ook moeten doen, en overschat midgets aub niet, word al veel te lang gedaan..
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    Dus niet een server waar je trots op bent?
    Geloof best dat je op s5 met Jeannot samen een goed account hebt hoor
    En ja ik kies de juiste duals, had je ook moeten doen, en overschat midgets aub niet, word al veel te lang gedaan..
    Nope ik ben hier inderdaad niet trots op en heb inderdaad slechte keuze's gemaakt. Ik ben wel blij dat ik meer man heb leren kennen(vooral mijn huidige dual). Na een server van Underdog is mijn mening nu nog erger dan mijn mening voordat ik er bij zat :P Underdog is een overrated alliantie met incapabele leden met de grootste noob aan kop
    Bewijs is natuurlijk de 8 jaar lange ervaring en tijdens deze periode nooit iets bereikt te hebben (zelfs niet een WW)

Maar zoals opc altijd zegt: "We moeten roeien met de riemen dat je hebt."
    Daarom zitten ze bij underdog gewoon niet te roeien.

En het account op S5 was ook niet echt goed, nu is het al wat beter, maar zit dikke achterstand op.

En Midgets overschatten? Niet echt. Ik heb altijd al respect gehad voor Midgets, zeker toen ze het blok hebben kunnen verslagen. Bewijst alleen maar dat kwaliteit overtreft.
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    En Midgets overschatten? Niet echt. Ik heb altijd al respect gehad voor Midgets, zeker toen ze het blok hebben kunnen verslagen. Bewijst alleen maar dat kwaliteit overtreft.
    Dit klinkt behoorlijk alsof je Midgets zwaar overschat .

Gebruiker spanje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kabouter Wesley Bekijk bericht
    En daarbij het zogenaamde blok ook
    x3: Soulmates - JimJam |-------| s6: Tettnmeaarup - Lock
    s5: Kriegentocht - Zever |-------| s3: Adaro - TR
    s5: Chillimanjaro - Uprising |----| s4: Schultenbrau - ZAUFEN

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Uprising zou dat blok nog smashen joh.

Gebruiker spanje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Uprising zou dat blok nog smashen joh.
    Gertjan wil niet meehelpen
    x3: Soulmates - JimJam |-------| s6: Tettnmeaarup - Lock
    s5: Kriegentocht - Zever |-------| s3: Adaro - TR
    s5: Chillimanjaro - Uprising |----| s4: Schultenbrau - ZAUFEN

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kabouter Wesley Bekijk bericht
    Wel ze hebben de server aan de voeten gekregen. Terechte winnaar met het WW als ze hem winnen. Zijn prachtige vegen daar, op sommige na. Defensief kan ik niet over meespreken although bij onze aanval er weinig te spotten viel. Maar toch hebben ze de server in handen. Al denk ik dat de loopfrequentie met zoveel schoentjes en artefacten wel hoger mag liggen. Ikzelf zou bijna elke dag lopen ongeacht de schade. Maar geen idee wat de bedoelingen zijn met de vegen dus tja
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat het laatste gedeelte vooral te wijten is aan hoe veel (of eigenlijk, hoe weinig) rappo's we posten op het AF. Het is ook niet leuk tho, om rappo's te posten terwijl je nooit def tegenkomt nu we op KNT en shit lopen . Het is dat een van mijn duals zich verveelde, dat er weer wat rappo's te zien zijn vanuit ons..

Gebruiker

Standaard

Waar is stamper op gelopen dan?

Regels voor berichten