Pagina 85 van 88 EersteEerste ... 35758384858687 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 841 tot 850 van 876

Discussie: Ts4 Talk

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    euhm Jorben, wat heb jij deze server dan gedaan? als ik je teksten hier lees en mensen gaat verbeteren zou ik graag het juiste voorbeeld zien, ook jij hebt Underdog niet kunnen redden, en op dinkeytoy zag je jullie als top 3 aanvaller, door een zogenaamde grote speler uit te schakelen, volgens mij bestaat Zwaluw nog steeds en is dinkey gone?
    2 geslaagde AVP'en gemaakt en geleid. Veel underdoggers weggespeeld, veel HD'en gelocked en het plan op opc avd overname en WW gemaakt. Ik liep elke dag op een HD (kan jij niet zeggen eh) een maand lang. Dat met weinig motivatie en zonder eigen account. Ik heb defleiding gedaan waarbij we 2 van jullie vegen hebben geblokt.
    Zwaluw is gestopt. Dat account is overgenomen door iemand anders. Ik wou Underdog redden, wie weet kon ik dat wie weet niet. Echter gaf Opc deze kans niet, kan ik niks aan doen. Verder zijn er NATO leden die nog steeds bestaan en gered zijn van Underdog mede door mij.
    En waarom is Dinkeytoy weg? Tja als mijn duals gestopt zijn en ik geen goud meer heb en mijn HD weg vlak voor de examens, kon ik beter stoppen. Als ik niet stopte hadden jullie al mijn subs gelocked en kon ik er vrij weinig aan doen. Wat heb jij zoal gedaan?

Overigens kan je het niet vergelijken met zwaluw. Jullie bemoeide zich met deze oorlog. Logisch dat wij iets niet kunnen afmaken dan.
    Laatst gewijzigd door Generaal : 08-06-2017 om 15:57
    Collagebouwer

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    2 geslaagde AVP'en gemaakt en geleid. Veel underdoggers weggespeeld, veel HD'en gelocked en het plan op opc avd overname gemaakt. Ik liep elke dag op een HD (kan jij niet zeggen eh) een maand lang. Dat met weinig motivatie en zonder eigen account. Ik heb defleiding gedaan waarbij we 2 van jullie vegen hebben geblokt.
    Zwaluw is gestopt. Dat account is overgenomen door iemand anders. Ik wou Underdog redden, wie weet kon ik dat wie weet niet. Echter gaf Opc deze kans niet, kan ik niks aan doen.
    En waarom is Dinkeytoy weg? Tja als mijn duals gestopt zijn en ik geen goud meer heb en mijn HD weg vlak voor de examens, kon ik beter stoppen. Als ik niet stopte hadden jullie al mijn subs gelocked en kon ik er vrij weinig aan doen. Wat heb jij zoal gedaan?
    Volgens mij vielen die avp's en defco aardig mee, ook kan ik me totaal niet herrineren dat dinkeytoy zoveel hd's gesloopt heeft.
    In een avp faalde je zelfs met je held, waardoor je ons een deftarget gaf, helaas vergat King Schultz hun veeg weg te doen.
    Zwaluw staat momenteel weer 21e met populatie, het account heeft het langer volgehouden.
    En ja HD weg & Unieke titaan rip, was wel een erg goedkope vanuit ons ( KW + Hupsa ) op jou.
    En wie weet of je subs lockjes ging krijgen.

Wat ik heb gedaan? vanaf solo anoniem en zonder ally een server te beginnen, tot wat ik nu heb.
    Ik denk dat ik met 21 aanvallintjes aardig wat gelopen heb, o.a op 2 unieke artefacten.
    2x oogjes geript, en nog wel wat artes
    Samen met allygenoten 2 top 5 vegen uitgeschakeld heb ( KAI HD veeg + Glazentafel AVD overname )
    Waren toen in die tijd erg grote vegen die niet gebruikt zijn.
    Oja en 3 midgets hd's.

OPC zn AD overname was erg nice, grote credits aan Pascal
    Maar als je verdere vragen hebt, spam me maar, zou vast wel wat vergeten zijn.
    Laatst gewijzigd door Hydra : 08-06-2017 om 16:07
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Gebruiker Rinusoide's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat ik met 21 aanvallintjes aardig wat gelopen heb, o.a op 2 unieke artefacten.
    2x oogjes geript, en nog wel wat artes.
    Die kleine verwarring was toch wel de mooiste.
    S3: Blaze ~ TGMR | S1: PENGUIN! ~ Veto!
    S4: Cookies ~ Midgets

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij vielen die avp's en defco aardig mee, ook kan ik me totaal niet herrineren dat dinkeytoy zoveel hd's gesloopt heeft.
    In een avp faalde je zelfs met je held, waardoor je ons een deftarget gaf, helaas vergat King Schultz hun veeg weg te doen.
    Zwaluw staat momenteel weer 21e met populatie, het account heeft het langer volgehouden.
    En ja HD weg & Unieke titaan rip, was wel een erg goedkope vanuit ons ( KW + Hupsa ) op jou.
    En wie weet of je subs lockjes ging krijgen.

Wat ik heb gedaan? vanaf solo anoniem en zonder ally een server te beginnen, tot wat ik nu heb.
    2x oogjes geript, en nog wel wat artes
    Samen met allygenoten 2 top 5 vegen uitgeschakeld heb ( KAI HD veeg + Glazentafel AVD overname )
    Waren toen in die tijd erg grote vegen die niet gebruikt zijn.
    Oja en 3 midgets hd's.

OPC zn AD overname was erg nice, grote credits aan Pascal
    Maar als je verdere vragen hebt, spam me maar, zou vast wel wat vergeten zijn.
    Wat jij niet snapt is dat je begon met te vragen wat ik heb gepresteerd. Eerst en vooral heb ik eigenlijk nooit echt een account gehad deze server. Ik had een mooie accountopbouw en mooie veeg op het account opc die ik uiteindelijk niet mocht gebruiken. Toen had ik geen account meer. Hoe wil je dat ik solo iets presteer zonder een eigen account te hebben?

Vervolgens heb ik achter de schermen bij Underdog best veel leiding gegeven zonder dat dat mijn intentie was. Ik heb mooie artefacten planning gedaan en verdeling. Ik had een AVP klaarliggen op Bloem maar kon het niet versturen omdat ik geen account meer had. Dit AVP heb ik dan achter de schermen zonder account kunnen doorvoeren en die was nog deels geslaagd ook, wetend dat de helft van de vegen niet liepen dankzij opc.

Dan vroeg NATO & Neutraal of ik bleef, met veel tegenzin ben ik dan begonnen op Dinkeytoy die overigens maar level 17 velden had. Ik heb daar heel wat aangepast door oa een extra avd te maken. Toen liep ik ook solo elke dag op Underdog en heb hier veel schade uitgedeeld. Daarna heb ik voorop gelopen op HD van Midgets.

In NATO moest ik met tegenzin weeral leiding geven omdat niemand anders het kon. Dit is me dan deels ook gelukt en heb dan mooie vegen van jullie tegengehouden & weeral een AVP gemaakt op jullie. Wetende dat de helft van de vegen weeral niet lopen (dit betekent dus dat ik veel leden niet kon vertrouwen).

Verder kan je dan zeggen dat de paashaas het AVD heeft overgenomen, wat ook klopt. Maar jij hecht geen waarde aan het plan erachter. Denk je nou echt dat zonder een deftig plan dat het gelukt was? Vergeet het maar aangezien opc ging veegdeffen & er 200k def in de buurt staat. Zelfde met WW. Dus zonder mij was AVD-overname en WW-overname ook gewoon niet gelukt.

Dus ga nou niet commentaar geven over mijn prestaties deze server. Enige rede dat jij zoveel kunt presteren is dat je een team achter je hebt die je kan vertrouwen. Een slimme leiding & slimme leden. Die combinatie met jullie eigen waarde en vegen kon je dit. Dus voordat je kritiek geeft, kijk dan ook maar eerst naar het administratief gedeelde.
    Laatst gewijzigd door Generaal : 08-06-2017 om 16:25
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kabouter Wesley Bekijk bericht
    Deca stond op delete, werd gedefd ----> sneue farmdef

En persoonlijk, ik zou geen inactieve allyleden deffen, vind dat maar laag. Maar tis maar waar je plezier uithaalt. Doen jullie toch nog een beetje schade aan Midgets. Want je kan op Underdog zagen, ook niet veel van jullie gezien laatste tijd

Zou een inactieve als je hem niet wilt deffen ook uit de ally zetten, doet afbreuk aan de motivatie bij de rest van je ally die wel actief zijn. Als je zo tegen farmdeffen bent loopt dan op natars.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jata Bekijk bericht
    (...). Als je zo tegen farmdeffen bent loopt dan op natars.
    Beetje vaag statement. Wat uitleg zou fijn zijn.
    Kusjes, KW

Gebruiker

Standaard

Die kunnen niet verdedigd worden door spelers dus ook geen last van farmdef!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underdog Bekijk bericht
    niet terug praten en we weten beide dat als het hier niet was mis gelopen in underdog die de meeste kans om te winnen had gehad , is nu niet zo en boeit verder ook niet meer.
    Het is toch per definitie zo dat als het misgaat, de kans op winnen kleiner wordt?
    En staat Underdog niet altijd al 1-0 voor in dat klassement?

over open deuren gesproken.........
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Die kunnen niet verdedigd worden door spelers dus ook geen last van farmdef!
    Natars zijn juist het toppunt van farmdef. Toch blijven er verdomd veel mensen natars farmen

Gebruiker spanje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kabouter Wesley Bekijk bericht
    Natars zijn juist het toppunt van farmdef. Toch blijven er verdomd veel mensen natars farmen
    Het plebs is nogal onwetend.
    x3: Soulmates - JimJam |-------| s6: Tettnmeaarup - Lock
    s5: Kriegentocht - Zever |-------| s3: Adaro - TR
    s5: Chillimanjaro - Uprising |----| s4: Schultenbrau - ZAUFEN

Pagina 85 van 88 EersteEerste ... 35758384858687 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten