Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 88

Discussie: Weerwolven van Wakkerdam #96

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    De reacties tot nu toe vind ik eerlijk gezegd wat teleurstellend. Ik vind het goed dat jullie scherp zijn en elkaar erop attenderen dat het wellicht een wolvenstreek. In plaats van roepen dat je het niet gelooft, en op andere gaat stemmen had ik graag gehoord: "Dit is in i.i.g een begin; laten we x.., y.., z.. doen." Er is wat informatie probeer daar als burger mee te werken - negeren/weinig meedoen is in het voordeel van de wolven.

Persoonlijk vind ik Boon en Berber het meest verdacht. Ze geven terecht aan dat het wellicht een truc is, maar doen er verder weinig mee. Ze doen alleen afbreuk aan het weinige beetje informatie dat er nu is en trekken het in twijfel. Als wolf zijnde is dit het beste wat je in deze situatie kan doen.

Ik zou jullie willen aanraden om op Marckie als BM te stemmen, dan hebben we een bewezen BM. Denk daarna ook mee; hoe je zou willen dat ik me als heks 100% bewijs.

Mijn 1e lynchstem op AAA was een terugstem, ik verander mijn stem naar Boon.
    Dat is het magie van de eerste lynch!

Ik heb zo m'n info en jij zult je de jouwe hebben. Het risico om het direct te delen is te groot omdat je zo maar bad kunt zijn, maar om het risico is net zo groot om een heks voor de trein te gooien. Als jij vindt dat ik er niets mee doe, dan zou ik op jou zelf moet stemmen gezien ik het verdacht vind dat marckie een heks oppert en daarna direct genezen blijkt te zijn. Klinkt als een schaapswolf 1-2'tje.
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Sorry boon ik stem op jou om mezelf te redden.

Wat gebeurt er trouwens bij gelijke stemmen?
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 15-06-2016 om 06:00
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Bij volledig gelijk, zoals t net volgens mij was, sterft niemand. Als er een BM is, geeft deze de doorslag.

Aangezien in laatste 2 uur lynch veranderd is, wordt deze verlengd met 12 uur. Nieuwe deadline is woensdag 11:00 uur 's morgens.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Nou ik hoop dat we eens verder kunnen kijken dan spelers die actief en kritisch zijn. Ik denk dat zowel Boon, marckie als Tetmiera geen goede optie is.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Boon voor een deadline verlenging.

Ik vraag me wel serieus af wat de burgers denken, laat ik 1x per dag online komen en zo zorgen dat iedereen 1 stem heeft? Ja true je bent zelf wel lekker onder de radar, maar je haalt er ook 0.0 info uit.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Geef je hier nu mee aan dat je zelf geen burger bent?

P.s. deadline was al verlengt.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    Boon voor een deadline verlenging.

Ik vraag me wel serieus af wat de burgers denken, laat ik 1x per dag online komen en zo zorgen dat iedereen 1 stem heeft? Ja true je bent zelf wel lekker onder de radar, maar je haalt er ook 0.0 info uit.
    Wat wil je dan? dat we direct na een halve claim maar mee schapen, wat ook een schaapswolf actie kan zijn?

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Aangezien dat er geen dode vannacht is gevallen denk ik wel dat marckie en tollie burgers zijn, tollie kan ten slotte zich nog steeds bewijzen door te giffen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

De deadline was als verlengt Marckie, dus die stem op Boon is nergens voor nodig
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Aangezien dat er geen dode vannacht is gevallen denk ik wel dat marckie en tollie burgers zijn, tollie kan ten slotte zich nog steeds bewijzen door te giffen.
    Dit dus.

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven #90 - Scouting Wakkerdam
    By 123berber in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 313
    Laatste bericht: 04-10-2015, 09:46
  2. Weerwolven #85-Wakkerdam (Carthager)
    By Carthager in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 198
    Laatste bericht: 04-04-2015, 15:41
  3. Weerwolven van Wakkerdam #78-2 (M-NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 508
    Laatste bericht: 26-07-2014, 15:23
  4. Weerwolven van Wakkerdam #78 (M-NL)
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 23-06-2014, 12:16
  5. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 19:16

Regels voor berichten