Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 88

Discussie: Weerwolven van Wakkerdam #96

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Moet je mijn naam nog wel even dikgedrukt maken.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Als we ervan uitgaan dat de wolven altijd op een burger stemmen om te lynchen is het ook verdachter als die persoon waarop je stemde een burger blijkt te zijn (tollie is momenteel de enige die beweert te hebben genezen dus ik denk dat hij wel zeker de heks is).
    Uiteraard kan het gewoon willekeurig zijn, daarom dat ik je geen lynchstem geef.
    Dit is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: hoe kan ik weten dat tollie genezer claimt als ik voor hem een random stem plaats. Waarom spreekt dat in mijn nadeel?

Leuk dat men vraagt om verweren maar om deze onredenen kan ik mij onmogelijk verweren door nogmaals hetzelfde te zeggen en te vragen. Dusja op deze manier kan er geen fatsoenlijk gesprek ontstaan. En als jullie mijm verweer willen krijgen d.m.v. een claim. Die zal je nu niet krijgen.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Als je nou gewoon leest, was dit allemaal niet nodig :P

Ik stem op jou, omdat tollie op jou stemt. In mijn optiek is tollie een burger en het is handiger om met de burgers op een iemand te gaan, om zo te voorkomen dat de wolven teveel invloed hebben op de lynch.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Ik lees wel goed. Het ging mij om de conclusie van Legioen. Dat slaat nergens op en dat spreek ik dus tegen. Daarnaast vind ik de random stemmen op mij wel heel erg random omdat ik de eerste was die stem. Dusja ik wil graag weten waarom ik.

Dat jij met Tollie meegaat kan ik snappen, alleen geeft tollie geen enkele reden.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Mijn stem op AAA, was een terugstem. Niet te veel achter zoeken.
    Lees morgen alles door en komt dan met een langere post.

Gebruiker

Standaard

zou iedereen er even rekening mee willen houden dat de deadline over 12 uur is en er ongetwijfeld mensen niet online zijn de laatste 3 uur.

Gebruiker

Standaard

Markie en Tetmiera Om ook maar gestemd te hebben.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Tollie en random RamboG

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaa_naamloos Bekijk bericht
    Dit is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: hoe kan ik weten dat tollie genezer claimt als ik voor hem een random stem plaats. Waarom spreekt dat in mijn nadeel?
    Als je tollie een lynchstem had gegeven nadat hij had geclaimd heks/genezer te zijn, dan was het uiteraard wel heel verdacht. Maar ik bedoel gewoon dat als je willekeurig stemt op iemand die later hoogstwaarschijnlijk burger blijkt te zijn dat je dan ook meer kans hebt om wolf te zijn, gewoon omdat wolven altijd op burgers stemmen.
    Ik geloof momenteel wel dat je gewoon willekeurig hebt gestemd, daarom geef ik je geen lynchstem. Ik wil enkel zeggen dat het best een geldige reden is om iemand meer te verdenken, momenteel is elk stukje informatie handig.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik lees wat sceptische reacties op het bekend maken dat ik Marckie gered heb.

Allereerst is dit potje de heks anders; je moet van te voren aangeven of je wilt genezen. Het redden van iemand is dus blind. In de 1e nacht is a) de kans het grootst dat ik een burger zou redden en b) is er voor mij dan i.i.g één persoon bewezen.

Wat je vaak ziet in potjes WvW is een slome start voor de burgers omdat ze geen tot weinig informatie hebben, dit speelt de wolven in de kaart. Door in de 1e nacht iemand te redden en te openbaren hoop ik i.i.g. wat aanknopingspunten te bieden om het spel op gang te brengen. Dit is een groot voordeel voor de burgers.

De reacties tot nu toe vind ik eerlijk gezegd wat teleurstellend. Ik vind het goed dat jullie scherp zijn en elkaar erop attenderen dat het wellicht een wolvenstreek. In plaats van roepen dat je het niet gelooft, en op andere gaat stemmen had ik graag gehoord: "Dit is in i.i.g een begin; laten we x.., y.., z.. doen." Er is wat informatie probeer daar als burger mee te werken - negeren/weinig meedoen is in het voordeel van de wolven.

Persoonlijk vind ik Boon en Berber het meest verdacht. Ze geven terecht aan dat het wellicht een truc is, maar doen er verder weinig mee. Ze doen alleen afbreuk aan het weinige beetje informatie dat er nu is en trekken het in twijfel. Als wolf zijnde is dit het beste wat je in deze situatie kan doen.

Ik zou jullie willen aanraden om op Marckie als BM te stemmen, dan hebben we een bewezen BM. Denk daarna ook mee; hoe je zou willen dat ik me als heks 100% bewijs.

Mijn 1e lynchstem op AAA was een terugstem, ik verander mijn stem naar Boon.
    Laatst gewijzigd door Tollie : 14-06-2016 om 15:29 Reden: + regel

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven #90 - Scouting Wakkerdam
    By 123berber in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 313
    Laatste bericht: 04-10-2015, 09:46
  2. Weerwolven #85-Wakkerdam (Carthager)
    By Carthager in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 198
    Laatste bericht: 04-04-2015, 15:41
  3. Weerwolven van Wakkerdam #78-2 (M-NL)
    By Muchacho NL in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 508
    Laatste bericht: 26-07-2014, 15:23
  4. Weerwolven van Wakkerdam #78 (M-NL)
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 23-06-2014, 12:16
  5. Weerwolven van Wakkerdam #71 - Game on! (M NL)
    Reacties: 340
    Laatste bericht: 06-10-2013, 19:16

Regels voor berichten