Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 1018192021 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 tot 200 van 209

Discussie: Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Iets aangeven is een ding, iets beargumenteren is een tweede. In dit spel heb ik er zeker maling om iets klakkeloos op te volgen, zonder dat dit beargumenteerd wordt.

Ik weet dat dit gek gaat klinken, maar ik ga uitleggen wat ik zou doen mocht ik toch een wolf zijn. Waarom zou ik als ketter/maanlichtwolf droomblazer claimen? Als ketter zou ik een burger wateren en hopen voor de long run. Als maanlichtwolf in ieder geval geen droomblazer, dit tegen de achtergrond dat er altijd wel een zienend element inzit, waarmee je hele droomblazerconstructie in elkaar valt. Nee als ik voor een wolf droomblazerconstructie zou gaan (ik geef toe dat het er erg op lijkt, omdat ik twee wolven heb laten dromen) zou ik dit als schaapswolf doen.

Dus ja be my guest om me te lynchen tetmiera, maar de kans dat mocht ik theoretisch een wolf met krachten zijn is in mijn optiek vele malen kleiner dan dat thels een dubbelganger is.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Dit lees ik trouwens nu pas, maar Legioen heeft gisteren al over Andreas gedroomd, dus ik weet niet over wie Marckie mij wou laten dromen, maar over Andreas was het niet. :P
    sorry voor de dubbelpost, maar jij wilde over andreas dromen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    sorry voor de dubbelpost, maar jij wilde over andreas dromen.
    Maar je geeft zelf aan dat je vorige nacht Legioen over Andreas hebt laten dromen. Omdat je niet twee nachten op rij over dezelfde persoon mag laten dromen, betekent dat automatisch dat je mij niet over Andreas hebt laten dromen. Omdat ik ook niet over jou of Tetmiera heb gedroomd, lijkt het me duidelijk dat jij geen droomblazer bent.

Geloof je het trouwens zelf dat je de 1e, 2e, 3e EN 5e nacht bij toeval een weerwolf hebt laten dromen? :P
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

En als het goed is zou jij dan van aaa te horen hebben gekregen dat twee keer laten dromen over dezelfde persoon niet mag.

Als dit tenminste een regel is. Want bij nalezen zie ik het niet in de rolomschrijving staan.

Hopelijk kan aaa hier duidelijkheid in geven of twee keer over dezelfde persoon laten dromen mag...
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Van wat ik van AAA begreep (en het duurde best een tijd voor ik die informatie had, dus vandaar dat ik niet zo goed wist wat Marckie te vragen):
    • De droomblazer mag niet twee nachten achter elkaar dezelfde persoon laten dromen.
    • De droomblazer mag niet twee nachten achter elkaar over dezelfde persoon laten dromen.
    • De droomblazer mag wel iemand laten dromen, en de volgende nacht over die persoon laten dromen, of omgekeerd.
    • De droomblazer mag niet zichzelf laten dromen.
    • De droomblazer mag wel over zichzelf laten dromen.
    Die laatste regel is anders dan ik het gewend ben, dus ik hield geen rekening met die mogelijkheid. Ik dacht eigenlijk dat er geen 100% mogelijkheid was om Marckie te bewijzen. Hij kon mij natuurlijk niet over mezelf laten dromen, hij kon mij niet over Andreas laten dromen, want dat had Legioen net gedaan, en ik ging ervan uit dat hij mij ook niet over zichzelf kon laten dromen. Oftewel, de enige optie die hij dan zou hebben, is mij over Tetmiera laten dromen, en die zou zeer waarschijnlijk het haasje zijn, dan.

Anyhow, volgens mij is dit over en uit. Van mij mag je het doek laten vallen, Naamloos!
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Standaard

Ik zal ook niet meer van stem veranderen. Dus van mij mag de deadline wel een dag naar voren geschoven worden.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Marckie de droomblazer wordt gelyncht..

Hiermee winnen de burgers het potje (samenvatting post ik zo)
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Standaard

/me high fives mede overlever Tetmiera.

Hey, ik heb het hele spel overleefd als BM! Is dat geen achievement? :P

Standaard

Whooohoe. Well done burgers. High five back too Thels.

Was nog wel even spannend zo. Maar goed gekozen.

Ga er dan ook vanuit dat cetcool echt ziener was en dit aan de verkeerde verteld heeft.

En schaapswolf verkleden als droomblazer is heel gedurft.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Het lijkt me vrij duidelijk dat Berber Cet Cool heeft gedubbeld, en Tuinreus heeft bekeken.

Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 1018192021 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 274
    Laatste bericht: 29-06-2015, 13:12
  2. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 14:21
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 431
    Laatste bericht: 24-02-2014, 23:19