Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 tot 160 van 209

Discussie: Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Weerwolven is een teamsport, geen solosport (tenzij je 3e partij bent). Het maakt niet zoveel uit als je doodgaat, zolang je team maar wint. Dan win je ook!

Je strubbelt wel hard tegen, en probeert ook Dominique en mijzelf zwart te maken, terwijl we duidelijk bewezen burgers zijn. Dat doet me toch erg denken dat je niet die jager bent, maar een andere partij die niet gelyncht wil worden.
    Het klopt dat het een teamspel is, maar het is natuurlijk altijd leuker om op het einde onder de levenden te zitten, vooral als dat nog niet eerder is gebeurd. En ik snap zeker dat de enige wijze waarop een jager zich kan bewijzen is door dood te gaan. Maar dat betekent niet dat dat altijd even leuk is .
    En de enige reden dat ik die andere dingen zeg is puur voor als inderdaad blijkt dat zowel tuin als ik geen wolf zijn. Dat moet er naar mijn mening toch nog eens goed rondgekeken worden. Als blijkt dat tuin inderdaad een wolf is dan goed gedaan.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    In theorie kunnen we de verkeerde beschermengel wantrouwen. Alleen lijkt me dat allemaal onwaarschijnlijk.
    En toch wantrouw je de verkeerde Ik denk namelijk dat de wolven mij 2 keer hebben proberen te eten en hebben gefaald omdat ik die nachten mijzelf beschermde.

Standaard

Als je echt jager bent, dan sorry. Maar momenteel is de situatie dat we alleen weten dat jij Jager hebt geclaimed. Naast jou en Tuin heeft ieder ander wel iets voor zich spreken, dus het is gewoon logisch dat we jou en Tuin eruit werken.

Toegegeven, als je geen Jager was, gingen we misschien eerder voor Tuin, en dan als hij de laatste wolf niet is, morgen voor jou, maar dat is nu niet nodig.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Voor t zelfde geld ben jij de Hero die met z'n laatste kogel net voor ie stierf de laatste wolf afschiet

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andreas1530 Bekijk bericht
    Voor t zelfde geld ben jij de Hero die met z'n laatste kogel net voor ie stierf de laatste wolf afschiet
    Zou leuk zijn maar dat betwijfel ik.

Maarja, ik zal helaas hoe dan ook gelynched worden. Ik vraag me dan wel af wat voor de anderen spreekt.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    En toch wantrouw je de verkeerde Ik denk namelijk dat de wolven mij 2 keer hebben proberen te eten en hebben gefaald omdat ik die nachten mijzelf beschermde.
    Dat is totaal niet logisch. Ze wisten, als ze je nacht 1 hebben aangevallen, dat jij die nacht jezelf beschermde. Vanaf dag 2 wisten ze dat jij beschermer was. En als ze je dan nacht 3 weer hebben aangevallen, terwijl je waarschijnlijk weer jezelf zou beschermen, lijkt mij dat onwaarschijnlijk. Meest waarschijnlijke is dus dat jij nacht 3 niet bent aangevallen. En tenzij wolven die nacht fouten met doorgeven hebben gemaakt, wil dat dus zeggen dat de ander die die nacht beschermd was is aangevallen en echt beschermer is. Zelfs al ben je echt beschermengel, snap ik niet hoe jij tot de conclusie kan komen dat de ander fake is. 2 beschermers is niet onmogelijk.
    Daarbij is er nog iets anders wat in het voordeel van de andere beschermer spreekt. En veel dingen die in jouw nadeel spreken. Zoals hoe berber jou wou laten dromen. En dat berber uberhaupt bekend maakte over jou gedroomd te hebben.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Dan geloof je me niet, je ziet het na het spel wel. Ik weet ook wel dat ik sowieso op Lynch moet.
    Laatst gewijzigd door De Tuinreus : 23-03-2016 om 10:00

Gebruiker

Standaard

Oh ja, m'n stem nog, tuinreus

Gebruiker

Standaard

Aaa_naamloos, je inbox zit vol

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Pleeboy89 de jager wordt gelyncht. Hij schiet de tuinreus de beschermengel dood.

Deadline nacht 5: vrijdag 25 maart om 22:00 (let op: 1,5 dag deadline deze keer)
    Ik heb mn inbox geleegd dus alles past weer.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 274
    Laatste bericht: 29-06-2015, 13:12
  2. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 14:21
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief