Pagina 1 van 41 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 403

Discussie: Eindspeltopic

Gebruiker

Standaard Eindspeltopic

Gezien de vele animo om andere allianties te bashen over hun eindspelambities, voila.

Kaas heeft al een WW, wie zal volgen of wie zal het kaas erg lastig maken met hun gigavegen?
    Spam along.
    Ts1 - The Travellers - NSS
    Ts5 - Ezeqieul - PANIC

xx Colin

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Hier mag toch wel alleen op Kaas gebasht worden?

Verwacht niet veel andere met een WW
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Ik zet mn geld maar is op de natars!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ik zet mn geld maar is op de natars!
    Ik toch maar op kaas.
    Labiel gaat er geen vegen aan verspillen.
    DIRTY! durftsws niet te lopen op high-risk targets. ()
    NSS gaat ook geen vegen eraan verspillen.

Dus dan heb je alleen nog een paar ww-veeg bouwers maar die zijn er niet veel, dus kaas zal het denk wel makkelijk hebben.
    Ts1 - The Travellers - NSS
    Ts5 - Ezeqieul - PANIC

xx Colin

Gebruiker Reivaxx's schermafbeelding

Standaard

Natars gaan winnen

Tenzij ik 'n bouwer vind
    S1 : Back Off - HT!
    S5 : Hercules - Olympus // S1 : Mickey Mouse - Disney // S5 : Dynamo - Omertà // S1 : Katy Perry - DIRTY! // S4 : Crazy Monkey - Violence // S7 : Simba - Feniks // S6 : Unchained - Kermis
    Beste Nieuwkomer Award : Crazy Monkey, 3e (18,8%)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Blitzex mag graanboer spelen
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Standaard

Het rapportje waar iedereen natuurlijk op wachtte:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Yanto's schermafbeelding

Standaard

Iedereen vs Kaas!
    GR!ND - LAB - DIRTY!

Gebruiker

Standaard

Wauw, Kaas.. Lelijkste blokkenbouwers ooit! Dat jullie het eindspel winnen staat alvast vast nu. Maar dat jullie er een goed en verdient gevoel aan gaan overhouden kan toch echt niet? Of kicken jullie nou echt op een ganse server simmen en dan met de zogezegde serveroverwinning te gaan lopen.

En durf met de overwinning van deze server te gaan showen, dan lacht elke travianspeler jullie gewoon vierkantig uit. Jullie hadden net weer wat krediet aanzien gekregen door het mooie overleven en rechtblijven door de oorlog met het NW en de acties van NoDoubt, maar met dit blok met Sol@ris bewijzen jullie alweer dat jullie niets meer kunnen dan alleen blokken bouwen en een Wereldwonder te simmen. Bende simmers

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Standaard

Mja het meest treurige is dat er nu op het oog dus 2 eindspel allys zijn, waarvan Solaris het waarschijnlijk veel makkelijker zou hebben gehad, en dat uitgerekend die 2 allys een eindspel blok vormen

Of gaan NSS/Dirty/Labiel samen ook een eindspel blok vormen?!

TO BE CONTINUED

TOM TOMM TOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM (dat drama trommel dingetje, ik roep hier niet om een tom...)

Regels voor berichten