Pagina 36 van 41 EersteEerste ... 263435363738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 tot 360 van 403

Discussie: Eindspeltopic

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    En om even keihard te lachen,

Hoe corrupt moet crew, support en een serverhoofd zijn zijn om een verhaaltje van Jeff (# Kaas) rond te sturen als een WW op lvl 100 staat dat geschreven is voordat dat ding op 100 stond

Smile!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
    Hier verdedig ik even de crew, dit is aangevraagd door mij zelf voor indien we deze nacht al op 100 kwamen.
    Ji hoeft ze niet te verdedigen, het verzoek is door de crew zelf uitgevoerd....

Altijd verschuilen ze zich achter onmogelijkheden die vanuit Duitsland worden 'opgelegd' of 'automatisch' worden aangemaakt vanuit de software zelf? Niks is mogelijk en alles wordt centraal geregeld tot de kleinste spelfouten aan toe....

Hoe bijzonder lachwekkend dit beleid van de crew dan ook is, feli aan # Kaas om die toren op 100 te zetten zonder ooit ook maar een serieuze kras die is aangebracht
    Laatst gewijzigd door FA_Yurg : 26-10-2014 om 11:50
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Gefeliciteerd met het winnen van de server!
    Er zijn twee zekerheden in het leven - je betaalt belasting en je gaat dood.

Gebruiker GNN's schermafbeelding

Smile gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met onszelf

Één lange streep naar de finale, dat is een knappe prestatie. Ook vanuit mij de felicitaties voor de bouwers, keihard werken 24/7 - maar de beloning is er! Daarnaast vond ik de organisatie ervan goed in elkaar steken, goed geolied team dat verdiende om te winnen, dus nogmaals gefeliciteerd leiding en bouwers.

Voor mij was het weer een tijdje geleden dat ik speelde. In een hang naar de tijden van weleer besloot ik weer eens mee te doen, stiekem hopend om mn maatjes van toen (vanaf 2008 - Tuig, Vision, Gajes etc) weer tegen te komen. In "mijn" tijd bouwden de natars nog niet mee en zag het spelverloop er anders uit. Dat was even omschakelen zeg. Ik kan alleen maar dik tevreden zijn met mijn eigen score ;p Op een enkele vage bekende na (haha Frans) bleek dat ook mijn maatjes van toen gepensioneerd waren. Afscheid nemen van de tijd van weleer, maar ook nieuwe vriendschappen opbouwen. Want deze server weer veel topspelers leren kennen, die uit het goede hout gesneden zijn, die durven opofferen en klaarstaan. Dat zijn de spelers die servers winnen. Dank voor het spel!

Speciale dank aan Herbert, die een mooie droom koesterde met Sol@ris. Jammer dat we niet net wat meer ervaren planners in de gelederen hadden. Uiteindelijk konden we geen vuist maken tegen een grote overmacht. Desondanks bleven we met een groepje gaan en stonden spelers op en bleven we terugkomen. Op het juiste moment opgegaan in Brutal en Kaas, waar we als volwaardig lid werden opgenomen. Dank aan al mijn wapenbroeders! Ook speciale dank aan mijn maatje Quasi - we vulden elkaar vanaf dag één perfect aan, dus de volgende server gaan we duallen Dus ja, uiteindelijk wordt dit een server waar ik later weer van kan zeggen, ik was erbij

Ik neem even een pauze, maar OPC-Frans heeft me overgehaald om met de nieuwe T5 te starten ;p Dus dan zie ik jullie weer graag terug!

grtz
    KoLiBrI

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Hoe bijzonder lachwekkend dit beleid van de crew dan ook is, feli aan # Kaas om die kut toren op 100 te zetten zonder ooit ook maar een serieuze kras die is aangebracht
    Die kleine gallische veeg schoot toch 2 levels of niet?

Gefeliciteerd Kaas iig. Niet de grootste prestatie, mja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Ji hoeft ze niet te verdedigen, het verzoek is door de crew zelf uitgevoerd....

Altijd verschuilen ze zich achter onmogelijkheden die vanuit Duitsland worden 'opgelegd' of 'automatisch' worden aangemaakt vanuit de software zelf? Niks is mogelijk en alles wordt centraal geregeld tot de kleinste spelfouten aan toe....

Hoe bijzonder lachwekkend dit beleid van de crew dan ook is, feli aan # Kaas om die kut toren op 100 te zetten zonder ooit ook maar een serieuze kras die is aangebracht
    Had je misschien nyx op hem laten lopen ipv punten laten pakken op natars. #mosterdnademaaltijd
    Ts1 - The Travellers - NSS
    Ts5 - Ezeqieul - PANIC

xx Colin

Gebruiker Reivaxx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blitzex Bekijk bericht
    Had je misschien nyx op hem laten lopen ipv punten laten pakken op natars. #mosterdnademaaltijd
    Wat heeft dat te maken met wat Wittekind zegt?

Trouwens, als NSS zou graag wou verderspelen, moesten jullie 't maar zelf afschieten
    S1 : Back Off - HT!
    S5 : Hercules - Olympus // S1 : Mickey Mouse - Disney // S5 : Dynamo - Omertà // S1 : Katy Perry - DIRTY! // S4 : Crazy Monkey - Violence // S7 : Simba - Feniks // S6 : Unchained - Kermis
    Beste Nieuwkomer Award : Crazy Monkey, 3e (18,8%)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reivaxx Bekijk bericht
    Wat heeft dat te maken met wat Wittekind zegt?
    om die kut toren op 100 te zetten zonder ooit ook maar een serieuze kras die is aangebracht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blitzex Bekijk bericht
    nyx op hem laten lopen
    Dat zou een serieuze kras geweest zijn, daarom.
    Lezen is niet je sterkste kant blijkt maar weer.
    Ts5 - Ezeqieul - PANIC

xx Colin

Gebruiker

Standaard

Gefeliciteerd Kaas.

Gewoon netjes doorgebouwd. Toch nog een beetje wantrouwend of er toch nog een ally op ww zou gaan lopen.
    De legers daarvoor waren er wel.
    Felicitaties voor de andere ally' s die hun woord hebben gehouden om Kaas gewoon torentje te laten bouwen zonder deze te willen beschadigen. :-)

Het is een mooie toren geworden die alleen beschermd hoefde te worden tegen de natars.

Ik heb het nog nooit zo meegemaakt en het is ook niet echt zoals travian het bedoeld heeft, maar eenmaal moet de eerste keer zijn.

WW bouwers heb ik altijd wel respect voor. De tijd die ze er in steken. Alleen was de angst voor aanvallen van andere ally's dus compleet ongegrond. En de aanvallen van de natars zijn qua grootte en sterkte bekend. (meen ik aan)
    Dus de route naar het einddoel was, vergeleken met het verleden, een eenvoudige, maar tijdrovende klus.

Gebruiker Reivaxx's schermafbeelding

Standaard

Maar waarom moesten wij nyx erop laten lopen?

Omdat NSS nog verder wou? Want enkel NSS zeurt erover en vraagt me al de hele week wanneer wij gaan lopen
    S1 : Back Off - HT!
    S5 : Hercules - Olympus // S1 : Mickey Mouse - Disney // S5 : Dynamo - Omertà // S1 : Katy Perry - DIRTY! // S4 : Crazy Monkey - Violence // S7 : Simba - Feniks // S6 : Unchained - Kermis
    Beste Nieuwkomer Award : Crazy Monkey, 3e (18,8%)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reivaxx Bekijk bericht
    Want enkel NSS zeurt erover
    Dude, seriously?
    Echt erg objectief bezig weer reivaxxx, als je toch alleen alle schuld op nss wilt schuiven reageer dan gewoon niet meer.
    Ts5 - Ezeqieul - PANIC

xx Colin

Regels voor berichten