Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 tot 34 van 34

Discussie: Dual zoeken

Gebruiker

Standaard

Account: Adams

Gelegen in NO. Ben actieve speler. Voornamelijk defensief (CG). Maar heb ook eigen aanvallende krachten om te kunnen rebelleren wanneer nodig

Ik zoek 1 of 2 mensen die deze server nog willen meedraaien. Meer info volgt wanneer je met mij contact opneemt met een PM hier op het forum. Verder kunnen we dan communiceren ingame of op skype. Ik zoek niet zomeer een partner, maar een partner die na deze server verder wil.

Grtz

Gebruiker

Standaard acoount johan

Ik ben op zoek naar een dual om deze server af te maken. Ik zit bij alliantie Imperium en heb net mijn intrede gedaan in de top 100.
    Graag een actief en ervaren speler. Ik speel als gallier.

Gebruiker

Standaard Dual

Iemand die een dual nodig heeft?

Momenteel speel ik op de speed onder de naam 'Cleo'.
    ik heb veel ervaring, maar voornamelijk vroeger in MUG, Pegasus, Centaur, enz.

Groetjes

Moderator Break - Yurg
    Ik heb je bericht even naar het topic verplaatst waar die hoort.
    Laatst gewijzigd door FA_Yurg : 15-12-2012 om 10:32

Gebruiker

Standaard nachtspeler

Hallo allemaal,

Ik heb zo´n 2 jaartjes met tussenstops Travian gespeeld en wil er weer aan gaan beginnen.

Ik heb ervaring in de top 10, zoals met het account Zottedozen en verder nog in een speed server gespeeld als Hadufuns waar we vaker in de top10 overval lijst stonden.
    Voor de rest nog wat accountjes hier en daar gehad tussen de top 50, 100 en 200.

Het liefst speel ik op een germaans account waar ik aggressief kan spelen.
    Romein zou ook een optie kunnen zijn, maar alleen als er aggressief op gespeeld word.

Zoals de titel al zegt ben ik een nachtspeler, dat houd in dat ik rond 11 - 12 uur begin tot een uur of 5 - 6 in de morgen.

Hopelijk tot snel

Groetjes,

Rick

Regels voor berichten