Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 1422232425 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 tot 240 van 242

Discussie: Oorlog MUG vs Boefjes

Gebruiker peer137's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamkaas Bekijk bericht
    Speeltip 7 arogantsie is ook een vak

Nederlands ook...

Standaard

Moderator Break - Tosha
    Jullie lijken wel een stel kibbelende oude dames. Maar dan met een bak met modder in plaats van geraniums. Terug naar de geraniums en laat de modder lekker liggen aub.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker Lama!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Okkidanny Bekijk bericht
    Pff uzi, al die frustraties.. Hoe kan je nog doorgaan met spelen zeg? Dat lage niveau overal, pff ik zou allang gestopt zijn.

Waarom zou het er nooit meer bovenop kunnen komen? Als er een goede leider plaatsneemt die weet wat die doet moet dat makkelijk kunnen. Zoals uzi het al zei, je krijgt een tegenslag.. nou pak de draad dan weer gewoon op. Schone lei blabla. Maar eerst moet je zorgen dat mug stopt :P
    Dan is het iig niet meer het oude Boefjes ^^, behalve als ze hun oude spelers weer kunnen terug halen. Hun wing zijn ze ook al kwijt, ze lopen zich nu juist tegen Boefjes te keren en ze aan te vallen... Gelukkig dat ze geen legers hebben ^^
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot is crew
    [17:56]<Lama> Wie is tafelpoot eigenlijk :P
    [17:56]<ft|weg> een poot die denkt dat hij een tafel kan rechthouwe
    [17:56]<ft|weg> travian daarentegen is wel iets anders dn een tafel :P
    IRC: Lama [irc=13]Lama[/irc]

Gebruiker Godless2Crusade's schermafbeelding

Standaard

Had Boefjes een wing? En toch bijna niets van defence tegen gekomen... de communicatie was dus echt nihil. Ik wist dat de communicatie niet snor zat, maar zo slecht...
    - MUG -

Grote fan van Lunatic

Gebruiker Lama!'s schermafbeelding

Standaard

ehh, zoek de wing wel ff

EDIT: Dit was naar mijn weten de wing; NoLimit. (http://x5.travian.nl/allianz.php?aid=6222)
    Eerlijk gezegd nooit iets van gehoord toen ik in Boefjes zat xD, behalve dat we een keer een hele slechte ally moesten aanvallen, op verzoek van die wing dus .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot is crew
    [17:56]<Lama> Wie is tafelpoot eigenlijk :P
    [17:56]<ft|weg> een poot die denkt dat hij een tafel kan rechthouwe
    [17:56]<ft|weg> travian daarentegen is wel iets anders dn een tafel :P
    IRC: Lama [irc=13]Lama[/irc]

Gebruiker

Standaard

Speeltip 7 arogantsie is ook een vak

Ik heb al 37x toegegeven dat boefjes kapot is gemaakt door MUG dus ik weet niet wat je zeurt?
    Als je weet dat iets kan, en je dreigt ermee. Dan noemen we dan geen arrogantie. Dacht ik :P

Gebruiker

Standaard

Wow zelfs ik vind die reactie triest.

MUG is gewoon een goede alliantie. Die helaas spies gebruikten (nu volgensmij niet meer). Maar olla let maar eens op als je ze probeerd te vegen want ze hebben nog genoeg verdediging klaar staan.

Het is ook helaas duidelijk wie wint

maar als ik aanval zullen er zeeker geen def troepen staan haha mensen met veel dorpen geeft veel plezier je moet het zien als een gokkast alles of niets en op dit moment staat alles in het ww dorp ik zij toch ze hebben niks meer achter de deur staan ik bedoel je kunt gerust een vuurwerk paketje stuuren naar all hun hd wat ze zelf hebben gedaan en het begin spel en nog steets doen kun je heel makelijk oplossen in de vliegens vlugge situatie waar we in zijn terechtgekomen groote pop dorpen van 1200 naar 10 pop zie je het all voor je en hun def is aardig uit gedunt op het ww dorp maar ja het mooiste moet nog komen wat nog harder zuigt haha

Gebruiker

Standaard

Vind je het raar als we dit niet begrijpen?

Gebruiker Ghandi's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olla Bekijk bericht
    maar als ik aanval zullen er zeeker geen def troepen staan haha mensen met veel dorpen geeft veel plezier je moet het zien als een gokkast alles of niets en op dit moment staat alles in het ww dorp ik zij toch ze hebben niks meer achter de deur staan ik bedoel je kunt gerust een vuurwerk paketje stuuren naar all hun hd wat ze zelf hebben gedaan en het begin spel en nog steets doen kun je heel makelijk oplossen in de vliegens vlugge situatie waar we in zijn terechtgekomen groote pop dorpen van 1200 naar 10 pop zie je het all voor je en hun def is aardig uit gedunt op het ww dorp maar ja het mooiste moet nog komen wat nog harder zuigt haha
    Ik volg hier ook niets van, gebruik eens leestekens en maak zinnen eens af, dan komt het misschien over wat je bedoeld. Hier kan ik geen kaas van maken.
    Beter één Dikkes in de hand, dan de lucht van tien!

Mahatma Ghandi: "Al heeft de hele wereld een andere mening, wil dat niet zeggen dat zij gelijk hebben!"

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ghandi Bekijk bericht
    Ik volg hier ook niets van, gebruik eens leestekens en maak zinnen eens af, dan komt het misschien over wat je bedoeld. Hier kan ik geen kaas van maken.
    hij bedoelt heel simpel dat: mug geen def meer thuis heeft en je dus hun hd kan afknallen
    en iets met die hij gefrustreerd is. Over het verliezen van een oorlog en bestwel zwaar ongelijk krijgen in zijn vorige posts.

daar claimde hij namelijk dat mug geen def had naja

Regels voor berichten