Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: [S3] Start van het eindspel

Gebruiker

Standaard [S3] Start van het eindspel

Communique naar alle inwoners

Nu de dagen korter worden en de nachten kouder, realiseren de inwoners van Travian dat het einde van dit tijdperk eraan komt.
    Wereldwonder
    De vervagende verhalen van glorieuze gevechten en opgeblazen gebouwen uit eerdere tijdperken lijkt het enige dat zou blijven bestaan. Maar de inwoners besloten dat dit niet hun manier zou zijn om te eindigen.

Jammer genoeg is de kennis over de geweldige wonderen van de wereld verloren gegaan, meegegaan in de graven van de eeuwenoude en tevens dode voorouders.
    Net voordat de mensen hun hoop in alles verloren, begeleidde het lot hun aandacht naar de eeuwenoude stam der Natars. Deze stam overleefde al vele tijdperken en bloederige gevechten, zij zouden wellicht nog een aantal blauwdrukken bezitten voor de wereldwonderen.

Natuurlijk verlaten de Natars hun woningen niet uit vrije wil dus alleen de meest krachtigen en sluwen zullen hen uit hun dorp kunnen verjagen en het dorp kunnen overnemen om het Wereldwonder te kunnen opbouwen. Uiteindelijk zullen we zien of de inwoners van dit tijdperk hun belofte van glorieuze en moedige daden kunnen waarmaken en zo geroemd worden in de tijden die zullen komen.

Algemene informatie over het eindspel

Gebruiker

Standaard

Blauwdrukken

Wereldwonder
    'Hoe zal het nu verdergaan', vroegen sommige inwoners zich af, 'we weten nog steeds niet hoe we dat ding nou moeten bouwen!'. Het was erg teleurstellend.

Na een lange tijd hoorde elke inwoner het volgende zijn gedachten overstemmmen: 'Gegroet aan allen, zij die zoeken naar Macht horen nu klaar te zijn, de volgende stap wordt vandaag genomen.', en ze wisten wat te doen.

'We gaan vandaag naar een Altaar van de natars! Dan neemt ons leger de blauwdrukken mee en als we terugkomen gaat het meteen naar de schatkamer! We gaan ervoor! We gaan winnen!', zo riep het dorpshoofd.

Paardjes werden van stal gehaald, handelwagens vol graan werden klaargezet, troepen werden in hun gevechtstenue gehesen en de vuurballen voor de katapulten stonden al gereed. En daar gaan ze dan, op weg naar een klein beetje informatie die hun zou kunnen helpen op weg naar het winnen van de server.

Laatst gewijzigd door cds : 13-06-2008 om 13:35

Gebruiker

Standaard Aanvullende regels

Aanvullende regel

Normaal gesproken zijn dit de vereisten om een blauwdruk te kunnen veroveren:

* Je zult het dorp moeten Aanvallen (NIET overvallen!)
    * Je moet de aanval WINNEN
    * Je moet de Schatkamer compleet vernielen
    * Je Held MOET in de aanval aanwezig zijn, en is de enige die de blauwdrukken kan dragen
    * Een lege schatkamer op niveau 10 moet klaar staan in het dorp waar de aanval vandaan kwam

Echter omdat dit een T2.5 server is, waarin helden niet voorkomen, hoeft deze ook niet in de aanval aanwezig te zijn om het blauwdruk mee te kunnen nemen. De rest van de vereisten blijven vanzelfsprekend wel staan.

Ik hoop jullie bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en hoop dat de boodschap door heel travian.nl verspreid wordt.

Met vriendelijke groet,
    Cds
    Eindspel coordinator

Gebruiker Tranqer's schermafbeelding

Standaard nl3 - eindspel

De zon was nog aan het opkomen maar de bouwlui van NOE/HEAVEN4EVER bleven doorgaan met bouwen om het monument af te bouwen. Rond 22:06u werd het gebouw door de bouwvakkers afgemaakt dat waarschijnlijk het meest grote en formidabele gebouw gebouwd is in de gehele Travian geschiedenis sinds het vallen van het Natariaanse rijk. Zij stuurde ons hetvolgende bericht;

Samen met de alliantie Griekjes was Stefan Tha Hero de eerste die het bouwproject voltooide door miljoenen grondstoffen te spenderen en het te beschermen met vele duizenden dappere verdedigers en verdient daarom de titel "winnaar van de server".

Uiteindelijk was master-killer toch wel diegene die over de meest verbluffende hoeveelheid inwoners heerste, gevolgd door FreddyHeineken op de tweede plek en op de derde plek staat Agarwaen.

De machtigste en meest angstaanjagende generaal was Jeroen gevolgd door Reus en E.T. Knousse was de meest genadeloze verdediger die de vijandelijke troepen slachtte bij de poorten van zijn/haar dorpen. Hij of zij wordt gevolgd door Japie en Shitpant die mooie tweede en derde plaatsen bezetten.

Wij van de Travian.nl crew willen jullie allen bedanken die tot het eind volhielden en tevens bedanken voor het alle leuke momenten die we met elkaar hebben meegemaakt.

Met vriendelijke groet,

Travian.nl crew

» Ga naar je dorp

Laatst gewijzigd door Charad-Rha : 15-08-2008 om 21:26
    Ex-Keizer

Gebruiker Tranqer's schermafbeelding

Standaard Eind speech

Beste Collega's Van S3,

We hebben net een mooi eindspel afgesloten en met wat voor een week ?
    Het was een week met vele mooie aanvallen, en ook een week waarin we niet wisten wie er zou winnen.
    Nu is die twijfel weg en heb ik gewonnen omdat er iemand moest winnen en deels heb ik het idee dat ik gespaard ben gebleven van grote mega legers.
    Ik vond het een leuk eindspel met als grootste verassing dat ik won, want dat had ik niet verwacht.

Mijn Tactiek:

Afwachten tot er dusdanig zoveel legers op elkaar botste dat ik een kans had om in 1 keer door te stomen,
    Dit bracht een risico want je zou maar die persoon zijn op wie ze geen legers meer kunnen gooien en ik ben dat niet?

Toevallig was ik dit nu wel!

Ik wil natuurlijk de allianties achter het blok de griekjes bedanken:
    • Allianties:
    • HEAVEN.
    • NOE
    • Osiris
    • NEA
    • Bondgent
    • Hades 2
    • HADES
    • Olympia.

En wat lossen mensen die ook stuurde maar ik kan niet iedereen genoeg bedanken,

Voor mensen die nieuwsgierig zijn naar de def

Productie:
    • Hout: 72 per uur
    • Klei: 13 per uur
    • IJzer: 39 per uur
    • Graan: -1406034 per uur

Eenheden:
    • 146916 Legionairs
    • 664524 Praetorianen
    • 6871 Imperianen
    • 1480 Equites Legatis
    • 6604 Equites Imperatoris
    • 7691 Equites Caesaris
    • 72 Rammen
    • 83 Vuurkatapulten
    • 2 Senatoren
    • 9 Kolonisten
    • 15719 Knuppelvechters
    • 648686 Speervechters
    • 10201 Bijlvechters
    • 5598 Verkenners
    • 51506 Paladijnen
    • 8829 Germaanse Ridders
    • 12 Rammen
    • 54 Katapulten
    • 34 Leiders
    • 27 Kolonisten
    • 870167 Phalanxen
    • 22319 Zwaardvechters
    • 2837 Padvinders
    • 1043 Toetatis Donders
    • 93835 Druidenruiters
    • 14076 Haeduanen
    • 17 Onderleiders
    • 3 Kolonisten

Dit sta nu nog in mijn dorp.

Ook wil ik alle gewesten bedanken voor deze mooi strijd! want dat was het.

En ik hoop op de volgende S3 met jullie te strijden of tegen jullie *liefst met want er waren een hoop goede spelers*
    Misschien wel een leuk idee.

Nogmaals bedankt en treur niet jullie deden het allemaal voortreffelijk.

Groet,

Stefan Tha Hero
    Ex-Keizer

Soortgelijke discussies

1. Start Eindspel NLX
    By CM_Red Dragon in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 04-11-2010, 11:31
  2. Start Eindspel NLX
    By Tosha in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 03-09-2009, 09:27