Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 30

Discussie: Communicatie Multihunters bij bans

Gebruiker

Standaard Communicatie Multihunters bij bans

Onder het mom van dat dit topic hier thuishoort als `andere verbeterpunten voor de crew`

Ter verduidelijking: Het gaat hier niet over mijn account, wel van een alliantielid. Ik wil ook niet praten over de ban, puur op de manier van communiceren vanuit de crew, of deze persoon (ik noem geen namen) specifiek. Hij of zij zal wel weten dat het over hem/haar gaat.

Situatie:
    Iemand in onze alliantie heeft een ban gekregen en stelde de vraag waarom dit was als volgt:
    Beste Multihunter,
    Tot mijn verbazing zie ik dat ik een ban heb gekregen, Zou U mij kunnen vertellen waarom ik een ban gekregen heb? Ik weet namelijk niet wat ik verkeerd heb gedaan?
    Met vriendelijk groet,

Hierop kreeg deze persoon direct volgend antwoord:
    Beste xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,

Wat een mazzel dat je al jaren speelt met je botje en nu pas gepakt word.

Ik mag je echter wel de straf geven van 50% pop reductie + pakhuizen leeg en troepen weg want dat is de standaard straf voor de informatie die ik heb.
    Je mag uiteraard in protest gaan bij de community manger maar hou er dan rekening mee dat de ban nog langer gaat duren en de straf nog hoger kan uitvallen.

Mag ik jou account weer vrijgeven?

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,
    yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    Jouw Travian: Legends Team

Hierbij wil ik 2 dingen aanhalen:
    1. Wat een mazzel dat je al jaren speelt met je botje en nu pas gepakt word.
    De server is helaas nog geen enkele jaren bezig, dus de persoon hier wordt bekeken op zijn verleden inclussief het heden? Dit kan er voor zorgen dat de straf die aangegeven wordt onrechtmatig verhoogd wordt. Alsook is deze zin best grof. Hoogstens mag de multihunter aangeven dat je ziet dat er een bot gebruikt wordt sinds het begin van de server, met andere woorden is de zinsopbouw gewoon ondermaats.

2. Je mag uiteraard in protest gaan bij de community manger maar hou er dan rekening mee dat de ban nog langer gaat duren en de straf nog hoger kan uitvallen.
    Delen we tegenwoordig al straffen zonder dat er langs de speler zijn kant een vraag / tegenvoorstel mag gedaan worden? Er wordt aangegeven een bot te gebruiken, prima, waarvoor, hoe lang, ...? Eventuele locaties zouden handig zijn om tot een oplossing te komen. Er wordt zxeer zelden bewijs vorogelegd omdat het zogenaamd overduidelijk is voor de multihunters.
    Beeld je even in dat er 2 mensen op 1 account spelen en dat de multihunter nu toevallig met de `cleane` van de 2 aan het praten is die letterlijk niets weet???
    In mijn ogen komt dit punt er dus letterlijk op neer, je bent gebannen, accepteer je straf en shut the f*ck up. Ook al weet je van niets...

Nogmaals, dit is geen discussietopic over het al dan niet terect zijn van die ban! Wel over de communicatie waarop van uit de multihunter(s)....
    S1 - Game of Thrones

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Had het bericht ook gelezen, rond uit kinderachtige reactie van de MH.

Heeft travian 14 jarige zomerkrachten aangenomen?

Misschien moeten jullie hem dan maar informeren dat hij niet te veel eigen input moet toevoegen aan dat copy and paste format. Aangezien:

"Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen"

(Aangezien) deze zin gewoon rond uit r*tarded over komt na dat bericht.
    Laatst gewijzigd door Timmytube : 13-07-2017 om 11:18
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Als ik het zo lees lijkt het mij een vrij onwenselijk bericht, zowel vanuit Travian games (wat de MH toch vertegenwoordigt) en om te ontvangen als speler. Lijkt mij een vrij persoonlijke aanval, zijn al niet veel spelers op NL, laten we ze vooral niet wegjagen!
    Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Gebruiker

Standaard

Ik vind de Mh's al een tijd tegenvallen in de communicatie. Ik hoor veel spelers die (onterecht) gebanned zijn die gewoon stressend zitten te wachten tot eindelijk weer een MH online komt.
    De responstijd van een MH moet gewoon drastisch omlaag. 1x in de 24uur een berichtje kan gewoon niet!

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Puike reactie, niets mis mee! Deze multihunter heeft jaren lange training en ervaring op het gebied van objectiviteit en klantvriendelijkheid. Misbruikt zijn macht totaal niet. wat valt er te klagen?

Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

't was nog beter geweest als die MH hem keihard uit had gelachen, niks op aan te merken. Lekker op tyfen van de server als je cheat.

NEXT!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloodnofsky Bekijk bericht
    laten we ze vooral niet wegjagen!
    Laten we dat vooral WEL doen als ze cheaten.
    Laatst gewijzigd door Doom : 13-07-2017 om 15:26
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Guilexx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Bekijk bericht
    't was nog beter geweest als die MH hem keihard uit had gelachen, niks op aan te merken. Lekker op tyfen van de server als je cheat.

NEXT!

Laten we dat vooral WEL doen als ze cheaten.
    Dus als ze jou beschuldigen van cheaten, moeten we jou gewoon verjagen? Zonder dat je een tegenwoord kan bieden om het al dan niet wel cheaten?

Lekker oppervlakkig weer
    ts5 2012-2013 Mephobia-Peuter ; ts3 2013-2014 WRC-Pokemon ; ts6 2013-2014 ME-Vhyxen ; ts3 2014-2015 ONNODIG!-Guilexx ; ts1 2014-2015 Disney-Dagobert Knup ; ts1 2016-2017 Veto!-The Blacklist ; ts4 2016-2017 Kingsman-Chloe Decker ; ts5 2016-2017 Hunger-Lex Luthor

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guilexx Bekijk bericht
    Dus als ze jou beschuldigen van cheaten, moeten we jou gewoon verjagen? Zonder dat je een tegenwoord kan bieden om het al dan niet wel cheaten?
    Lekker oppervlakkig weer
    Je kan best een tegen woord bieden? Weet niet waar je die onzin vandaan haalt maar als je de discussie aan wilt gaan kan dat. Heb het zelf ook wel eens gedaan en ban werd dan zonder problemen gelift.

Sir Alpha heeft het zelfs nog voor je benadrukt :
    'Je mag uiteraard in protest gaan bij de community manger'
    Laatst gewijzigd door Doom : 13-07-2017 om 16:34
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker

Standaard

Weer een cheater weg, ga zo door MH's!

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

MH's bannen nauwelijks zonder bewijs, dat ze niet in details mogen treden heeft vooral te maken met privacy, en dat we de cheaters natuurlijk niet slimmer willen maken dan ze al zijn.
    Als je meer details zou willen, dan is dat altijd mogelijk via hogere kanalen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten