Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 30

Discussie: Communicatie Multihunters bij bans

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

zullen we maar s gaan afspreken dat we niet op de man gaan spelen en dat we het over het onderwerp blijven hebben?
    anders sluit ik alsnog dit topic.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    feit dat je nog kan reageren zegt toch al genoeg?
    Ik zie heus wel wat er getracht wordt met dit topic en zolang ieder zich aan de forumregels verder houdt
    is deze discussie best wel mogelijk.
    mijn doel met dit topic is niet iemand slechtmaken, al zeker niet om ervoor te zorgen dat desbetreffend crewlid verwijderd wordt.
    Het enige wat ik hoop te bereiken is dat jullie intern bespreken hoe het beter kan in de toekomst en hoe wij als spelers in de toekomst eventueel beter kunnen ingelicht worden of sneller geholpen worden.
    S1 - Game of Thrones

Standaard

Tovenaar en ik lezen bijna alles mee wat er over en weer geschreven wordt, we zien toe dat alles loopt zoals wij en het hoofdkwartier in Munchen van ons verwacht.
    Ik zeg bewust bijna want dit gesprek is ons beiden ontgaan en zo zullen er meer zijn geweest en ook nog komen.
    Daarom is het ook gewoon van belang dat zoiets ook ons ter oren komt en dat kan middels een mail aan ons, admin@travian.nl of via het ? icoontje rechtsboven
    bij je speelaccount en dan de optie spelsupport kiezen.

Crewleden horen gewoon netjes te reageren, ik keur de reactie niet goed maar kan hem wel begrijpen al zou ik het anders verwoord hebben.
    Ik loop al een tijdje mee en als crew zijnde met wat meer rechten en daardoor weet ik ondertussen dat niet iedereen altijd de VOLLEDIGE waarheid verteld
    al ze proberen hun standpunt te melden of een volledig verhaal te vertellen naar anderen zodat de waarheid er niet is.
    Een bericht delen met anderen en alleen eigen standpunt verstevigen leidt alleen maar tot een eenzijdig verhaal, daarnaast mag crew geen info delen met anderen
    behalve de accounteigenaar dus de andere zijde van het verhaal krijg je niet te horen.
    Postte degene die je t bericht liet lezen alle voorafgaande berichten als die er waren, weet jij zeker dat je van de echt volledige voorgeschiedenis
    op de hoogte bent als in heb je alles zelf gelezen en/of meegemaakt?

Logisch, je maakt je mening op de situatie zoals jij het nu ziet en ervaart en ingame zou ik je vraag ook afdoen met feit dat ik met jou hierover niet spreken mag
    want je bent de accounteigenaar niet. Dit is btw een juridisch ding dat we dat niet mogen, het zou veel van onze reacties stuk menselijker maken als dat wel
    toegestaan was.

Forumregels | Spelregels

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Je hebt blijkbaar een botter in je alliantie en als leiding heb je zoiets niet door? Ik zou me er dood voor schamen, laat staan het op het forum plaatsen. Aan de andere kant werkt een berichtje richting admin@travian.nl ook niet, want in mijn ervaring wordt de MH altijd in bescherming genomen.

Met dit topic wil je de communicatie van de crew verbeteren.. Sorry, maar dat gaat je echt niet lukken. Dit is feitelijk de communicatie vanuit de crew:

Aangezien ik hierover in onze privemap nog niks over heb zien verschijnen zie ik dit forumtopic gewoon
    als zwartmakerij of zeiken om het zeiken en zoizo niet de plek om dit te bespreken aangezien betreffende MH
    toch niet MAG reageren.
    De houding hier straalt sowieso () geen professionaliteit uit, laat staan de fout. Je bent een community manager, zorg dan ook dat je open staat voor dingen uit de community.

zullen we maar s gaan afspreken
    Serieus??

en daardoor weet ik ondertussen dat niet iedereen altijd de VOLLEDIGE waarheid verteld
    Werkwoordspelling wordt op de basisschool helaas te weinig gegeven. Dit gaat ook in mis in het bericht van de Multihunter:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir_alpha Bekijk bericht

Wat een mazzel dat je al jaren speelt met je botje en nu pas gepakt word.

Ik mag je echter wel de straf geven van 50% pop reductie + pakhuizen leeg en troepen weg want dat is de standaard straf voor de informatie die ik heb.
    Je mag uiteraard in protest gaan bij de community manger maar hou er dan rekening mee dat de ban nog langer gaat duren en de straf nog hoger kan uitvallen.

Mag ik jou account weer vrijgeven?

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,
    Maar helaas is dit al jaren zo, Red_Dragon was hier destijds ook heel erg goed in. Met andere woorden: communicatie is altijd een lastig punt geweest vanuit de crew en zal het ook altijd blijven. Sledge, dit lijkt erg op de man met veel quotes van jou, maar ben je de enige vanuit de crew die hier met een crew-account reageert.

Ps. Hulde aan de MH voor het bannen van een botter.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Multihunter MH_Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Sledge en Tovenaar zijn ook de enige twee die hierover met een crew account mogen/kunnen reageren
    De overige MH's weten niets van de ban en het bericht af en zoals Sledge al zei: de MH in kwestie mag het niet eens hier bespreken omdat het door een derde wordt aangekaart.

En ga je serieus een crewlid aanvallen op het juiste gebruik van 'dt'?
    Met andere woorden: als het dt gebruik niet voldoende is, dan is hun 'professionele' mening ook irrelevant, want dan is er een communicatie'probleem'?
    De enige die er een probleem van maakt ben jij in dit geval, terwijl je dondersgoed weet wat er staat.
    Je hebt een punt als het zulk gebroken Nederlands is, dat een gipsverbandje niet meer uitmaakt... maar nu ben je gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.

Forumregels | Spelregels

Standaard

Het is inderdaad ook maar net hoe veel waarde je hecht aan het professioneel over willen komen. Met andere woorden, dat je een gevoel creëert voor de spelers dat ze niet met een kind van 12 communiceren. Maar je verwoordt het het prima en bevestigt mijn punt, er wordt blijkbaar totaal geen waarde aan gehecht.
    Laatst gewijzigd door Thinky : 16-07-2017 om 16:59

[18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Overdrijven is ook een vak, Thinky.

Mensen inhoudelijk verwerpen op spelling is een zwaktebod.

Inhoudelijk is er niets minder waar aan "Na het slapen word je wakker" alleen maar omdat ik geen 'wordt' schrijf.
    Als ik zou schrijven "wakker slapen na jij het word", ja, dan mag je me kielhalen als hunter, want dan schrijf ik niet eens Nederlands.

En dan kan je roepen dat ik geen waarde hecht aan het duidelijk communiceren, maar misschien heb ik altijd al moeite gehad met juiste gebruik van d en/of t.
    Ben ik eindelijk blij dat er geen suffe leraar telkens zit te verbeteren, kom jij als speler die de spelregels niet leest (of wel leest maar denkt te kunnen omzeilen) mij vertellen dat je mij niet serieus neemt omdat ik een dt vergeet.

Dan hecht jij geen waarde aan mij als persoon/hunter onder het mom 'hij hecht geen waarde aan communicatie'.
    Als Travian allemaal taaltechnische wonderen moet gebruiken om te hunten, dan gaan de goudprijzen nog wel een factor of 3 omhoog om dat te kunnen bekostigen

Of eis jij ook minder te betalen voor je auto reparatie omdat de monteur "carbarateur vervangen" heeft opgeschreven?

Overigens, als wij dezelfde reden terug projecteren, en geen waarde zouden hechten aan communicatie omdat "jullie" geen waarde hechten aan eerlijk spel... dan hadden de reacties vol gestaan met berichten zoals degene die de TS aankaart.
    Gelukkig is het een geïsoleerd incident.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 16-07-2017 om 18:31
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

jongens, geen discussie over mijn, als TGfunctionaris, spelling want daar is naar gelang de tijd of persoonlijke gemoedstoestand ook bij mij wel
    een ding om over te praten, hier ben ik mezelf van bewust maar wachten tot ik wel in een toestand ben dat ik foutloos schrijf vind ik ook geen optie
    dus krijg je zo spoedig mogelijk een antwoord, wel of niet met spelfouten, foute zins opbouw en nog andere zaken.
    Ook ik lees mijn geposte antwoorden wel eens terug en denk dan, dat had anders gekund maar ik ga er niet aan knutselen want dat maakt het vaak onduidelijker als het al is.
    Ik reageer want elke handeling van een crewlid komt op content van Tovenaar en mij uiteindelijk en ja, ik ben dus degene die je aanspreken moet als een crewlid in jou ogen faalt,
    zijn of haar falen is tovenaar en mijn faal en ook zo zullen we worden afgerekend door community en door HQ.

Forumregels | Spelregels

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Inhoudelijk is er niets minder waar aan "Na het slapen word je wakker" alleen maar omdat ik geen 'wordt' schrijf.
    Je weet dat 'word' hier juist de goede vorm is, en 'wordt' de verkeerde?
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Standaard

Nu begin je toch een beetje door te draven Muchacho.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Ben ik eindelijk blij dat er geen suffe leraar telkens zit te verbeteren, kom jij als speler die de spelregels niet leest (of wel leest maar denkt te kunnen omzeilen) mij vertellen dat je mij niet serieus neemt omdat ik een dt vergeet.
    Ik lees de spelregels en ik omzeil deze niet. Sterker nog: mocht dit wel zo zijn, hoor jij daar niet op het forum over te reppen. Schijnt iets juridisch te zijn vanuit Duitsland .
    Ik snap dat het een voorbeeld is. De manier waarop je het echter neerzet, samen met een aanhef richting mij, vind ik hier totaal niet prettig.

Dan hecht jij geen waarde aan mij als persoon/hunter onder het mom 'hij hecht geen waarde aan communicatie'.
    Hier draaf je dus een beetje door. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat er best wel wat meer waarde mag worden gehecht aan het schrijven van correct Nederlands. Het kan alleen maar positief uitpakken: de jongere generatie zal m.i. eerder de autoriteit van een MH of ander crewlid erkennen wanneer zij wordt aangeschreven met correct Nederlands.

@Sledge, begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij dat je hier reageert en het geeft een goed gevoel dat je ook mee gaat in de discussie. De openheid die je nu toont waardeer ik als speler enorm.
    Laatst gewijzigd door Thinky : 16-07-2017 om 22:01

Regels voor berichten