Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 30

Discussie: Communicatie Multihunters bij bans

Gebruiker

Standaard

Dan had de MH dit anders moeten verwoorden.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Ik zie geen reden om de gevoelens van deze dude te beschermen.
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker PnLove's schermafbeelding

Standaard

Nou als de MH zo cocky over de situatie is dan denk ik wel degelijk dat de persoon in kwestie gebruik heeft gemaakt van illegale hulpmiddelen. Nog veel succes aan jou vriend om de ban van z'n account te krijgen, verder geen woorden voor cheaters.

Grts
    PnLove - Peace 'n <3 http://i.imgur.com/s0QJbxE.gif

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    MH's bannen nauwelijks zonder bewijs, dat ze niet in details mogen treden heeft vooral te maken met privacy, en dat we de cheaters natuurlijk niet slimmer willen maken dan ze al zijn.
    Als je meer details zou willen, dan is dat altijd mogelijk via hogere kanalen.
    Ja goed, praat vooral om het punt ( communicatie van de MH ) heen.
    Laatst gewijzigd door Timmytube : 14-07-2017 om 00:28
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Indien er zoiets voordoet, dien je eerst contact op te nemen met de domeinleiding,
    voor het NL domein is dat in eerste instantie Tovenaar en ikzelf.
    Ook in dit geval geldt dat het bespreken van een ban niet via het forum hoort te lopen
    en dit vanwege het feit dat wij zulke zaken wettelijk alleen met de accounthouder mogen bespreken.
    Vind jij dat je niet op een juiste manier bent behandeld dan is ons contacteren de enige juiste manier
    om hier verder wat mee te doen.
    Aangezien ik hierover in onze privemap nog niks over heb zien verschijnen zie ik dit forumtopic gewoon
    als zwartmakerij of zeiken om het zeiken en zoizo niet de plek om dit te bespreken aangezien betreffende MH
    toch niet MAG reageren.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

En omdat het een community is waar ook leden een mening hebben, mogen wij dit niet met elkaar bespreken op het forum omdat je het ziet als zwartmakerij?

Als speler heb je al niet de mogelijkheid om zoiets met de betreffende MH te bespreken omdat schuld al bij voorbaat vaststaat... Dus vind je het gek dat zoiets ook door spelers onderling eens besproken wordt?

Daar hoeft een MH niet voor te reageren, want de naam staat er niet eens bij vermeld.
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

feit dat je nog kan reageren zegt toch al genoeg?
    Ik zie heus wel wat er getracht wordt met dit topic en zolang ieder zich aan de forumregels verder houdt
    is deze discussie best wel mogelijk.
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 14-07-2017 om 00:00

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    feit dat je nog kan reageren zegt toch al genoeg?
    Ik denk het eigenlijk niet, je moet ff zeggen dat het okay is... Ik heb een theorie dat wittekind stiekem hunkert naar jouw goedkeuring

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat je compleet verkeerd zit,

Ik heb geen goed woord over voor een groot deel van de travian crew en verdere organisatie maar waarom zou ik ze daar persoonlijk over aan moeten vallen.

En zolang Sledge zegt dat bans niet publiekelijk besproken mogen worden, mag ik zeggen dat overige community leden er best over mogen discussiëren zolang de bans niet inhoudelijk worden besproken maar het gaat over de manier waarop...
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 14-07-2017 om 11:33 Reden: edit verwijderd, met zulke vermoedens kom je naar mij toe
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    En zolang Sledge zegt dat bans niet publiekelijk besproken mogen worden, mag ik zeggen dat overige community leden er best over mogen discussiëren zolang de bans niet inhoudelijk worden besproken maar het gaat over de manier waarop...
    En volgens mij zegt Sledge precies hetzelfde dus wat zit je nu te zeiken?

Regels voor berichten