Dan had de MH dit anders moeten verwoorden.
Dan had de MH dit anders moeten verwoorden.
NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
COMX10 2013: The Unknown
RoA COM: Harambe
Ik zie geen reden om de gevoelens van deze dude te beschermen.
Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit
Nou als de MH zo cocky over de situatie is dan denk ik wel degelijk dat de persoon in kwestie gebruik heeft gemaakt van illegale hulpmiddelen. Nog veel succes aan jou vriend om de ban van z'n account te krijgen, verder geen woorden voor cheaters.
Grts
PnLove - Peace 'n <3
Indien er zoiets voordoet, dien je eerst contact op te nemen met de domeinleiding,
voor het NL domein is dat in eerste instantie Tovenaar en ikzelf.
Ook in dit geval geldt dat het bespreken van een ban niet via het forum hoort te lopen
en dit vanwege het feit dat wij zulke zaken wettelijk alleen met de accounthouder mogen bespreken.
Vind jij dat je niet op een juiste manier bent behandeld dan is ons contacteren de enige juiste manier
om hier verder wat mee te doen.
Aangezien ik hierover in onze privemap nog niks over heb zien verschijnen zie ik dit forumtopic gewoon
als zwartmakerij of zeiken om het zeiken en zoizo niet de plek om dit te bespreken aangezien betreffende MH
toch niet MAG reageren.
Forumregels | Spelregels
Travian: Legends support links
Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/
Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
En omdat het een community is waar ook leden een mening hebben, mogen wij dit niet met elkaar bespreken op het forum omdat je het ziet als zwartmakerij?
Als speler heb je al niet de mogelijkheid om zoiets met de betreffende MH te bespreken omdat schuld al bij voorbaat vaststaat... Dus vind je het gek dat zoiets ook door spelers onderling eens besproken wordt?
Daar hoeft een MH niet voor te reageren, want de naam staat er niet eens bij vermeld.
OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...
Status: Random wat knallen...
feit dat je nog kan reageren zegt toch al genoeg?
Ik zie heus wel wat er getracht wordt met dit topic en zolang ieder zich aan de forumregels verder houdt
is deze discussie best wel mogelijk.
Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 14-07-2017 om 00:00
Forumregels | Spelregels
Travian: Legends support links
Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/
Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
Ik denk dat je compleet verkeerd zit,
Ik heb geen goed woord over voor een groot deel van de travian crew en verdere organisatie maar waarom zou ik ze daar persoonlijk over aan moeten vallen.
En zolang Sledge zegt dat bans niet publiekelijk besproken mogen worden, mag ik zeggen dat overige community leden er best over mogen discussiëren zolang de bans niet inhoudelijk worden besproken maar het gaat over de manier waarop...
Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 14-07-2017 om 11:33 Reden: edit verwijderd, met zulke vermoedens kom je naar mij toe
OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...
Status: Random wat knallen...