Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 154

Discussie: Weerwolven #106 - Tollie

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Zal ik dat dan ook maar doen?

1ste nacht: Ik kreeg de rol ooggetuige en besloot direct mijn actie in te zetten, niets makkelijker dan een eerste lynch waarin je direct een wolf op kon hangen. Helaas na de nacht bleek dat er geen slachtoffer was gemaakt door de wolven, ik heb ze namelijk geen slachtoffer zien maken.

1ste dag: Ik wilde mijn rol nog even stil houden, ik wist dat zodra ik claimen zou dat ik tenslotte een heerlijke lunch zou zijn voor de wolven en Wilde dit voorkomen. Vandaar mijn besluit om nog niet heel erg op de voorgrond te treden. Tijdens de eerste dag kwam ook Otterman naar buiten met de info over dat Renzo een wolf was. Zulke harde claims worden alleen gedaan als iemand het zeker weet, ik besluit dus te volgen. Iets in mijn zei alleen wel dat ik op moest passen, want een ooggetuige en waarzegger op een spel met zo weinig mensen zou erg uit balans zijn.

Nacht 2: Omdat ik heel benieuwd was naar de waarzegger, heb ik besloten om mijn actie nog niet te gebruiken. Omdat ik
    A. De situatie omtrent de waarzegger niet helemaal zuiver vind klinken
    B. Een waarzegger geen schaapswolven kan vinden en ik wel, dus mijn actie bewaren zou een eventueel schaapswolf aan het einde kunnen ontmaskeren.

2de dag: De lynch ging redelijk tussen Cet Cool en Die Rooije. Otterman, met als ik in eerste instantie op Die Rooije. Vanwaar eerst Die Rooije pakken en dan uiteindelijk op Cet Cool gaan? De argumenten die je tegen Cet Cool gaf had je immers al eerder die dag kunnen gebruiken nog voordat je jouw stem op Die Rooije had gezet. Pas toen Cet Cool al zo goed als zeker op lynch zou staan de overstap gemaakt naar het doodstemmen van je medewolfje. Waarom? Ik denk dat ik het antwoord al weet, namelijk je creëert zo geen argwaan over het koppel zijn van jezelf.

Nacht 3: Dit was het moment waarop balletjes begonnen te rollen. Twee dode wolven op rij is wat toevallig, niet onmogelijk maar wel weinig voorkomend. Zou er dan toch een stelletje in zitten? En inderdaad, na wat terug gelezen te hebben zou dat inderdaad heel goed kunnen. Nog steeds is de "waarzegger" niet van kant gemaakt. De gekke switch die diezelfde "waarzegger" ineens had tijdens dag 2. Zodoende besloot ik mijn theorie in het topic te posten, kijken wat het los zou maken in de groep. Na deze post benaderde Dominique mij met dat zij ook al zoiets vermoedde. Ik vertelde mijn verhaal en zei dat ik mijn actie wilde inzetten, daarop aansluitend gaf ze toe heks te zijn en hebben we bedacht hoe we dit af konden maken. Zij kon nog iemand doodmaken en genezen. We besloten uiteindelijk om het gifdrankje in zetten, want ze zei dat ze niet het idee had dat zij erg in het vizier van de wolven zou zitten. Zij zou het gifdrankje inzetten, en mochten we mis zitten, dan had ik voor de zekerheid ook mijn actie nog achter de hand die ik deze nacht gebruiken zou. Met andere woorden, instant win voor de burgers, tenminste als de wolven Dominique niet hadden opgegeten.

Dag 3: Dominique bleek gestorven te zijn en heeft ivm de nachtvolgorde geen slachtoffer kunnen maken. Gelukkig is mijn actie wel doorgegaan en heb ik gezien dat Otterman toch niet de waarzegger bleek te zijn die hij zei te zien. Helaas had ik de pech dat hij zijn inbox eerder had bekeken, wat waarschijnlijk wat geloofwaardigheid van mijn verhaal afhaalt. Bedenk wel: Otterman als geliefde weerwolf hoeft nu maar 1 onschuldige burger dood te maken om te winnen.

fan

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

ik ga nog niet stemmen aangezien het me handiger lijkt om met de andere te overleggen, maar voor mij komt het verhaal van berber123 sterker over. en stel we lynchen otterman en later berber123 leven dan hebben we een hogere kans dat we nog winnen als we mis zitten
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

1e nacht: Lange leve de heks Dominique82.
    1e dag: Dat verklaard ook dat Dominique82 en ik voor elkaar stemden als burgemeester
    2e nacht: Je gebruikt je zogenaamde 'actie' niet vanwege dat, met de kans dat je werd gedood door de wolven, kom op zeg
    2e dag: Ah, dat noemen ze een moreel dilemma. Ik heb er zoals ik toen zei langer over nagedacht. En op het moment dat ik mijn stem zou behouden op Die Rooije, dan had hij gestorven en niet Cet Cool. Sorry hoor maar, je gaat toch niet een medestander in deze onzekere fase dood maken. Slaat nergens op als je er goed over nadenkt
    3e nacht: De heks verklaard dat er geen dode was in de eerste nacht. Als zij haar genezingselixer niet had gebruikt was er wel een slachtoffer geweest en daar valt je theorie helemaal in in elkaar. Dominique heeft als heks haar genezingselixer gebruikt en mij gered. Daarom geen doden in de nacht en daarom stemden Dominique en ik op elkaar als burgemeester

Aan de anderen. Weet wel dat als jullie mij lynchen. 123berber door kan gaan als weerwolf en wat als hij dit hele liefdesverhaaltje zo goed kan vertellen omdat HIJ met iemand een koppeltje vormt. Als er een cupido is, kom a.u.b. naar voren

Als cupido er is, kan die mijn verhaal bevestigen en als er niemand claimt cupido er is dan weet je dat 123berber uit zijn duim zuigt.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Als cupido er is, kan die mijn verhaal bevestigen en als er niemand claimt cupido er is dan weet je dat 123berber uit zijn duim zuigt.
    Is die er niet, dan heeft die zichzeld hoogstwaarschijnlijk aan Otterman gekoppeld

fan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Is die er niet, dan heeft die zichzeld hoogstwaarschijnlijk aan Otterman gekoppeld
    Ja alsof een cupido dat doet (en mag doen is ook nog eens de vraag).

Maar er zal dus geen cupido naar voren komen, want die is er niet.
    Desert Fox

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Ja alsof een cupido dat doet (en mag doen is ook nog eens de vraag).

Maar er zal dus geen cupido naar voren komen, want die is er niet.
    Mag: ja!
    Doen: Ikzelf vind daarmee het spel als cupido juist leuk!

fan

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ja het mag en bij sommige rondjes was het zelfs verplicht om als Cupido jezelf met iemand te koppelen. Want anders zou Cupido nu dus aan kunnen geven van die twee zijn een koppel... Om dus de geliefdes uit het spel te halen... Want volgens mij hoort Cupido dan zelf bij de burgers.

Ik zou zelf dus ook als Cupido mezelf koppelen.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Oke, dat is een not done bij de weerwolven spellen die ik in RL speel.

Maar goed, dan blijft het staan dat die kans erg klein is.
    Iemand die twee weerwolven heeft afgeslacht. Sowieso gaat men geen cupido in zo'n kleine groep zetten. Want dat kan elke kant enorm benadelen.

Maar goed, ik kan verder vrij weinig meer vermelden en hopen dat de rest de juiste keuze maken.
    Denk dat ik het aan de rest goed heb uitgelegd, en dat wanneer je m'n verhaal leest gewoon voor 123berber, de gewone weerwolf, kiest om te lynchen.
    Desert Fox

Gebruiker

Standaard

Ter verduidelijking: Cupido mag zichzelf koppelen.

Standaard

Dan veranderd er niks aan het feit dat deze theorie ook van toepassing kan zijn voor 123berber. Dus stemmen met de gedachte, oh gewoon Otterman lynchen en 't komt goed gaat niet werken. Ik denk dat ik toch wel duidelijk heb laten zien dat ik aan de kant van de burgers sta, dat Dominique82 elkaar op de eerste dag elkaar gesteund hebben en er dus al twee weerwolven dood zijn. Laten we de 3e dan ook direct pakken.
    Desert Fox

Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten