Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 154

Discussie: Weerwolven #106 - Tollie

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Als je de eerste post leest zou dit wel goed gaan otterman renzo99. Mijn stem gaat ook naar renzo99 cet cool
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Nee ik ga verder niet toelichten op welke wijze ik de informatie heb gekregen.
    Dit zou alleen de weerwolven helpen.

Ga er maar van uit dat je Renzo99 moet lynchen
    Dit is geen random stem.
    De stelligheid waarmee dit gezegd wordt kan 2 dingen betekenen:
    1 je bent een wolf (of wordt ingefluisterd door iemand (wolf of burger) die zich als ziener voordoet) en op deze manier ben je een burger kwijt. (In het geval je ingefluisterd wordt, test je ook meteen degene die jou influistert, dus in dat opzichte snap ik het wel en hoop ik ook dat je dit in PB al met een andere burger gedeeld hebt)
    2 je bent zelf ziener en hebt mij gezien of onschuldig meisje en hebt je gave gebruikt. (In het laatste geval zou het zinloos zijn om dat achter te houden, aangezien ik dat dan toch wel weet)

Kortom het achterwege laten van de toelichting omdat je dan de weerwolven helpt is kul als optie 2 waar is.
    Je zou de weerwolven zelfs op het verkeerde pad kunnen zetten door te claimen dat je de ziener bent en daarmee de echte beschermen. Dus als je een burger bent, die ingefluisterd wordt is het ook een kul argument. Enige situatie waarin je geen informatie wilt delen om de wolven niet te veel info te geven, is een situatie waarin je niet zeker bent van je zaak of dat je zelf een wolf bent.

Wel jammer dan dat ik gelynched wordt, omdat je twijfelt of je een wolf bent.
    My name is nobody

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij doe ik het wel goed hoor Abdul!

- Wil jij je stem wijzigen, dan zet jij in een nieuwe post het volgende: je oude stem doorgestreept en je nieuwe stem dikgedrukt.

fan

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    De stelligheid waarmee dit gezegd wordt kan 2 dingen betekenen:
    1 je bent een wolf (of wordt ingefluisterd door iemand (wolf of burger) die zich als ziener voordoet) en op deze manier ben je een burger kwijt. (In het geval je ingefluisterd wordt, test je ook meteen degene die jou influistert, dus in dat opzichte snap ik het wel en hoop ik ook dat je dit in PB al met een andere burger gedeeld hebt)
    2 je bent zelf ziener en hebt mij gezien of onschuldig meisje en hebt je gave gebruikt. (In het laatste geval zou het zinloos zijn om dat achter te houden, aangezien ik dat dan toch wel weet)

Kortom het achterwege laten van de toelichting omdat je dan de weerwolven helpt is kul als optie 2 waar is.
    Je zou de weerwolven zelfs op het verkeerde pad kunnen zetten door te claimen dat je de ziener bent en daarmee de echte beschermen. Dus als je een burger bent, die ingefluisterd wordt is het ook een kul argument. Enige situatie waarin je geen informatie wilt delen om de wolven niet te veel info te geven, is een situatie waarin je niet zeker bent van je zaak of dat je zelf een wolf bent.

Wel jammer dan dat ik gelynched wordt, omdat je twijfelt of je een wolf bent.
    Dit vind ik wat vaag en verwarrend klinken. Probeer je nu te vissen naar wat Otterman is of jezelf vrij te praten? Wat claim je trouwens te zijn als "belangrijke burger zonder nachtactie"?

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is het redelijk duidelijk.
    Persoon A beschuldigd persoon B.
    Situatie 1 B wolf: Jeej persoon A had gelijk.
    Situatie 2 B burger: Persoon A mag toelichten hoe en wat en is dus waarschijnlijk zelf een rotte appel.

fan

Gebruiker

Standaard

Ik probeerde aan te geven dat het vreemd is dat op basis van de argumentatie "mijn stem is niet random" en als dat waar is, het vertellen hoe Otterman mij op wolf zet geen informatie aan de wolven weggeeft.

Maar maakt allemaal niet zoveel meer uit, met 50% lynchstemmen en de BM in dat groepje ben ik toch dood.
    Nu ik er wat langer over nagedacht heb verandert er toch niemand meer van gedachten.

Ik zal mijn rol als opgejaagde waardig dragen en eervol sterven.
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Aangezien jullie er toch wel van overtuigt zijn dat ik een wolf ben kunnen de welpen en sjamaan onder jullie via een PB bericht nog in contact komen met de andere wolven. Laat het aan jullie over of je dat wilt.

Zou trouwens lachen zijn als Otterman de Sjamaan is ipv een ziener. Dan wordt het zoeken naar de eenzame wolf en hoe ga je die vinden.

Nvm, eenzame wolf zit niet in normaal, dus dat is geen optie. Maar had wel leuk geweest.
    Kan natuurlijk wel dat Otterman Sjamaan is en 1 van de andere wolven heeft gezien en mij nu opoffert.
    Laatst gewijzigd door Renzo99 : 04-07-2017 om 09:31
    My name is nobody

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Haha dus je geeft toe dat je wolf bent? En hoe wil je de sjamaan of welp gaan controleren dan? Of krijgt de eerste beste burger die zichzelf welp noemt de hele groep op bordje geserveerd. Dan wil ik wel je welp zijn hoor. Dan wordt het maar een kort potje.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Ik geef niets toe, ik zeg alleen dat jullie ervan overtuigt zijn.
    En het is een beetje zinloos dat ik degene in mijn PB namen doorgeef.
    De vraag is namelijk of ik dan de waarheid vertel of niet en ik al helemaal niet weet of degene die zegt een welp of sjamaan te zijn dat ook daadwerkelijk is.

Vraag is of je overtuigt genoeg bent dat ik een wolf ben om in PB door te geven dat je welp of sjamaan bent en ik zorg wel dat je claim bij de juiste persoon terechtkomt. Zodra ik dood ben zie je wel of dat de door jou gewenste persoon is, je weet alleen niet wie het is.
    My name is nobody

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Sorry all, ik had niet verwacht dat alles zó snel zou starten.
    Heb het al een hele tijd niet gevolgd, dus geen idee van de snelheid van de potjes.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten