Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 tot 154 van 154

Discussie: Weerwolven #106 - Tollie

Gebruiker

Standaard

Als ik mij niet vergis is de regel bij het gewone spel dat de wolven unaniem moeten zijn.

Dat heeft als voordeel dat Geliefden veel sterker zijn bij een mixed koppel en maakt het ook leuker om een gemixed koppel te zijn.

Het geeft de spiegelmeester ook meer kracht, want zelfs bij het spiegelen van een wolf bij oneven aantal wolven stopt hij de lunch dan.

Bij meerdere wolven teams is dat ook handig om het andere team dwars te zitten. Zo kan bv de eenzame wolf de Shaman beschermen zonder duidelijk aan te geven dat iemand anders opgegeten moet worden, maar gewoon op een andere burger stemmen tijdens de lunch.

Als ik mij ook niet vergis mag Cupido op geen enkele manier bekend maken wie de geliefden zijn.
    Zo mag hij dus ook nooit op hun stemmen in de Lynch ronde. Maar kan hij zichzelf wel al meteen bekend maken als Cupido. Bij vrijheid van zichzelf wel of niet aan iemand anders koppelen krijg je leuke discussies.
    Geen idee hoe jullie hiermee om willen gaan?
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Ik heb trouwens nog een ander punt ter discussie.

De situatie van de eerste nacht.

De nachtvolgorde daar was.
    Otterman wordt gegeten. (Wolvenlunch)
    Otterman bekijkt (zieneractie)
    Dominique87 geneest Otterman (heksactie)

Mijn inziens is Otterman dood op het moment dat hij wilde kijken dus zou dat niet kunnen.

Tollie heeft in PB wel netjes uitgelegd waarom het wel kon en als dat de regel is, zou de beschrijving van het geneesdrankje bij de heks uitgebreid moeten worden met iets in de trend van "genezing zorgt ervoor dat een eventuele nachtactie van de genezen persoon in de tussenliggende uren wordt uitgevoerd" (of het genezen van de heks moet naar een eerder uur)

Het is namelijk verwarrend dat de ene keer de nachtvolgorde wel een rol speelt en de andere keer niet.
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

werd nog spannend maar uiteindelijk de wolven gewonnen, berber heeft et goed gespeeld en tetmiera deed eerst weinig om de andere wolven doden te voorkomen dus ik kon me de twijfels goed voorstellen van berber.

Des al niet temin jammer van abdul dit kan gwn niet als hij gwn normaal meespeelde was et idd heel anders gegaan.

verder dominique en tollie goed gehandeld wat betreft mnl!!

Gebruiker

Standaard

Btw, imo heeft Berber wel laten zien hoe je als wolf om moet gaan met een beschuldiging. Gewoon de tegenaanval in gaan. En de manier waarop was erg sterk.

Regels voor berichten