Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 tot 110 van 154

Discussie: Weerwolven #106 - Tollie

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat ik mijn bewijs duidelijk heb verwoord. Sorry hoor, maar in deze fase maak je niet zulke besluiten.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

druk dagje gehad, net iets later thuis dan verwacht. ik ga voor berber123. als hij het niet is wil ik otterman alvast feliciteren
    Laatst gewijzigd door ghosttrol : 10-07-2017 om 21:54
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Jongens, wat maakt dat jullie uiteindelijk toch voor Otterman gaan? Is er geen mogelijkheid waarom ik jullie overtuigen kan?

Hij zou aan deze lynch voldoende hebben, ik daarentegen zou het spel niet na deze lynch af kunnen ronden. Ook als koppel niet, want de burgemeester zou dan alsnog doorslaggevend zijn. Die staat niet aan mijn kant, wel aan Otterman zijn kant. Dat maakt deze hele situatie zo gevaarlijk.

fan

Standaard

Ja tenzij je de theorie zo goed weet, omdat jezelf een koppel bent.
    Dan is er ook nog eens de kans dat jij met je koppel kan winnen.

Je hebt het als wolf nog goed kunnen spelen. Niet verwacht.
    Desert Fox

Standaard

Maar jij hebt als koppel instant win en ik moet de mazzel hebben dat mijn eventuele koppelmaatje dan burgemeester moet krijgen. Waarschijnlijk dat er aan de hand van de stemmen dan een gok gemaakt kan worden over wie mijn koppelmaatje dan zou moeten zijn, maw grotere winstkansen voor de burgers.

fan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Maar jij hebt als koppel instant win en ik moet de mazzel hebben dat mijn eventuele koppelmaatje dan burgemeester moet krijgen. Waarschijnlijk dat er aan de hand van de stemmen dan een gok gemaakt kan worden over wie mijn koppelmaatje dan zou moeten zijn, maw grotere winstkansen voor de burgers.
    Nee, want jij bent een wolf, dus als ik wordt gelyncht heb je nog de kans om te winnen. Als jij wordt gelyncht hebben de burgers gewonnen. Het is duidelijk dat ik de waarheid spreek, ook vanwege de eerste ronde waarbij ik ben gered door Dominique82 en we elkaar steunden na contact.
    Desert Fox

Standaard

De enige reden waarom Dominique jou steunde is omdat jij openlijk info deelde over je medewolf. Daarin was niks afgesproken vertelde ze mij

fan

Standaard

De enige reden waarom Dominique jou steunde is omdat jij openlijk info deelde over je medewolf. Daarin was niks afgesproken vertelde ze mij
    Ja dat vertelde ze zeker in één van je wilde fantasieën?
    En dat er geen doden zijn in de eerste nacht heb je zeker ook een fantastische verklaring voor?
    Desert Fox

Standaard

Er was geen slachtoffer dus hoogstwaarschijnlijk een beschermer. Als er een slachtoffer was, dan had ik tenminste een wolf een moord zien plegen.

fan

Standaard

Er was geen slachtoffer dus hoogstwaarschijnlijk een beschermer. Als er een slachtoffer was, dan had ik tenminste een wolf een moord zien plegen.
    Oh beschermer, oh beschermer kom maar naar voren met deze wilde theorie
    Het was de Dominique82, de heks, waarvan iedereen 100% zeker is dat die er is.
    Het genezingsdrankje op de eerste nacht klopt, en het wederzijdse vertrouwen met elkaar klopt.
    Desert Fox

Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten