Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 tot 54 van 54

Discussie: Reactie topic - #AskTravian 2017

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Uhm, als er een paleis staat is het 9 v/d 10 keer een hoofddorp.
    Dus nee: je moet op 2 gebouwen mikken ipv 1 om een dorp van de hunnen over te nemen.
    Beste MuchachoNL, hoe is het mogelijk dat je dit spel al tien jaar speelt, maar toch zulke onzinnige antwoorden kunt formuleren?
    Laatst gewijzigd door Koen : 16-07-2017 om 15:26
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Uhm, als er een paleis staat is het 9 v/d 10 keer een hoofddorp.
    Dus nee: je moet op 2 gebouwen mikken ipv 1 om een dorp van de hunnen over te nemen.
    Ik heb altijd een paleis in mn avd staan voor 3 leiders, dus nee. Niet met je eens.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Het is nogal een dure gewoonte om paleizen te switchen van HD naar AVD.... dus zijn de meeste AVD's ook gewoon HD's omdat de velden dan hoger dan 10 kunnen

Koen, ik weet niet wanneer jij voor het laatst hebt gespeeld, maar als je een overname plant, plan je dat meestal op een gewoon dorp.
    En aangezien je maar 1 paleis kan bouwen over heel je account is het vrij aannemelijk dat het HD het paleis bevat.
    In het uitzonderlijke geval dat een AVD nog géén HD is maar wel 3 leiders bevat, zal die switch van HD (als het een goede speler is) direct gemaakt worden met jouw overnamepoging, zodat-ie bij voorbaat nutteloos is.

Als ik dorpen overneem dan zijn het vaak 3 dorpen tegelijk, dus dan vaak ook supportdorpen, dat probleem heb ik dus niet vaak.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Ik weet niet wat voor spelletje jij speelt maar ik doe het volgende:
    Paleis lvl 10 in het HD -> Dorp 3 maken.
    Paleis lvl 15 in het HD -> Dorp 4 maken (is duurder, maar goedkoper dan resi lvl 20).
    Paleis afbreken in het HD -> Paleis maken in het avd (zodat je dus 3 leiders kan hebben).

Op de speed zie ik nooit accounts met een paleis in het HD. Zelfs een Residentie ontbreekt bij mij vaak (ivm de ruimte voor silo's etc.)

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Regels voor berichten