Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 54

Discussie: Reactie topic - #AskTravian 2017

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    De Hunnen zijn een Nomadische stam en hier bij Travian: Legends spelen hier graag op in. Doordat de Hunnen veel reizen hebben we een speciaal gebouw gemaakt specifiek voor de Hunnen wat zal dienen als commando center (naam nog niet definitief).

Het is duurder dan de residentie, maar biedt in ruil drie uitbreidingsslotjes in plaats van twee.
    Misschien kunnen ze het een paleis noemen!
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Nee, want het is niet echt een paleis: een paleis kan je maar in 1 dorp maken, en dit gebouw klinkt alsof er in elk dorp 1 kan staan.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Je kan nu ook op kiriloid the huns nemen.
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Prima gebouwtje. Wordt een leuk volk om mee te spelen!
    Nu nog benieuwd naar de kracht vd Leiders. Hoeveel % cp zouden ze eraf kunnen halen en ben ook wel benieuwd naar de kosten van de kolonisten

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Muah vind t een vrij nutteloos 'speciaal' gebouw.
    Tenzij je met alleen Romeinse leiders loopt, loop je voor een overname toch met minimaal 7 leiders, oftewel 3 dorpen.
    Ook als je uitgaat van meerdere 3 leider vegen, als je deffers met 3 leiders hebt heb je ook geen meerdere 3 leidervegen nodig.

TENZIJ! leiders even sterk zijn als die van de romein, maar dat gaat toch niet zijn.

Ben benieuwd naar de Egyptenaren als die ook tegenvallen hou ik mn handjes af van de servert.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Wel irritant als je een dorp wilt overnemen van de Hunnen, dan moet je op 3 gebouwen mikken in plaats van 2 om helemaal zeker te zijn dat het overgenomen kan worden.

Ben ook nog benieuwd naar hoe sterk de muur van de Hunnen/Egyptenaren is en hoeveel rammen er nodig zijn om die neer te halen.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 13-07-2017 om 18:14
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Wel irritant als je een dorp wilt overnemen van de Hunnen, dan moet je op 3 gebouwen mikken in plaats van 2 om helemaal zeker te zijn dat het overgenomen kan worden.
    Goed puntje. Ik ben ook benieuwd naar de kosten van lvl 15, misschien is dat gebouw het in elk dorp worth om te maken (indien mogelijk).
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Gebruiker

Standaard

Mooi, al die overzichtjes.

Maar kan iemand me gewoon kort en duidelijk uitleggen wat nu de beste eenheid is om mee te snipen?

Ik speel al jaren met EI en het snipen gaat doorgaans prima en wat goed is moet je niet willen veranderen. Maar nu er een 'paardenvolk' komt is het toch de moeite waard om te overwegen of ik over moet stappen.

Ik ben er geen held in overzicht te houden als ik zoveel getalletjes in 1x zie. Dat is mijn manco.

Daarom mijn vraag: kan iemand mij hier antwoord geven op de vraag of ik (gezien de kracht, snelheid, trainingssnelheid en graanverbruik (drinkplaats)) beter zou kunnen overstappen van EI naar een Hun-cavalerie eenheid?

Gebruiker

Standaard

Ik zou dan alleen tier 4 in overweging nemen.
    Die zijn sneller, goedkoper in training en kunnen meer gs dragen(handig gezien ik aanneem dat je ermee farmt.)
    Echter train je minder eenheden en kracht.

Mijn conclusie ze zijn voor snipen beter early game, gezien de lage kosten.
    Ze kunnen late game wel handig zijn omdat je ze eerder flink kan draaien en dus langer getraind, maar dat is iets wat je zelf moet overwegen.
    Er is altijd een baas boven baas.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Uhm, als er een paleis staat is het 9 v/d 10 keer een hoofddorp.
    Dus nee: je moet op 2 gebouwen mikken ipv 1 om een dorp van de hunnen over te nemen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten