Nee, want het is niet echt een paleis: een paleis kan je maar in 1 dorp maken, en dit gebouw klinkt alsof er in elk dorp 1 kan staan.
Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)
Je kan nu ook op kiriloid the huns nemen.
Collagebouwer
Prima gebouwtje. Wordt een leuk volk om mee te spelen!
Nu nog benieuwd naar de kracht vd Leiders. Hoeveel % cp zouden ze eraf kunnen halen en ben ook wel benieuwd naar de kosten van de kolonisten
NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
COMX10 2013: The Unknown
RoA COM: Harambe
Muah vind t een vrij nutteloos 'speciaal' gebouw.
Tenzij je met alleen Romeinse leiders loopt, loop je voor een overname toch met minimaal 7 leiders, oftewel 3 dorpen.
Ook als je uitgaat van meerdere 3 leider vegen, als je deffers met 3 leiders hebt heb je ook geen meerdere 3 leidervegen nodig.
TENZIJ! leiders even sterk zijn als die van de romein, maar dat gaat toch niet zijn.
Ben benieuwd naar de Egyptenaren als die ook tegenvallen hou ik mn handjes af van de servert.
Wel irritant als je een dorp wilt overnemen van de Hunnen, dan moet je op 3 gebouwen mikken in plaats van 2 om helemaal zeker te zijn dat het overgenomen kan worden.
Ben ook nog benieuwd naar hoe sterk de muur van de Hunnen/Egyptenaren is en hoeveel rammen er nodig zijn om die neer te halen.
Laatst gewijzigd door Legioen : 13-07-2017 om 18:14
"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."
Mooi, al die overzichtjes.
Maar kan iemand me gewoon kort en duidelijk uitleggen wat nu de beste eenheid is om mee te snipen?
Ik speel al jaren met EI en het snipen gaat doorgaans prima en wat goed is moet je niet willen veranderen. Maar nu er een 'paardenvolk' komt is het toch de moeite waard om te overwegen of ik over moet stappen.
Ik ben er geen held in overzicht te houden als ik zoveel getalletjes in 1x zie. Dat is mijn manco.
Daarom mijn vraag: kan iemand mij hier antwoord geven op de vraag of ik (gezien de kracht, snelheid, trainingssnelheid en graanverbruik (drinkplaats)) beter zou kunnen overstappen van EI naar een Hun-cavalerie eenheid?
Ik zou dan alleen tier 4 in overweging nemen.
Die zijn sneller, goedkoper in training en kunnen meer gs dragen(handig gezien ik aanneem dat je ermee farmt.)
Echter train je minder eenheden en kracht.
Mijn conclusie ze zijn voor snipen beter early game, gezien de lage kosten.
Ze kunnen late game wel handig zijn omdat je ze eerder flink kan draaien en dus langer getraind, maar dat is iets wat je zelf moet overwegen.
Er is altijd een baas boven baas.