In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 2 die niet in een ander topic passen. Denk er wel om dat jij je aan de Forum Richtlijnen houdt.
Veel succes op deze server allemaal!
Topic schaamteloos overgenomen van Tyl
In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 2 die niet in een ander topic passen. Denk er wel om dat jij je aan de Forum Richtlijnen houdt.
Veel succes op deze server allemaal!
Topic schaamteloos overgenomen van Tyl
Forumregels | Spelregels
Travian: Legends support links
Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/
Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
Het enthousiasme binnen de travian community straalt er vanaf. Iemand die nog daadwerkelijk deze server gaat spelen?
Natuurlijk, eerst even de boel aankijken komend weekend en daarna besluiten of we op deze server zullen doorgaan of wachten op de andere server.
Ik ben ook van plan om te starten. Na enige jaren eens kijken of ik er nog wat van bak![]()
nlx: URGent - Bitches! - MVD - R.A. - V.P. - Japiejo
nl6: Kermis
nl3: ONNODIG!
Dacht eraan hier een accountje te maken maar de activiteit is toch wat ver te zoeken
Ik hoor ook dat anderen deze server laten liggen en ik zie hier geen tegenspraak![]()
Huidige S5: Showtime
S5 2016 - S&S
S2 2014-2015 CS: Rat Pack
Nlx 2012: Helden
Server bijna 2 uur actief en 129 aangemelde accounts.
Maar als ik naar de andere servers kijk is het aantal spelers ook niet zo heel groot meer, denk dat travian eens wat minder server actief moet maken.
Vermoed dat deze server ook niet veel zal worden met de vakantie die er aan zit te komen.
Maar we zien het wel, voorlopig even het weekend aankijken en kunnen dan altijd nog stoppen.
Tja deze server start op een vrij ongunstig moment zo vlak voor de maand juli en augustus waar de meeste toch op vakantie en van het lekkere weer genieten. Meestal is de server rond september weer een stuk drukker.![]()
Is de eerste dag leuk verlopen of hoeft Melanie zich niet druk te maken om deze server?