Wanneer mijn HD met paleis compleet is weggevaagd, kan ik uiteraard een nieuw paleis bouwen in een dorp waar nog geen residentie staat.
Maar betekent dat ook dat ik weer 3 dorpen uit dat nieuwe HD kan stichten als ik voldoende cultuurpunten heb?
Wanneer mijn HD met paleis compleet is weggevaagd, kan ik uiteraard een nieuw paleis bouwen in een dorp waar nog geen residentie staat.
Maar betekent dat ook dat ik weer 3 dorpen uit dat nieuwe HD kan stichten als ik voldoende cultuurpunten heb?
Beste Polleke,
Als er vanuit dit dorp geen andere dorpen gesticht of overgenomen zijn is dit inderdaad mogelijk. In principe heeft elk dorp drie slotjes waarvan er twee benut kunnen worden via een residentie 20 of alle drie via een paleis 20. Wat bijvoorbeeld veel voorkomt is dat speler A een dorp B overneemt van speler C en dorp B al één van zijn slotjes heeft verbruikt omdat speler C hiermee al een dorp heeft gesticht of veroverd. De gestichte of veroverde dorpen vanuit je dorpje zijn zichtbaar in de residentie/paleis op het tabblad 'Uitbreidingen'. Meer informatie over dit onderwerp staat op klik!
Met vriendelijke groet,
Support Doom
Forumregels | Spelregels
Travian: Legends support links
Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/
Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!