Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 61

Discussie: Tournament Talk

Gebruiker PELVAMPS's schermafbeelding

Standaard

Als ND!, Onkruid en andere Nederlanderse/Belgische/of gelijkgezinde allianties/spelers de koppen bij elkaar steken een mooi gebied uitkiezen waar we kunnen overheersen de eindoverwinning dichterbij komt.

Gewoon vanuit 1 groot betonblok opereren en vanuit daar uitbreiden. De leiding van beide allianties moet gewoon even bij elkaar gaan zitten en een plannetje bedenken.

Batavia of The Flying Dutchman als naam kiezen en laat gaan met die banaan.

Ik speel zelf nu sinds enkele dagen bij Onkruid, maar wij kunnen dit spelletje heus wel winnen als allemaal willen.

Pelgrim vampires, An ode to the Sun
    Aaargh!...

©by PELGRIMS

Gebruiker lovely's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PELVAMPS Bekijk bericht
    Als ND!, Onkruid en andere Nederlanderse/Belgische/of gelijkgezinde allianties/spelers de koppen bij elkaar steken een mooi gebied uitkiezen waar we kunnen overheersen de eindoverwinning dichterbij komt.

Gewoon vanuit 1 groot betonblok opereren en vanuit daar uitbreiden. De leiding van beide allianties moet gewoon even bij elkaar gaan zitten en een plannetje bedenken.

Ik speel zelf nu sinds enkele dagen bij Onkruid, maar wij kunnen dit spelletje heus wel winnen als allemaal willen.

lol
    ik heb net
    1) een alliantie aangemaakt
    2) een nav verstonden naar een aantal nederlandstalige allianties

Zie wel wat die ervan denken :P

oh en
    3) een openbaar forum gemaakt, zodat alle NLérs zich niet eenzaam hoeven te voelen enzo
    http://tx2.travian.de/allianz.php?aid=3350&s=2
    spamze
    Me, Your ex-spamqueen (a) NO I AM NOT A SPAMQUEEN!
    Miss you all xxxxxx
    ( verder nog ex-ircer, camorriaan, Travian Support, travianmeetingcrew, 2e plaats beste ircer 2008, laatste plaats grootste spammer@irc2009,enz Alle vragen zijn altijd welkom

Gebruiker

Standaard

ik kan niets typen daar.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ratatouille Bekijk bericht
    ik kan niets typen daar.
    aha sorry

nu wel!
    Laatst gewijzigd door lovely : 25-06-2017 om 23:34
    Miss you all xxxxxx
    ( verder nog ex-ircer, camorriaan, Travian Support, travianmeetingcrew, 2e plaats beste ircer 2008, laatste plaats grootste spammer@irc2009,enz Alle vragen zijn altijd welkom

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PELVAMPS Bekijk bericht

De meeste spelers lijken te gaan voor een zo makkelijk mogelijke pass naar de tourment server.
    Een gedeelte was al bij elkaar als OD en dat hield het niet langer dan 5 dagen uit
    Laten we eerlijk zijn, samenwerken is tot nu toe niet ons sterkste punt, dus dat (en de server) zal wel lastig worden.

Om het even niet te serieus te maken: Samen in een blok gaan en op dezelfde plek te gaan zitten is niet zo'n goed idee. We hebben het sterrenbeeld van het almachtige Blobmonster bijna klaar, dus dat moet je niet gaan onderbreken
    http://prntscr.com/foauup

Map: https://www.getter-tools.de/tx2.trav...-Map/157385442

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ratatouille Bekijk bericht
    Ik zou er wel mee kunnen leven. Geen diva's in de ally.
    De meeste "Diva's" die ik ken zijn toch echt wel uit NL hoor
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Guilexx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    De meeste "Diva's" die ik ken zijn toch echt wel uit NL hoor
    Ben je NL'er geworden Bram?
    ts5 2012-2013 Mephobia-Peuter ; ts3 2013-2014 WRC-Pokemon ; ts6 2013-2014 ME-Vhyxen ; ts3 2014-2015 ONNODIG!-Guilexx ; ts1 2014-2015 Disney-Dagobert Knup ; ts1 2016-2017 Veto!-The Blacklist ; ts4 2016-2017 Kingsman-Chloe Decker ; ts5 2016-2017 Hunger-Lex Luthor

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R1cardo Bekijk bericht
    Om het even niet te serieus te maken: Samen in een blok gaan en op dezelfde plek te gaan zitten is niet zo'n goed idee. We hebben het sterrenbeeld van het almachtige Blobmonster bijna klaar, dus dat moet je niet gaan onderbreken
    http://prntscr.com/foauup
    Mij doet het eerder aan Patrick van Spongebob denken dan aan een Blobmonster
    S1 2014 - Stration (S.H) | S1 2015 - Chaos Control (W!cked) | S3 2015 - Chaos Control (Pokémon) | S5 2015 Poseidon (Olympus) | S1 2016 - Spacebar (HT!) | S3 2016 - Nemo (FM) | S5 2016 - Miss Handeling (ThePurge)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Meest onderschatte speler: Zeger

Standaard

Vliegende spaghetti monster?
    Miss you all xxxxxx

Gebruiker

Standaard

Even wat anders...kan de deze server ook op gt bekijken?

Regels voor berichten