Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker

Standaard Weerwolven #105 - Dominique

Wie is de Mol?

De kandidaten zijn nog maar net uit het vliegtuig gestapt, als ze Dominique op hen af zien lopen. "Lever allemaal je paspoorten, je idkaarten, je horloges en je mobiele telefoon maar in..." Simba probeert zich er nog uit te kletsen "Ik ben nog ouderwets, ik heb geen mobiele telefoon." "En waarvoor dient die oplader dan? Kom op! Allemaal inleveren!" De kandidaten leveren uiteindelijk de gevraagde spullen in. Wie is de mol begint nu echt!

"Beste mensen, welkom bij het 105de seizoen van Wie is de Mol! Dit jaar zullen jullie elkaar nog minder kunnen vertrouwen dan anders. De mol zal van binnenuit hulp krijgen. Dus onthoudt: "trust nobody!".

Voor de eerste opdracht wil ik dat jullie allemaal een leugen en een waargebeurd verhaal bedenken. Als de anderen in jouw leugen trappen krijg jij een joker. Als de groep weet te raden welk verhaal gelogen is, dan is dat 100 euro voor de pot. Dat zou dus 1100 euro kunnen zijn, alleen al bij de eerste opdracht!

Kandidaten:
    1. Daan - kleptomaan
    2. Tetmiera
    3. Otterman
    4. Tollie
    5. Abdul - spiegelmeester
    6. 123berber
    7. Legioen
    8. Renzo99
    9. Simba
    10. cet cool
    11. Ghosttrol

Spelregels:
    - Stemmen voor lynch doe je dikgedrukt.
    - Stemmen voor burgemeester doe je onderstreept.
    - Je mag niet op jezelf stemmen!
    - Als de lynch vier uur voor de deadline wijzigt, dan wordt de deadline met twaalf uur verlengd.
    - Bij gelijke stand voor de lynch bepaalt de burgemeester wie er sterft.
    - Als de burgemeester sterft kiest hij/zij een opvolger uit.
    - Na drie keer inactiviteit lig je automatisch uit het spel.
    - Als je geen rol hebt met nachtelijke activiteit, hoef je je ook niet te melden.
    - Wil jij je stem wijzigen, dan zet jij in een nieuwe post het volgende: je oude stem doorgestreept en je nieuwe stem dikgedrukt.
    - Alle rollen kunnen voorkomen in het spel. Dus kijk bij "Extreem" voor de verschillende mogelijke rollen.http://forum.travian.nl/showthread.p...=1#post1232386
    -Ik volg zoveel mogelijk de regels in deze rolbeschrijving. Maar er kunnen kleine afwijkingen van de regels zijn, die hier niet vermeld staan. Bij twijfel over de regels kun je me altijd een pm sturen.
    -Iedereen heeft maximaal 1 actie per nacht. Hierop is 1 uitzondering: een dubbelganger mag in nacht 1 al een actie uitvoeren, naast het kiezen van zijn dubbelganger.

Deadline Nacht 1:
    Dinsdag 21:00 uur
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 09-06-2017 om 12:17

Gebruiker

Standaard

Zouden de paar mensen die nog iets moeten doorgeven, dat zo snel mogelijk willen doen?

Gebruiker

Standaard

Update
    Ivm tijdsdruk even geen verhaal, sorry.

Er zijn geen doden.

Daan is opgesloten en kan dus niet meestemmen. Er kan wel op hem gestemd worden.

Tijd voor de executie!
    Wie denken jullie dat de mol is? En wie vertrouwen jullie de pot toe?
    Graag stemmen voor lynch en BM.

Deadline: Donderdag 22:00 uur. Korte deadline, aangezien we er rekening mee moeten houden dat een paar mensen komend weekend weg zijn.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 31-05-2017 om 12:20

Gebruiker

Standaard

Om alvast maar het spits af te bijten Simba krijgt van mij als nieuwste spelers de bm stem en Tetmiera als ouwe rot in het spel de lynchstem :P

Dit is verder compleet random als er iemand iets weet ben ik natuurlijk bereidt om te overwegen om mijn stemmen te veranderen

Gebruiker

Standaard

Kijk eens aan, geen doden, dat is altijd goed bericht

Ik heb helaas geen info, dus daarom maar random Daan en Renzo99.
    Laatst gewijzigd door Abdul : 31-05-2017 om 18:58 Reden: Verandering lynch target

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Goed voor nu is 1 + 1 twee en als Daan opgesloten is en er zijn geen doden lijkt me dit voor eerst de logische verklaring.

Voor lynch terugstem op cet cool
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 01-06-2017 om 14:58
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Daan, omdat hij opgesloten is en dus waarschijnlijk aangevallen is vannacht.
    Abdul, voorlopige willekeurige lynchstem.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Leuk om te zien dat ik niet de enige maagd ben dit potje.

@Legioen: Waarom zou Daan aangevallen zijn?
    Volgens mij is Daan gewoon random buiten de stemming van nu gehouden.
    Dat zegt helemaal niets.

Ik heb trouwens wel een vraagje over de wolven aanval.
    Gaat die altijd door als gevolg van meeste stemmen gelden.
    Of sterft er niemand bij verdeeldheid, of inactiviteit o.i.d.?

Als de aanval altijd doorgaat dan hebben we of een genezing gehad of een sloerie in ons midden.
    En anders hebben we de mogelijkheid van een gemixed liefdesstelletje.

Ik wacht nog even met mijn lynche en bm stem, wie weet wil iemand nog wat vertellen.
    My name is nobody

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

@renzo

Als je opgesloten bent zoals Daan nu is kun je ook niet aangevallen worden door de wolven. Dus vandaar onze vermoeden.

Als de wolven het niet met elkaar eens is en het is 50 50 dan zijn er geen doden. Maar dat zou wel heel raar zijn en gebeurt bijna nooit in de eerste nacht.

Omdat het extreem spel is zijn er dus meer mogelijkheden naast sloerie of genezing. Bezweerder? Beschermer? Opsluiting zoals ik eerder noemde.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Renzo omdat het rijmt op enzo enzo

Betekent de opsluiting ook dat Daan beschermt was van de lunch? Want als ik in de rollenlijst kijk lijkt het alleen op de lynch te slaan? Indien het inderdaad betekent dat Daan al in de nacht opgesloten was is het natuurlijk vreemd dat Abdul op hem stemt, al is het random, aangezien de kans dat die dan beschermt was groter is dan de kans dat hij zelf probeerde te lunchen (ervanuit gaande dat er meerdere wolven zijn en deze allemaal kunnen lunchen?). Indien het betekent dat het enkel op de lynch slaat, zoals in de rolomschrijving staat, dan is het natuurlijk vreemd dat tetmiera zo happig is om Daan op goed te zetten.
    Laatst gewijzigd door Simba : 01-06-2017 om 19:24

Regels voor berichten