Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Misschien was de slotenmaker te laat met zijn/haar actie door te geven?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Of misschien heeft een rol er voor gezorgd dat die niets kon.

Ik ga voor nu op Tollie puur vermoedens.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 03-06-2017 om 23:44
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Ik hou nog een slag om de arm tot nadat ik antwoord heb van Dominique. Maar op dit moment weet ik 100% zeker dat daan tot de wolven groep hoort. Tot Dominique het tegendeel bewezen heeft.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Ik hou nog een slag om de arm tot nadat ik antwoord heb van Dominique. Maar op dit moment weet ik 100% zeker dat daan tot de wolven groep hoort. Tot Dominique het tegendeel bewezen heeft.
    Zonde dat je iemand wilt lynchen waar je misschien wel meer aan gaat hebben in dit spel.
    Zoals je hebt gezien is er in de eerste nacht geen dode geweest.
    Als ik weerwolf zou zijn zou er alsnog een dode zijn tenzij iemand anders een reden heeft voor de geen doden!
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Standaard

Er kunnen heel veel redenen zijn geweest dat er geen doden zijn gevallen. Een wolf opgesloten een wolf gespiegeld waardoor er een verdeeldheid in de lunch target was. Maar wat ook een mogelijkheid is is dat het target was beschermd of bezworen.

Alles kan. Maakt dus nog steeds niet dat jij geen wolf kunt zijn.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Heeft iemand nog een leuke droom gehad trouwens?
    Of zitten de dromer en de gedroomde in dezelfde groep.
    My name is nobody

Standaard

Oké. Ik heb bevestiging gehad van Dominique wat ik al dacht.

Dus bij deze Daan is wolf (struikrover).

Dit weet ik omdat hij zich versprak door te zeggen dat hij 3 pogingen heeft om te stelen. Een dief mag elke nacht stelen. Een struikrover maar 3 keer.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Oké een samenvatting van wat er naar mijn weten bekend is.

Laten we beginnen met mij.
    Ik claim de dorpsgek te zijn. Dit is bevestigt door Simba, met de kanttekening dat ik ook een schaapswolf kan zijn, waardoor ze mij niet dusdanig vertrouwt om een claim op haar eigen rol neer te leggen. Simba geeft aan mij als dorpsgek gezien te hebben, doordat zij persoon A en ik persoon B van de droom was. Er ligt dus ook een claim dat er een droomblazer in ons midden is.

Ik claim eveneens Abdul gesproken te hebben, waarbij Abdul mij een claim vertelde dat hij spiegelmeester was. Dat deed hij nadat ik hem benaderde, omdat ik dacht dat hij de slotenmaker was. Hier wilde ik graag bevestiging van hebben, dus ik had Daan gevraagd om hem te bestelen.
    Ik claim namelijk dat Daan Kleptomaan is, omdat ik dat gezien heb als Dorpsgek en op dat moment er niet bij stilgestaan dat hij wel eens een wolf zou kunnen zijn. De claim van Tetmiera dat Daan gezegd heeft dat hij nog 3x kan stelen onderschrijf ik. Volgens Daan heeft hij nog niets gestolen. De eerste nacht als gevolg van het opgesloten zijn en de tweede nacht omdat hij te lang zat te twijfelen en te laat was met doorgeven.

Dan hebben we onze mysterieuze slotenmaker nog, die de eerste nacht Daan opsloot en er geen doden waren en de tweede nacht niets deed. Met de actie van de eerste nacht werd Daan als betrouwbaar bestempeld, aangezien iedereen er van uitgaat dat Daan het doel van de wolven lunch was. Aangezien we weten dat er een spiegelmeester was is het mogelijk dat niet de slotenmaker, maar de spiegelmeester degene is die het slachtoffer van de lunch heeft gered. (andere opties zijn er natuurlijk ook nog steeds, maar daar zijn nog geen claims voor neer gelegd.)

Vervolgens hebben we Cet Cool nog, waarvan bekend is dat hij een heilige is en het op basis van de huidige claims 50-50 is dat hij een priester of een ketter is.

Simba en ik zitten in een impasse. Simba houdt er rekening mee dat ik een schaapswolf ben en ik houdt er rekening mee dat zij een sjamaan is. Als ik de situatie goed beschrijf hebben we allebei wel het gevoel dat waar we rekening mee houden de kleinste kans is, maar we dansen om elkaar heen voor wie de eerste stap zet. Kortom wie wil er nog wat delen om die impasse te doorbreken. Daarnaast denk ik dat er nog wel wat meer mensen wat extra informatie willen hebben om te bepalen wie ze wel of niet kunnen vertrouwen. Ik denk dat de eerste stap is of we de claim Simba omtrent de aanwezigheid van de droomblazer kunnen bevestigen of niet. Dit kan door de nieuwe personen A en B gedaan worden of door de droomblazer zelf, op het AF of in PB.
    Laatst gewijzigd door Renzo99 : 05-06-2017 om 00:24 Reden: Even autocorrect verbeterd. Cet Cool. ;)
    My name is nobody

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Is maar net hoe je de zin opvat die ik zei Tetmiera maar dat ter zijde
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Oké. Ik heb bevestiging gehad van Dominique wat ik al dacht.

Dus bij deze Daan is wolf (struikrover).

Dit weet ik omdat hij zich versprak door te zeggen dat hij 3 pogingen heeft om te stelen. Een dief mag elke nacht stelen. Een struikrover maar 3 keer.
    Is er nog een andere reden dat je denkt dat Daan struikrover is? Ik wil zeker zijn dat we niet per ongeluk een dief lynchen door een verspreking/misvatting.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten