Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 tot 80 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker

Standaard

las het terug ja, als dat wel kon zoals hoorde ( dit is trouwens geen verwijt naar jou toe dominique vat et niet verkeerd op) kon ik mij eigen gaan verdedigen sorry dat ik et zeg maar ik heb nog meer te doen dan continu te wachten totdat andere is gaan stemmen, ik stemde juist random maar als eerste en om gestemt te hebben en om te hopen dat er meer zouden volgen en dat de discussie is wat eerder op gang komt dan altijd zo laat.

Verder valt het me op dat jij altijd denkt dat ik wolf ben en dat ik je over jongens wie nog vele malen stiller zijn nooit over hoor...
    Laatst gewijzigd door cet cool : 01-06-2017 om 22:56

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cet cool Bekijk bericht
    las het terug ja, als dat wel kon zoals hoorde ( dit is trouwens geen verwijt naar jou toe dominique vat et niet verkeerd op) kon ik mij eigen gaan verdedigen sorry dat ik et zeg maar ik heb nog meer te doen dan continu te wachten totdat andere is gaan stemmen, ik stemde juist random maar als eerste en om gestemt te hebben en om te hopen dat er meer zouden volgen en dat de discussie is wat eerder op gang komt dan altijd zo laat.

Verder valt het me op dat jij altijd denkt dat ik wolf ben en dat ik je over jongens wie nog vele malen stiller zijn nooit over hoor...
    Nu ik daar over nadenk is dat inderdaad waar. Komt denk ik door de manier van spelen (onze speelstijl), het door hoe jij het speelt en ik het interpreteer moeite om je vertrouwen (tenzij natuurlijk bewezen burger ).

Gebruiker

Standaard

of je behoort zelf gwn tot de wolven en je de aandacht makkelijk op mij kan schuiven, want nu zie je me zeker als ketter ipv priester of niet?
    Laatst gewijzigd door cet cool : 01-06-2017 om 23:13

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Zonde van het water, hopelijk dat iedereen nu beseft hoe belangrijk het is om op tijd te stemmen...
    En wat nu? Laten we cet cool in leven ondanks dat hij zich op geen enkele manier meer kan bewijzen? Of geven we hem voorlopig het voordeel van de twijfel in de hoop volgende lynch een wolf gevonden te hebben?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

waarom wil je een burger perse lynchen en niet is voor een wolf gaan?

doe volgend potje wel niet mee scheelt jullie weer een ronde spelen

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Daar ben ik ook geen voorstander van. Ik bedoel enkel dat aangezien er geen enkele mogelijkheid meer is dat je jezelf kan bewijzen we een keuze zullen moeten maken of we je de voordeel van de twijfel geven of niet als er tegen volgende lynch geen wolf is gevonden.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Begint er een beetje op te lijken dat de wolven de burgers proberen over te halen om een burger te lynchen...
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Update nacht 2

Abdul de spiegelmeester is dood.

Deadline dag 2: dinsdag 21:00 uur (langere deadline dus ivm afwezigheid van paar spelers + pinksteren)

Gebruiker

Standaard

Helaas

Veel succes en plezier nog verder in het spel!

Gebruiker

Standaard

Iemand enig idee waarom er niemand opgesloten is?
    Zou dit bewust gedaan zijn of is er sprake van inactiviteit?

Denken we trouwens dat er alleen wolven en burgers zijn of dat er ook nog ergens een derde partij is?

Voor wat betreft de nachtelijke gesprekken, zolang we nog niet weten of er een smid aanwezig is, vraag ik mij af of een 50% kans een terecht Lynch zou zijn op Cet Cool.

Wie weet zijn we wel met een heleboel burgers en maar 1 of 2 wolven.
    My name is nobody

Regels voor berichten