Pagina 4 van 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cet cool Bekijk bericht
    niet helemaal met je eens, want de kans is groot dat er gwn 'random' een burger word gelyncht dus kan er beter niet gelyncht worden tenzij het zeker is dat het een wolf is.
    De 'enige' kans als burger om wolven te pakken is tijdens de lynch. Als er geen lynch is geef je de wolven een extra slachtoffer zonder dat je zelf iets bereikt hebt.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    De 'enige' kans als burger om wolven te pakken is tijdens de lynch. Als er geen lynch is geef je de wolven een extra slachtoffer zonder dat je zelf iets bereikt hebt.
    nah zijn ook andere manieren, maar dat terzijde ik ben er zelf geen fan van om steeds random iemand te lynchen laatste paar potjes zijn er vaak genoeg burgers gelyncht en dan zijn de wolven lachende 3de kun je ook niet hebben

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat cet cool nu gelijk de juiste lynch partner is en dus stem ik op Daan aangezien hij nog geen woord gezegd heeft maar hij echt wel mee mag praten.

Mijn stemwijziging op Renzo is omdat hij zich bewezen heeft en ik idd denk dat het goed is als hij bm is en opgesloten gaat worden komende nacht.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 01-06-2017 om 19:11
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Dus je gaat van Daan als bm willen naar Daan als lynch omdat hij (nog) niet praat? Maakt dat hem dan direct slecht ondanks dat je eerst dacht dat hij wsl aangevallen is?

Ik neem aan dat Renzo zich dan in pb bewezen heeft?

Het lijkt mij overigens helemaal geen goed idee om nu te zeggen 'aluit hem op', ja dan overleeft die de lunch, maar omdat de wolven dan weten wie niet te lunchen. Als ik slotenmaker zou zijn zou ik t iig wel weten :+

Cet cool: als we nu niet lynchen heb je alsnog geen nieuwe info, morgen is er dan mss wel een lunch en dan moet je weer lynchen terwijl je nog vrijwel op t zelfde niveau staat als nu, maar er dus wel een extra lunch geweest is. Wel een lynch is dus altijd gunstiger dan geen lynch

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Ik wil best reageren. Betwijfel enkel of dit zin heeft, ik neem aan dat er meerdere wolven in het spel zijn.

Meerdere wolven met hetzelfde target zou het dus niet uitmaken als er 1 zou worden opgesloten. Kortom ik ben dus geen wolf maar enkel het lunchtarget
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Standaard

@simba is dat niet juist het spel... Wie gaat de slotenmaker opsluiten. Renzo omdat die het gevraagd heeft of toch iemand anders omdat de wolven toch denken dat Renzo opgesloten zit...

En voor de wolven. Durven ze de gok aan om renzo als target te nemen met de kans dat hij opgesloten is of toch eerst maar iemand anders?

Kortom er kan hier van alles gezegd worden en gevraagd worden maar je kunt nergens op vertrouwen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Met de weinige informatie die er is, en er toch gekozen moeten worden ga ik voor cet cool.
    Doorgaans zie je dat de wat inactievere personen + laat stemmers een wolf zijn. Voor cet cool geldt dat nu, vandaar mijn keuze. Schat de kans dat hij slecht is iets hoger dan bij de anderen.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het op dit moment vrij lastig zeggen. Er is in mijn PM iets gaande, en dit wil ik eigenlijk afwachten voor ik mijn stem (verkeerd) plaats. De communicatie echter verloopt niet heel vlot op deze manier, terwijl ik hiervan wel mijn stem wil aflaten hangen.

Ik ben ook bang dat datgene in PM ook niet meer eerder af is dan de deadline dus om alvast gestemd te hebben Tollie

Sorry maar ik weet het op dit moment niet zo goed. Wel weet ik dat ik niet op de acfievere wil stemmen nu. Renzo, simba, Tetmiera dus.

fan

Standaard

Ik denk dat we een dubbelganger hebben gevonden die wel een heel sterke rol heeft gedubbeld maar de rol nog niet heeft kunnen uitvoeren. Dus ik ga toch weer switchen naar simba
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Haha mooie conclusie, vooral omdat het komt nadat ik renzo ervan beschuldigd heb schaapswolf te zijn omdat ik z'n rol te krachtig vind gecombineerd met wat er met mij gebeurd is afgelopen nacht en dat jij waarschijnlijk zijn medewolf bent aangezien jij plots gaat van daan bm naar renzo met als reden 'er kan wat anders gebeurd zijn gedurende de nacht' met later 'renzo heeft zich bewezen' en vervolgens op daan stemt voor de lynch.
    Net als dat ik het raar vind om de slotenmaker op te gaan roepen iemand op te sluiten. Dat heeft echt 0 zin en leidt alleen maar af.

Wordt het te heet onder de voeten dus ga je daarom met loze beschuldigingen gooien?

Daan en tetmiera

Pagina 4 van 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten