Pagina 3 van 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker

Standaard

Misschien was het niet het meest praktische om mee te doen terwijl je nog een babysitter hebt Ondertussen is er dus antwoord op eerdere vraag (die er nog niet staat) gekomen, maar blijkbaar ontstond er meer onduidelijkheid over. Ik vind het wel interessant dat Abdul wel zijn lynchstem veranderd, maar niet zijn bm-stem naar Daan zet als hij het ermee eens is dat Daan wsl opgesloten/beschermd tegen opeten was. Waarom kiezen voor een random bm als je het ermee eens bent dat iemand zo'n kans heeft op niet-wolf zijn?

Renzo noemt dat er misschien iets anders gebeurd is tijdens de nacht en niet veel later beslist tetmiera direct zijn stem te veranderen naar renzo? Weet hij meer?

Overigens ben ik echt zwaar allergisch voor 'random' stemmen, zeker als het van mensen komt die enkel posten 'ik stem op die, random' en het daarbij laten. Iedereen kan de kat uit de boom kijken, maar daar kom je toch weinig verder mee.

Gebruiker

Standaard

Weten jullie wat ik ga eens gek doen, in de hoop dat de slotenmaker mij dan ook geloofd en opsluit en de helderziende mij gaat bekijken en daarmee bewijzen. Dan kan ik volgende ochtend wel niet mee stemmen, maar leef nog wel en mag toch wel gewoon mee discussiëren. Toch?

Ik ben een burger en kan in de komende nacht toch niets doen.
    Ik wil mij dan ook graag opwerpen tot burgermeester en op het ogenblik zie ik bij gebrek aan input maar 2 gegadigde.
    Kandidaat 1 is Daan per slot van rekening is hij opgesloten en waarschijnlijk gered van het eetfestijn door de slotenmaker. Dat maakt hem op dit moment natuurlijk ook de ideale mol.
    Kandidaat 2 ben ik zelf, aangezien ik heel graag wil uitzoeken wie er allemaal aan het mollen is.

Mijn lynch stem gaat dan ook naar Otterman, omdat ik hem gewoon te stil vind en hij nog geen stem gehad heeft.

Dan hebben we nu onderstaand stemgedrag als ik alles goed opgehaald heb.
    1. Daan ….
    2. Tetmiera BM renzo99 lynch Cet Cool
    3. Otterman …..?
    4. Tollie BM Daan lynch....
    5. Abdul BM renzo99 lynch Simba
    6. 123berber BM Daan lynch ….
    7. Legioen BM Daan, lynch Abdul
    8. Renzo99 BM Daan, lynch Otterman
    9. Simba BM renzo99 lynch….
    10. cet cool BM Simba Lynch Tetmiera
    11. Ghosttrol BM Daan lynch Cet Cool

He zijn de Posts van Simba er opeens tussen gekomen?
    Laatst gewijzigd door Renzo99 : 01-06-2017 om 19:00 Reden: Stemmen van Simba toegevoegd.
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Rolomschrijving van slotenmaker is idd wat onduidelijk. Ik beschouw de slotenmaker ook als soort bezweerder. Wie opgesloten is, kan niks en met hem kan ook niks gebeuren.
    Kan hij wel praten?
    Privé mag je hem toch wel opzoeken in de gevangenis?
    My name is nobody

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ja hij mag wel mee discussiëren. Alleen niet stemmen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Ik heb trouwens wel een vraagje over de wolven aanval.
    Gaat die altijd door als gevolg van meeste stemmen gelden.
    Of sterft er niemand bij verdeeldheid, of inactiviteit o.i.d.?
    Ik zal deze vraag ook nog even beantwoorden voor wie het nog niet weet:

Ik laat meestal, zo ook deze ronde, wolven individueel hun actie doorgeven. Iedere wolf kan slechts 1 actie per nacht doen, (zoals ook in begintopic staat heeft iedereen, inclusief wolven, slechts 1 actie per nacht). Het wolvenslachtoffer wordt bepaald door te kijken welke persoon het vaakst door wolven wordt aangevallen. Bij gelijkspel is er geen wolvenslachtoffer. Wolven kunnen uiteraard overleggen met elkaar, dus meestal zullen wolven wel hetzelfde slachtoffer doorgeven. Als 1 wolf opgesloten of bezworen is, gaat de aanval van de andere wolven nog steeds door, dus is er nog steeds een slachtoffer.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Ik had gehoopt dat er nog iets meer informatie op tafel zou liggen, maarbon eens kijken.
    Over het burgemeesterschap zit ik te twijfelen tussen Daan en Renzo99. Daan vanwege de theorie over de slotenmaker en Renzo99 vanwege stemgedrag (alhoewel zijn persoonlijke keuze voor lynch naar mijn weten fout is maar goed dat is lastig om te weten.)

Uiteindelijk ga ik dan maar toch voor Daan tenzij er een andere mogelijke verklaring is voor de niet doden nacht.

En dan vervolgens mijn lynchstem, heb niet echt een idee nog wie dat mogen zijn. Dan ga ik kijken naar stemgedrag en zie ik de twee stemmen op cet cool. Waarvan de eerste een terug stem is van tetmiera en de 2e een 'random' stem van Ghosttrol. Aangezien de stemming nog erg verspreid zit beschouw ik die 2e stem niet als een 'random' stem.

Dus: Ghosttrol
    Laatst gewijzigd door Otterman : 01-06-2017 om 20:00
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Hmm iedereen (op Daan na, maar ja die zit opgesloten, dus kan lekker de kat uit de boom kijken ) heeft iets gezegd. Daarbij heeft niemand aangegeven dat hij bevloten is, dus de fluitspeler kunnen we wel uitsluiten.

Maar leuke ontwikkeling een mollenrace tussen Ghosttrol en Cet Cool, wie zal de verliezer zijn en vanavond sterven.
    My name is nobody

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Maar leuke ontwikkeling een mollenrace tussen Ghosttrol en Cet Cool, wie zal de verliezer zijn en vanavond sterven.
    Mja, meerdere spelers hebben 1 stem en cet cool dus als enige 2.

Men moet trouwens wel in het achterhoofd houden dat wanneer we Daan tot burgemeester maken hij geen beslissende factor kan zijn tijdens een stemming. Dus bij gelijkspel zijn er geen doden en dat zou niet bevorderlijk zijn voor burgers.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Ik moet vgm eens gaan opletten op wie er al gestemt is, steeds als ik random stem dan zet ik blijkbaar iemand op lynch xD
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Mja, meerdere spelers hebben 1 stem en cet cool dus als enige 2.

Men moet trouwens wel in het achterhoofd houden dat wanneer we Daan tot burgemeester maken hij geen beslissende factor kan zijn tijdens een stemming. Dus bij gelijkspel zijn er geen doden en dat zou niet bevorderlijk zijn voor burgers.
    niet helemaal met je eens, want de kans is groot dat er gwn 'random' een burger word gelyncht dus kan er beter niet gelyncht worden tenzij het zeker is dat het een wolf is.

Regels voor berichten