Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 tot 130 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker

Standaard

We zijn nog met zijn achten over. 2 van de 9 zitten opgesloten, dus er zijn nog 7 vrije personen.
    Naar wat ik gehoord heb zijn er vannacht 2 wolvenacties geweest en weet ik bij mijzelf 100% zeker dat ik burger ben en vertrouw ik er op dat voor mij minimaal 3 bekende burgers aanwezig zijn. Kortom 3 onbekende personen, dus 66% kans dat ik een wolf lynch. Maar zoals al gezegd heb ik een voorkeur voor de Dubbelganger dus wil best nog wel switchen.
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Aangezien ik op lynch sta zal ik wat meer informatie prijs geven, en niet omdat er claimwolven wordt gespeeld. Ben ondertussen wel 5 keer benaderd om te laten weten wat mijn rol is, en zodra ik dat niet doet wordt er gehint dat ik op lynch wordt gezet + zodra de lynch open is ook gelijk gedaan.

Vind het ook apart dat er zo blind wordt gevolgd. Mocht er als zoveel bekend zijn bij o.a. Renzo dan kan je het toch van A tot Z uitspelen, dan moet je nu kunnen aanwijzen wie er wanneer uit moet om te winnen. Op elf spelers zijn er waarschijnlijk drie wolven en/of een derde partij. drie/vier niet burgers dus, waarvan we nu 1 wolft gelyncht hebben. Daar klopt dus gewoon iets niet.

Wat ik door middel van mijn acties kan bevestigen is dat Ghostroll goed is, heb zijn gestolen item vannacht ingezet op Otterman. Ik raad daarom ook aan hem actief bij het verhaal achter de schermen te betrekken.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Wij zijn ook niet aan het claimwolven wij zijn info aan het verzamelen om zo de nachten te kunnen reconstrueren. Vanacht was er in eens een dubbele actie en doormiddel van alle andere acties welke we weten van de nacht kwamen we bij jou uit voor de dubbele actie. En blijkbaar zaten we goed. Alleen op nog een cleptomaan hadden we niet gerekend en dus kwamen we op een dubbelganger uit.

Dus onze lynch is niet omdat je niets wou melden maar omdat uit onze analyse je een dubbelganger zou zijn.

Omdat ik nog steeds geloof dat Daan de struikrover is ga ik er dus vanuit dat jij de dief bent.

Dus zullen we nu of de laatste onbekende op lynch kunnen zetten wat dan wel weer op claimwolven lijkt of eens goed naar de bekende rollen kijken wie daartussen de wolf kan zijn.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Nog een Kleptomaan is interessant. Heb je toevallig nog een item? Aangezien je nog iemand bestolen hebt kan je die daarmee misschien ook op veilig zetten.
    Ik heb je inderdaad 2x gevraagd om een rol door te geven en blijkbaar waren er nog een paar mensen geïnteresseerd. Mijn excuses dat dat wat irritant overkwam, maar ik heb je niet op lynch geen omdat je niets zei, maar om de reden die ik een paar posts hierboven aangaf. (66% kans op een wolf met de info die ik had.)

Ik heb tevens hier op het AF gevraagd of iemand informatie heeft over een derde partij, maar daar is nog niet veel van terecht gekomen. Ik betwijfel dan ook dat er een derde partij is (zou namelijk niet weten welke, moordenaar en fluitspeler kan niet. Cupido zou onlogisch zijn, aangezien niemand daar nog naar gehint heeft), maar heb wel het sterke vermoeden dat er 4 wolven zijn.

Aangezien ik dorpsgek ben heb ik geen andere mogelijkheid om meer informatie te verkrijgen dan wat mensen mij vertellen. De eerste nacht heb ik 2 burgerrollen en een dubbelrol gezien. De dubbelrol was de kleptomaan van Daan.

Waarom heb je eigenlijk Otterman opgesloten, want misschien weet je iets waarom we onze lynch stem moeten wijzigen?
    My name is nobody

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Mijn stem gaat over naar legioen. Omdat hij na evaluatie van afgelopen nacht de grootste kans heeft van wolf.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 11-06-2017 om 21:18
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik ben benieuwd naar waarom je denkt dat ik de grootste kans heb om wolf te zijn? Renzo weet dat ik mij kan bewijzen vannacht dus ik zou het zonde vinden om nu gelyncht te worden.

Voorlopig stem ik op 123berber uit gebrek aan informatie.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Nog een Kleptomaan is interessant. Heb je toevallig nog een item? Aangezien je nog iemand bestolen hebt kan je die daarmee misschien ook op veilig zetten.
    Ik heb je inderdaad 2x gevraagd om een rol door te geven en blijkbaar waren er nog een paar mensen geïnteresseerd. Mijn excuses dat dat wat irritant overkwam, maar ik heb je niet op lynch geen omdat je niets zei, maar om de reden die ik een paar posts hierboven aangaf. (66% kans op een wolf met de info die ik had.)

Ik heb tevens hier op het AF gevraagd of iemand informatie heeft over een derde partij, maar daar is nog niet veel van terecht gekomen. Ik betwijfel dan ook dat er een derde partij is (zou namelijk niet weten welke, moordenaar en fluitspeler kan niet. Cupido zou onlogisch zijn, aangezien niemand daar nog naar gehint heeft), maar heb wel het sterke vermoeden dat er 4 wolven zijn.

Aangezien ik dorpsgek ben heb ik geen andere mogelijkheid om meer informatie te verkrijgen dan wat mensen mij vertellen. De eerste nacht heb ik 2 burgerrollen en een dubbelrol gezien. De dubbelrol was de kleptomaan van Daan.

Waarom heb je eigenlijk Otterman opgesloten, want misschien weet je iets waarom we onze lynch stem moeten wijzigen?
    Ik heb alleen van ghostrol succesvol gestolen, dus kan alleen hem vrijpleiten. Verder kon aangezien het een nachtitem is alleen stelen of inzetten.

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

ik ga voor legioen tenzij hij mij kan vertellen waarom niet
    Laatst gewijzigd door ghosttrol : 11-06-2017 om 20:57
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is de situatie als volgt:

(verlenging gaat in gang)
    Tetmiera -> Legioen
    Ghosttrol*-> Legioen

renzo99 -> Tollie
    Simba -> Tollie

Legioen -> 123berber

Tollie -> ???
    123berber -> ???

(Otterman -> X)
    (Cet cool -> X)

Voor mij is Tollie verdacht, gezien hij mij dus heeft opgesloten en de reden daarvan niet wil vertellen. Terwijl ik best nuttig ben geweest. Hij stemt tevens ook niet. Is raar dat ie niet lekker mee stemt op Legioen, wellicht medewolf?
    Laatst gewijzigd door Otterman : 11-06-2017 om 19:52
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Volgens mij is de situatie als volgt:

(verlenging gaat in gang)
    Tetmiera -> Legioen
    Ghosttrol*-> Legioen

renzo99 -> Tollie
    Simba -> Tollie

Legioen -> 123berber

Tollie -> ???
    123berber -> ???

(Otterman -> X)
    (Cet cool -> X)

Voor mij is Tollie verdacht, gezien hij mij dus heeft opgesloten en de reden daarvan niet wil vertellen. Terwijl ik best nuttig ben geweest. Hij stemt tevens ook niet. Is raar dat ie niet lekker mee stemt op Legioen, wellicht medewolf?
    Onzin, heb vrij random iemand gekozen. Wist dat ik me "moest" bewijzen deze nacht om niet op lynch te komen. Als jullie mij willen lynchen prima. Legioen geeft verder aan dat hij zich kan beschermen, waarom zou ik hem dan lynchen?

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten