Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 tot 120 van 171

Discussie: Weerwolven #105 - Dominique

Gebruiker

Standaard

Update:

Daan de kleptomaan wordt gelyncht.
    ghosttrol is de nieuwe BM.

deadline nacht 3: donderdag 21:00 uur

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Spannend
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Misschien zaten we wel op een eiland en is het hele eiland verzwolgen.
    Zijn we allemaal spartelend op zoek naar droog land. Ben benieuwd wie daar allemaal aankomt en wie de laatste zal zijn.
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Update:

Na een aantal opdrachten staat de pot op 2200 euro. Helaas was Abdul als eerste afvaller. "Ik was zo zeker van mijn mol! Ik heb gewoon alles of niets gespeeld, helaas is het niets." Daan is de volgende die afvalt. "Ik had al het gevoel dat ik naar huis moest, ik had echt geen idee wie ik kon vertrouwen."
    Dan, na de tweede executie, wordt het opeens interessant. Dominique maakt bekend dat de mol met een aantal mensen contact zal opnemen. In ruil voor hulp zal de mol hen jokers geven, die hen verder kunnen helpen in het spel. Maar dan moeten ze wel opzettelijk de volgende opdracht verpesten.

Ghosttrol probeert direct op iedereen in te praten dat ze die jokers niet moeten accepteren en gewoon hun best moeten doen voor de pot. Maar het lijkt of niemand luistert. Een aantal mensen zonderen zich af. Simba gaat op zoek naar Cet Cool. Uiteindelijk ziet hij de deur van de slaapkamer van Cet Cool half open staan en Cet Cool met iets in zijn hand staan. Op moment dat Cet Cool binnen wil lopen en vragen wat het is, smijt Cet Cool snel de deur voor zijn neus dicht.
    Ook Tetmiera zit opvallend lang op het toillet. En wanneer Legioen naar de slaapkamer wil gaan, die hij met Otterman deelt, blijkt de deur op slot te zitten. "Waarom heb je de deur op slot gedaan, Legioen?" "Dat ben ik niet geweest! Help me, ik kan er niet uit!" Maar de sleutel is nergens te bekennen.

Wanneer de volgende opdracht begint, zijn zowel Cet Cool als Otterman afwezig. Wat is hier toch aan de hand? En na het gedoe van die ochtend verbaast het niemand dat de opdracht (een soort estafette met om de zoveel meter een vraag) compleet mislukt. Tollie struikelt telkens over zijn eigen voeten, Tetmiera is ontzettend aan het treuzelen, Renzo99 zorgt alleen maar voor verwarring bij het beantwoorden van de vragen, 123berber laat telkens de kaartjes vallen en de kaartjes komen door elkaar te zitten. Alle antwoorden samen hadden een hint moeten geven naar een woord, maar uiteindelijk heeft Simba geen idee wat dat woord kan zijn. De opdracht is mislukt en iedereen heeft wel verdachte dingen gedaan. Wie is de mol? Of voor een dagje hulpmol? Wie zouden er allemaal jokers verdiend hebben?

Tijdens de executie krijgt de groep de keuze: er hoeft geen executie plaats te vinden, maar dan moet iedereen zijn gevonden of verdiende jokers inleveren. Na een lange discussie besluit de groep dat het eerlijkst is om alle jokers in te leveren en nog een ronde met zn allen door te gaan.

Geen doden.
    Cet Cool en Otterman zijn opgesloten en mogen niet meestemmen.

Deadline dag 3: zondag 21:00 uur.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Gaat lekker jongens
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Bummer dat je opgesloten bent, maar wel goed om zeker te weten dat er een dubbelganger is.
    Vraag is alleen wie?
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Liefst Lynch ik de dubbelganger, maar elke wolf is goed.
    Dus voorlopig Tollie, maar laat mij graag overhalen.
    My name is nobody

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik ga ook voor Tollie. Puur vermoedens.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 11-06-2017 om 13:04
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Ik ga mee op Tollie

Gebruiker

Standaard

tollie is wel heel verdacht met stemmen, maar nu gaat iedereen wel super makkelijk mee zonder dat er daadwerkelijk goede suggesties zijn waarom, enkel persoonlijke vermoedens

Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten