Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 13 van 13

Discussie: Reactie topic - Compensatie (downtime)

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-J-A Bekijk bericht
    Compensatie is naar mijn mening schappelijk. Een rollback is vaak makkelijker gezegd dan gedaan en brengt ook een hoop gedoe met zich mee.
    Rollback is inderdaad aan de moeilijkere kant, wat schappelijk was als Travian gewoon per account ging kijken hoe het account er onder geleden heeft, kost veel tijd & energie inderdaad, maar was wel eerlijker geweest. Zoals je zelf wel weet kost een HD opbouwen veel en veel meer dan die compensatie van 65 goud.

Als je iedereen dezelfde compensatie geeft, doe dan 600 goud ofzo
    TS5- Anarchy The Purge

Gebruiker

Standaard

Compensatie is naar mijn mening schappelijk. Een rollback is vaak makkelijker gezegd dan gedaan en brengt ook een hoop gedoe met zich mee.
    Ik ben er quasi niets met verloren, want was om 5u uit de veren, mij maakt het dus niet uit, maar mijn gezond verstand fluister me toch toe dat dit niet correct is.
    65 goud en 6500 zilver als compensatie voor sommige verliezen... Ze hadden op zijn minst alle aanvallen die tijdens de downtime aankwamen moeten te niet doen en alle veilingen die eindigden tijdens de downtime ook te niet doen.
    Veilingen die gewoon doorliepen --> belachelijk, items moeten terug naar de verkoper en de koper krijgt zijn zilver terug
    Aanvallen die gewoon doorliepen --> Aanvallers die nog een extra veeg wilden timen liepen gewoon dood en voor de verdedigers, wel dan kan je evengoed inactief gaan, dan heb je evenveel kans om te verdedigen.

Je kan wel zeggen dat de downtime er was voor iedereen, maar het effect ervan is niet hetzelfde...

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Prima compensatie, zeker voor een server die net gestart is

Wel zuur voor de servers die verder gevorderd zijn en waar troepen op elkaar lopen, maar voor elke server afzonderlijk bepalen wat het beste is.....Of zoals gezegd voor elk account dit uitzoeken???

Meld je dan aan als vrijwilliger om dit wereldwijd uit te zoeken Grote kans dat je er volgend jaar nog mee bezig bent....
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Regels voor berichten