Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 217

Discussie: Snackbar vs The Purge

Gebruiker

Standaard Snackbar vs The Purge

En de tweede grote oorlog tegen The Purge deze server. Waarom? Vrij simpel, TNS is de enige die Snackbar nog een uitdaging kan geven (in elk geval op defensief gebied voor ons) na de acties die zij hebben uitgevoerd op The Purge. En om een laatste grote oorlog in het zuiden zonder tussenkomst van anderen te kunnen ontketenen, komt Snackbar nu tussen de eerdere oorlog van The Purge en TNS.

Gisteren kwam Snackbar aan op The Purge. Ik neig naar een overwinning voor The Purge gezien het aantal vegen dat gesneuveld is. Dit in combinatie met de downtime van de server (en mogelijk dus nog meer veeg verlies) is de overwinning voor The Purge de eerste ronde.

Mooi gedeft voor een eerste actie en op een sportief verloop van de verdere oorlog!
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker

Standaard

In deze post komen de collages in elk geval.

1. Openingsactie tegen TP (niet iedereen stuurde zijn rapportje in).
    http://imgur.com/VFzFWke

2. 2e actie op TP. Unieke titaanrip!
    https://m.imgur.com/a/H2WR1

Doodlopers meegenomen in de collage om het beeld zo duidelijk mogelijk te krijgen. Mooi verdedigd TP!
    Laatst gewijzigd door Spelbreker : 02-06-2017 om 23:56
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Laffe Brendan weer met z'n rare hersenspinsels. Hoe kun je nog trots zijn op je jezelf? En dan heb je ook nog alle geluk mee van die server crash.. Dus verander dit topic maar in The Purge vs de rest + ( travian ). En waarom is TNS de enige die nog een uitdaging kan bieden en waarom ben je zo bang voor The Purge dan om daar nu met de gehele server op te lopen? Daarnaast neem ik aan dat Snackbar nog vegen spaart voor hun toekomstige oorlog met TNS.

Ik vraag me daarnaast ook af wat TNS hiervan vindt, want ongetwijfeld gaat Snackbar voor leuke arterips (of faals) die anders mogelijk in TNS handen zouden vallen en ze hier openlijk al aankondigen dat TNS de volgende is.

Gebruiker

Standaard

Die 'vrij simpel' doet het 'm

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Wat een reactie Tim. Ook al aan gedacht dat wij die downtime op de server ook niet tof vinden? Het maakt het spel minder eerlijk. Overigens had die downtime ook een nadeel voor ons. Maar dat zien jullie gewoon niet in

Ik hoop op een toffe oorlog, en al bij al hadden jullie hier gewoon om gevraagd! Mooi gedeft
    Collagebouwer

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    TNS is de enige die Snackbar nog een uitdaging kan geven
    Dan vind ik toch dat je nog best veel verliest op een team dat, zoals je zelf zegt, geen uitdaging geeft.

Zeker wetende dat de downtime van gisteren enorm in het nadeel was van Purge...

TNS heeft dan mssn veel schade gedaan aan ThePurge, maar ze hebben overall eigenlijk behoorlijk weinig def geraakt. Jullie de eerste actie al meer dan TNS in de hele oorlog trouwens.

Dus de collage, naja. Leuk dat we de rappo's zien. Of ik echter het topic nog zo arrogant had geopend met deze rappo's al in mijn bezit... Ik denk het niet.
    Laatst gewijzigd door Pantzer : 25-05-2017 om 12:09
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    TNS is de enige die Snackbar nog een uitdaging kan geven (in elk geval op defensief gebied voor ons) na de acties die zij hebben uitgevoerd op The Purge.
    Zeker dat we dezelfde oorlog aan het voeren zijn?

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Zou nu juist mooi zijn als TNS samen met The Purge op Snackbar gaat om ze dat laffe gedoe is af te leren, daarna kunnen we weer vrolijk tegen elkaar oorlog voeren..
    TS5- Anarchy The Purge

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marksman Bekijk bericht
    Zou nu juist mooi zijn als TNS samen met The Purge op Snackbar gaat om ze dat laffe gedoe is af te leren, daarna kunnen we weer vrolijk tegen elkaar oorlog voeren..
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Marksman's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het nog niet z'n gek idee hoor, Snackbar maakt het nu ook minder leuk voor TNS, pak ze terug samen met The Purge, want TNS & The Purge samen zijn ongeveer net zo groot als heel Snackbar & co
    TS5- Anarchy The Purge

Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten