Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 33

Discussie: Zeiktopic over storing travian

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Om even lekker te zijken:

Volgens mij heeft iedereen (van wat ik heb gehoord) waarvan er troepen waren verdwenen -los van aanvalsacties- deze weer terug gekregen. Ik zal wel de enige zijn, maar: Complimenten aan de crew (en support) voor het goede werk en snel handelen in deze crisissituatie.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

1-4 seconden vertraging Travian? Je bedoelt meer dan een halve minuut ja
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

haha jaa, als je dan vertraging zegt, neem dan iig een minuut ofzo, zit je tenminste safe..

Gebruiker jordevie's schermafbeelding

Standaard

Hoorde van een oude dual die tegenwoordig actief is op com dat hij heel de dag bezig was geweest om overvallen te timen op 17:00 (wapenstilstand zou daar eindigen om 16:59), blijkt dat de wapenstilstand enkele minuten langer duurde. Begrijpelijk dat je dan behoorlijk furieus bent, wanneer grote farms 1,5 dag gs opsparen is het logisch dat alle top spelers/farmers voor die gs gaan.

Hoe is dit gegaan op het nl domein? Als je ingame dit zegt: Donderdag 25 mei 2017 om 18:06:52. ; dan geef je de schijn dit het ook op de seconde nauwkeurig zal zijn, dus logischerwijs timen op 18:06:53..
    Was de truce op nl zonder enige vertraging?
    [17:07] * Red_Dragon bespringt Jordevie|Klootviolen met een giga knuffel
    Forum: Forum Richtlijnen | Overzicht Crew |
    Travian: Travian FAQ | Spelregels | Screenshots |

Standaard

er werd natuurlijk gezegd 1-4 seconde vertraging. Dit zou dus 56 betekenen. Men laatste truce kwam binnen om 37. De eerste was gelukt om 47. Dit is dus ongeveer 40-50seconden vertraging.
    Collagebouwer

Gebruiker jordevie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    er werd natuurlijk gezegd 1-4 seconde vertraging. Dit zou dus 56 betekenen. Men laatste truce kwam binnen om 37. De eerste was gelukt om 47. Dit is dus ongeveer 40-50seconden vertraging.
    Ik dacht dat die [0, 4] seconde vertraging alleen van toepassing was op de graandood (althans, zo interpreteer ik de mededeling), niet de truce. Ik vind dat de servercrash op een goede, degelijke manier is verholpen (goed gereageerd, billijke compensatie qua silver/goud). Maar wanneer je een tijdstip weergeeft in de mededeling die op de seconde nauwkeurig is met een onnauwkeurigheid van 1-4 seconde, waarbij taalgebruik als "uiterlijk 4 seconde" wordt gebruikt, dan dien je deze claims gewoon waar te kunnen maken.

Had eventueel gewoon weergegeven 18:00:00 met een onnauwkeurigheid van <-5 minuten, +5 minuten> zodat spelers daarop naar eigen zienswijze kunnen inspelen (i.e. wachten tot +5 minuten; ertussenin; waves elke 15-30 seconde naar belangrijke farms).
    [17:07] * Red_Dragon bespringt Jordevie|Klootviolen met een giga knuffel
    Forum: Forum Richtlijnen | Overzicht Crew |
    Travian: Travian FAQ | Spelregels | Screenshots |

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nog wel een vraag, wat gaat Travian doen aan de schade ( van dorpen ) die is geleden bij aanvallen die al liepen maar door de crash niet meer goed gedeft konden worden?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Ik heb nog wel een vraag, wat gaat Travian doen aan de schade ( van dorpen ) die is geleden bij aanvallen die al liepen maar door de crash niet meer goed gedeft konden worden?
    Die gaan dat oplossen net zoals de Unieke dwaas en Groot dieet dat werd misgelopen daardoor.
    Collagebouwer

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Die gaan dat oplossen net zoals de Unieke dwaas en Groot dieet dat werd misgelopen daardoor.
    En jij denkt dat die anders niet gedeft waren?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    En jij denkt dat die anders niet gedeft waren?
    Unieke dwaas is toegegeven, dieet wss ook niet
    Collagebouwer

Regels voor berichten