Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 74

Discussie: Dieren die verdwijnen voor 2 seconde?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Beste spelers,

Deze bug zal vandaag hersteld worden op alle Nederlandse speelwerelden. We hebben de bug intern besproken en door een misverstand tussen het Nederlandse domein en het team wat verantwoordelijk is voor vragen, problemen en oplossingen omtrent bugs is helaas een miscommunicatie opgetreden.

Zoals eerder bevestigd in dit topic was de planning om deze troepen te herstellen en terug te zetten in het oorspronkelijke dorp. Helaas kunnen we deze optie niet aanbieden, doordat we de rapportages niet kunnen reproduceren en de gevolgen van de eerste rapportage te berekenen.

We verontschuldigen ons voor alle spelers die hinder, last en troepen verloren hebben door dit probleem. We inventariseren de situatie en we zullen de betrokken spelers op een andere wijze compenseren voor deze verliezen.

Voor vragen omtrent persoonlijke vragen of compensaties dit zullen we persoonlijk via een bericht in-game laten weten. Indien je nog geen bericht hebt ingestuurd, willen we je verzoeken om contact op te nemen met admin@travian.nl.
    Sorry, maar wat een bullshit. Dus eerst krijgt Hydra de toezegging dat de kata's (840 als ik het me goed herinner) vergoed worden (wat ik dus dan met dit verhaal ook niet snap, want hieruit concludeer ik dat ook die deal niet doorgaat), en daar wordt dus dan nu vanaf geweken? Wat een blamage voor Travian zelf als je de eerder gedane toezegging onder het mom van deze bullshit te niet doet.

Nou Hydra, hopelijk ben je met 20 goud of 2000 zilver tevreden!

PS: En hoezo kunnen de rapportjes eigenlijk niet gereproduceerd worden? Neem aan dat jullie toch gewoon een database hebben met rapport nummers die matchen met de nummers die wij te zien krijgen bij het rapport zelf? Kwestie van zoeken in je database lijkt me...
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Ik laat me niet doorverwijzen naar een emailadres voor verdere vragen. Het is Tovenaar geweest die de toezegging deed dat alle verliezen hersteld zouden worden. Dan mag ie dat ook ff netjes zelf gaan regelen in plaats van spelers door te verwijzen en het af te schuiven naar iemand anders binnen Travian Games.

(zoals je ook mag verwachten van een Community Manager, anders had ie wel de titel chef afschuifpoloitiek)
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

lekker dit, in een vroege fase van het spel 250 katas kwijt en dan krijgt de hele server een vergoeding van 10 goud omdat ze niet kunnen checken wie er nou wel en wie nou niet last van hebben gehad.....
    echt weer typisch travian dit, zelf falen en ons naaien.....
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Beste spelers,

Deze bug zal vandaag hersteld worden op alle Nederlandse speelwerelden. We hebben de bug intern besproken en door een misverstand tussen het Nederlandse domein en het team wat verantwoordelijk is voor vragen, problemen en oplossingen omtrent bugs is helaas een miscommunicatie opgetreden.

Zoals eerder bevestigd in dit topic was de planning om deze troepen te herstellen en terug te zetten in het oorspronkelijke dorp. Helaas kunnen we deze optie niet aanbieden, doordat we de rapportages niet kunnen reproduceren en de gevolgen van de eerste rapportage te berekenen.

We verontschuldigen ons voor alle spelers die hinder, last en troepen verloren hebben door dit probleem. We inventariseren de situatie en we zullen de betrokken spelers op een andere wijze compenseren voor deze verliezen.

Voor vragen omtrent persoonlijke vragen of compensaties dit zullen we persoonlijk via een bericht in-game laten weten. Indien je nog geen bericht hebt ingestuurd, willen we je verzoeken om contact op te nemen met admin@travian.nl.
    Als dit het laatste bericht over deze kwestie is vanuit de crew dan hoop ik wel dat zoveel mogelijk mensen het lezen.
    Want als je sorry gaat zeggen tegen mensen die geld in een spel investeren terwijl er een bug aan de gang is en hoopt dat het daarmee afgedaan is, dan verdien je gewoon dat je servers massaal leeglopen.

Standaard

We gaan zien wat een toezegging precies waard is...

De lol van het spelletje gaat er door dit soort kutstreken wel erg snel vanaf
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marksman Bekijk bericht
    Dat je ook nog doodleuk probeert te beweren dat je de gevolgen ervan niet kunt berekenen slaat wel alles. Ze sturen notabene er linkjes/screens bij
    Van degene die rapportjes meesturen (waar de def te zien is) lijkt mij dat ze het wel kunnen berekenen en zo.
    Misschien is de opmerking wel bedoelt in algemene zin, ook voor degene die geen rapportjes met zichtbare def hebben.
    My name is nobody

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Ik laat me niet doorverwijzen naar een emailadres voor verdere vragen. Het is Tovenaar geweest die de toezegging deed dat alle verliezen hersteld zouden worden. Dan mag ie dat ook ff netjes zelf gaan regelen in plaats van spelers door te verwijzen en het af te schuiven naar iemand anders binnen Travian Games.

(zoals je ook mag verwachten van een Community Manager, anders had ie wel de titel chef afschuifpoloitiek)
    Dat is inderdaad ook een probleem, zn 1e bericht was al: stuur het na de support, wie beslist het dan? oh ja tovenaar zelf, mail je, krijg je antwoord ingame, en andersom ook nog eens.
    Zou het zijn CM trucje zijn om zo niet alle vragen te hoeven beantwoorden?

Tovenaar:
    We hebben de bug intern besproken en door een misverstand tussen het Nederlandse domein en het team wat verantwoordelijk is voor vragen, problemen en oplossingen omtrent bugs is helaas een miscommunicatie opgetreden.

Oh en wie is hiervoor verantwoordenlijk?
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Standaard

Ik heb last van de bug en wil dat gewoon op opgelost zien door het terugzetten van de verloren troepen.

Dat andere gelul hoe het verloopt tussen nederlands domein en een team dat dingen moet herstellen interesseert me geen fluit. Een bug is een bug, notabene eentje die al langer bekend is dus waar ligt dan het probleem om dit op de enige juiste manier op te lossen?

Als alle domeinen eruit liggen gaan ze ook handmatig alle graandoden herstellen.... Dat zou niet mogelijk zijn als er slechts een handvol accounts last hebben van een bug als deze?

Sorry, maar ik heb er intussen geen goed woord meer voor over.

Als ik een deuk in mn auto jaag en die via de verzekering laat herstellen, dan zit er toch ook niet iemand achter een pc die me een mail stuurt dat de deuk niet hersteld wordt maar dat ie me wel 4 nieuwe banden toe kan sturen....

Gebruiker

Standaard

Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Wat een tering slecht verhaal!!!!

De rapportjes met verliezen zijn bekend dus troepen terugzetten en extra compensatie voor het ongemak en de 3 dagen dat de troepen niet hebben kunnen lopen! Verliezen zijn niet op een andere manier te compenseren op een server die pas 3-4 weken onderweg is.

Dat gejank dat het niet gereproduceerd kan worden is dus overbodig als je de rapportjes meestuurt en ziet dat troepen op door bug gegenereerde dieren doodlopen...

Ik speel echt al 11 jaar, maar dit is wel het meest belachelijke dat ik ooit heb gezien. Tijd voor een cursus hoe ga je om met klanten lijkte me

Daarbij heb je toegezegd dat de troepen terug worden gezet. Het interesseert me verder niet hoe je dat intern bespreekt, je zorgt er maar voor dat ze terug worden gezet.
    Beste Wittekind,

Aller eerst, hartelijk dank voor je feedback. We hebben inderdaad de toezegging gedaan om deze troepen te herstellen, maar helaas door een miscommunicatie met het verantwoordelijke team is de case verkeerd begrepen en heeft het gamecenter achteraf besproken om de troepen globaal over ieder domein niet terug te zetten.

Het reproduceren van een rapportage ligt helaas wat lastiger, want indien je troepen terugzet, dien je ook de eerste rapportage te wijzigen, waarin de dieren gecalculeerd zijn. Het lijkt inderdaad een vrij eenvoudig proces, maar het ligt een stuk lastiger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Sorry, maar wat een bullshit. Dus eerst krijgt Hydra de toezegging dat de kata's (840 als ik het me goed herinner) vergoed worden (wat ik dus dan met dit verhaal ook niet snap, want hieruit concludeer ik dat ook die deal niet doorgaat), en daar wordt dus dan nu vanaf geweken? Wat een blamage voor Travian zelf als je de eerder gedane toezegging onder het mom van deze bullshit te niet doet.

Nou Hydra, hopelijk ben je met 20 goud of 2000 zilver tevreden!

PS: En hoezo kunnen de rapportjes eigenlijk niet gereproduceerd worden? Neem aan dat jullie toch gewoon een database hebben met rapport nummers die matchen met de nummers die wij te zien krijgen bij het rapport zelf? Kwestie van zoeken in je database lijkt me...
    Specifiek in details kan ik helaas niet treden, maar in één enkele situatie hebben we de troepen inderdaad terug in het spel gezet. Uiteindelijk was dit een misverstand. Het team dat deze case oppakte, dacht dat het betrekking had op de downtime van vorige week woensdag op 24 mei.

Een doorverwijzing is niet het juiste woord, gezien het hier om individuele situaties gaat kunnen we dit niet publiekelijk bespreken. Voor Travian Nederland ben ik inderdaad de eindverantwoordelijke voor het dagelijkse toezicht, communicatie intern als extern én ook voor troubleshooting.

Het Admin@Travian.nl e-mailadres staat direct doorgelinkt aan mijn persoonlijke e-mail en ik kan je verzekeren dat we deze problemen op een passende manier zullen oplossen, echter een herstel van troepen is helaas uitgesloten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    Dat is inderdaad ook een probleem, zn 1e bericht was al: stuur het na de support, wie beslist het dan? oh ja tovenaar zelf, mail je, krijg je antwoord ingame, en andersom ook nog eens.
    Zou het zijn CM trucje zijn om zo niet alle vragen te hoeven beantwoorden?

Tovenaar:
    We hebben de bug intern besproken en door een misverstand tussen het Nederlandse domein en het team wat verantwoordelijk is voor vragen, problemen en oplossingen omtrent bugs is helaas een miscommunicatie opgetreden.

Oh en wie is hiervoor verantwoordenlijk?
    Om de problemen goed te kunnen inventariseren dienen deze in-game gerapporteerd te worden, indien je het bericht stuurt aan onze support afdeling, het multihunter team of direct aan admin@travian.nl deze zullen direct doorgestuurd worden, omdat deze de status: 'escalatie' ontvangen. Deze status kan enkel door de eindverantwoordelijke voor Travian Nederland opgepakt worden.

Het ontlopen van problemen is hier zeker niet van toepassing.

Ik heb last van de bug en wil dat gewoon op opgelost zien door het terugzetten van de verloren troepen.

Dat andere gelul hoe het verloopt tussen nederlands domein en een team dat dingen moet herstellen interesseert me geen fluit. Een bug is een bug, notabene eentje die al langer bekend is dus waar ligt dan het probleem om dit op de enige juiste manier op te lossen?

Als alle domeinen eruit liggen gaan ze ook handmatig alle graandoden herstellen.... Dat zou niet mogelijk zijn als er slechts een handvol accounts last hebben van een bug als deze?

Sorry, maar ik heb er intussen geen goed woord meer voor over.

Als ik een deuk in mn auto jaag en die via de verzekering laat herstellen, dan zit er toch ook niet iemand achter een pc die me een mail stuurt dat de deuk niet hersteld wordt maar dat ie me wel 4 nieuwe banden toe kan sturen....
    Het liefst had ik dat deze troepen gisteren al teruggezet als vandaag, maar deze optie is helaas niet aanwezig en uitgesloten door het gamecenter. Indien je nog geen melding in-game hebt aangemaakt will ik je verzoeken om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat we de gegevens kunnen inventariseren en de mogelijkheden kunnen bekijken hoe we dit kunnen oplossen.
    Laatst gewijzigd door CM_Tovenaar : 31-05-2017 om 00:54

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten