Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 74

Discussie: Dieren die verdwijnen voor 2 seconde?

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Travian vergoed de waves, maar de tussenveeg niet, terwijl dit net zo goed een bug was. de dieren stonden er nooit, enkel in die 2 seconde.
    Dit is dus een bug wel toegeven, maar niet een waardig herstel geven, heel erg netjes hoe travian hier met hun spelers omgaat...

Dan vraag ik me echt af wie dat bedenkt.. aah we hebben een bug, laten we een deel alsnog door de speler betalen, omdat het kan..
    Laatst gewijzigd door Hydra : 26-05-2017 om 15:43
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Gebruiker

Standaard

Ik snap niet dat er een deel wel wordt vergoed omdat het een bug is en een ander deel niet. Hier klopt iets niet wel een bug waar de speler dus niets aan kan doen maar niet de troepen vergoeden . Dit noemen ze hier niet fair het is dan of alles vergoeden of niets maar niet half.

Gebruiker Rinusoide's schermafbeelding

Standaard

S3: Blaze ~ TGMR | S1: PENGUIN! ~ Veto!
    S4: Cookies ~ Midgets

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Rare zaak, lijkt me vrij oneerlijk tegenover het desbetreffende account. Als ik jou was zou ik dan maar hogerop zoeken, dus bij het Duitse hoofdkantoor. De situatie uitleggen, de gekregen "oplossing" bijzetten en er ook bij vermelden dat je je niet gehoord voelt door de Nederlandse CM/MH.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Rare zaak, lijkt me vrij oneerlijk tegenover het desbetreffende account. Als ik jou was zou ik dan maar hogerop zoeken, dus bij het Duitse hoofdkantoor. De situatie uitleggen, de gekregen "oplossing" bijzetten en er ook bij vermelden dat je je niet gehoord voelt door de Nederlandse CM/MH.
    naar travian duitsland gaan heeft meestal geen zin, duurt een maand voordat ze reageren, of ze reageren gewoon helemaal niet eens...

vind het wel raar dat de tussenveeg niet wordt vergoed en de andere aanvallen wel, allemaal verliezen door die bug lijkt me?
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Inderdaad. Het avp liep en door de bug kon er verder niet meer bij getimed worden waardoor de tussenveeg dood liep. Heel oneerlijk dat die dan niet gecompenseerd wordt.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Jammer dat ze dan het ene vergoeden en het andere niet.. Beetje half werk zo
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker M-J-A's schermafbeelding

Standaard

Behoorlijk aparte bug die ik nog niet eerder heb gezien. Zoals anderen hier ook aangeven lijkt de oplossing wat discutabel. Als het mogelijk is om, zoals we hier zien, toegebrachte schade terug te draaien, hoezo dan een deel van de schade niet?
    S5 - Kazumi
    Oud: Mephobia, Me Gusta, Res Dogs, Popcorn, Empire
    Huidig: TNS

Gebruiker

Standaard

Met het herstellen van de schade wordt dus de bug erkend, het lijkt er op dat door een bug je bijveeg niet vergoed wordt. Misschien die bug ook even rapporteren, want die moet uiteraard vergoed worden.
    Wat was het ook alweer 5 goud en 500zilver per uur

Gebruiker

Standaard

Bizar dat de tussenveeg niet vergoed wordt.
    Had je geen tussenveeg gestuurd, dan was je er niet eens achter gekomen dat het hier om een bug gaat.
    S1 Reborn Legends | SkiVinci

Regels voor berichten