Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 29

Discussie: Golden Awards

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ik zen de len! Bekijk bericht
    Had ik nog niet eens opgemerkt... En wat zegt Travian Games daarvan? Dat ie er moet mee leren leven dat ie geript is door een bug of wat :P?
    travian zegt dikke pech katas weg
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttrol Bekijk bericht
    travian zegt dikke pech katas weg
    Beter doen ze een mooie tegemoetkoming. Want als je kata's rushed en die sterven door een bug, en het dan dagen duurt eer je ze terug krijgt, is hun sterkte enorm gedaald omdat de server ondertussen verder loopt.

Zelfs al krijg je de kata's nu terug heb je enorme schade geleden onder de bug
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Dat zal er waarschijnlijk niet inzitten als ik hoor wat ze van plan zijn om te vergoeden
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Troepen vergoeden doen ze echt nooit volgens mij Was toen zelf eerst ook veel extra def verloren door bug met architecten op de eerst Ancient Europe server en ook niks van vergoeding gehad.
    Had die actie met Tony gezien maar snapte die eerst niet echt, dacht eerst dat het die bug was dat de dieren er niet stonden bij de eerste aanval maar bij de aanval erna maar toen zag ik dat er ook al like 50 dieren stonden bij de eerste aanval dus toen dacht ik oohhh zal wel tussentimed zijn. Alleen was toen idd bij de volgende aanval op dezelfde aanval weer 150 dieren erbij gekomen ofzo.
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ik zen de len! Bekijk bericht
    Mooiste actie van de server: tussentimen met natuur-dieren door Tony
    Zonder hulp van een bug....

Het dorp is volledig verwoest.
    Karma is a bitch!
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Gebruiker

Standaard

De golden award voor mooiste actie hebben jullie nu toch
    Zag Tony gisteren als beste deffer verschijnen om vervolgens de pop van het dorpje gestaag te zien zakken.

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Tja 3 vakjes langs een germaan waarvan je weet dat hij je wil nakken en dan gewoon nog zo stom zijn om geen steenhouwerij te bouwen en amper def neer te zetten :/
    Echte waste van een volgens mij redelijk uitgebouwde cropper aangezien hij al 2e oase had gepakt maarja als je 20k graan produceert en dan niet ff wat extra SD neerzet xD
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Standaard

Was geen plek voor steenhouwer als ik zo ff door de rapportjes blader....

edit: wat die def betreft weet ik ook niet, zag alleen dat de gallische rommel voor het weekend al weg was gehaald.

Het is dat we ook nog eens 9 dagen moesten wachten op 250 nieuwe katapultjes, anders was ie al veel eerder weg geweest (toen had het dorp nog lvl 7 veldjes)...

Misschien dat ie een klacht in kan dienen dat ie als gevolg van een bug zn dorp heeft mogen houden en kan ie zn gespendeerde goud op die manier terug claimen
    Laatst gewijzigd door Wittekind : 07-06-2017 om 00:28

Gebruiker

Standaard

Beste speler: Wasted - Goldberg - Klungelsmurf - Straatheyena
    Beste alliantie: R.F. - Plague - U.W. - M.O.R.- SPR
    De beste teamspeler: Diegene die zich in duizend kan kappen om def en aanval mee te doen.
    Allynoob: Iedereen was ooit noob.
    Beste leider: Diegene die alles in goede banen leid.
    Meest overschatte alliantie: Chaos
    Meest onderschatte alliantie: U.W.
    Meest overschatte speler: Al diegenen die hun held boosten met scrolls (lmao).
    Meest onderschatte speler: Iseree
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: Wasted
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten:
    Mooiste speler naam: Kermitdelikker.
    Mooiste alliantie naam: degene die de server wint.
    Mooiste actie van de server: Moet nog komen.
    Beste simmer: Phoenix (ikzelf) Gezien het feit ik het met de helft van de dorpen doe.
    Beste aanvaller: Goldberg - Wasted - De Boer - Klungelsmurf - Dymoniac - Straatheyena
    Beste verdediger: Er zijn er al wat, nog maandje wachten voor dit resultaat.
    Beste farmer: Er zijn er enkelen.
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten:
    Wie haalt het einde van de server niet: Chaos als alliantie. Maar hoop dat enkelen slim genoeg zijn dit in te zien en weg te lopen.
    Leukste forumgebruiker: Diegene die wat anime brengt en eerlijk zijn gedacht zegt.
    Minst leuke forumgebruiker: Diegene die er niet opzit ahja. Op een Forum is er geen war, enkel in game.
    Laatst gewijzigd door Ik zen den Yves : 28-06-2017 om 09:40

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ik zen den Yves Bekijk bericht
    Beste speler: Wasted - Goldberg - Klungelsmurf - Straatheyena
    Beste alliantie: R.F. - Plague - U.W. - M.O.R.- SPR
    De beste teamspeler: Diegene die zich in duizend kan kappen om def en aanval mee te doen.
    Allynoob: Iedereen was ooit noob.
    Beste leider: Diegene die alles in goede banen leid.
    Meest overschatte alliantie: Chaos
    Meest onderschatte alliantie: U.W.
    Meest overschatte speler: Al diegenen die hun held boosten met scrolls (lmao).
    Meest onderschatte speler: Iseree
    Met wie je zou zeker graag in een alliantie zitten: Wasted
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten:
    Mooiste speler naam: Kermitdelikker.
    Mooiste alliantie naam: degene die de server wint.
    Mooiste actie van de server: Moet nog komen.
    Beste simmer: Phoenix (ikzelf) Gezien het feit ik het met de helft van de dorpen doe.
    Beste aanvaller: Goldberg - Wasted - De Boer - Klungelsmurf - Dymoniac - Straatheyena
    Beste verdediger: Er zijn er al wat, nog maandje wachten voor dit resultaat.
    Beste farmer: Er zijn er enkelen.
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten:
    Wie haalt het einde van de server niet: Chaos als alliantie. Maar hoop dat enkelen slim genoeg zijn dit in te zien en weg te lopen.
    Leukste forumgebruiker: Diegene die wat anime brengt en eerlijk zijn gedacht zegt.
    Minst leuke forumgebruiker: Diegene die er niet opzit ahja. Op een Forum is er geen war, enkel in game.
    Bestaat Chaos nog steeds?
    Houden ze het lang vol

Regels voor berichten