Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 98

Discussie: Weerwolven #104 - Otterman

Gebruiker

Standaard

Voor mij een terugstem op cet cool. Nu alvast, ben morgen nauwelijks aanwezig op het forum.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Kom op burgers... Ik geef aan dat ik te vertrouwen ben. De ziener geeft mij bm omdat ze mij vertrouwd.

Je hoeft niet gelijk je rol prijs te geven. Maar iets van discussie overleg zou wel erg fijn zijn. We moeten nu zonder ziener het toch echt van elkaar vertrouwen hebben anders gaat het niet goed.

Mijn stem gaat nu eerst naar Daan

Trouwens voor de fluitspeler die heeft de eerste nacht 1 befloten tweede nacht twee en mag dus komende nacht weer 1 befluiten... Dus dat geeft ons nog een beetje ruimte.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 17-05-2017 om 12:45
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Zowel Daan al cet cool zou voor mij een optie zijn.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Er zijn sowieso nog 2 wolven in het spel dus? Ik ben het niet en ik vertrouw Dominique op zijn krachten als ziener.

Tetmiera dus bewezen?

Wie is er nu allemaal befloten?
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Kom op burgers... Ik geef aan dat ik te vertrouwen ben. De ziener geeft mij bm omdat ze mij vertrouwd.

Je hoeft niet gelijk je rol prijs te geven. Maar iets van discussie overleg zou wel erg fijn zijn. We moeten nu zonder ziener het toch echt van elkaar vertrouwen hebben anders gaat het niet goed.

Mijn stem gaat nu eerst naar Daan

Trouwens voor de fluitspeler die heeft de eerste nacht 1 befloten tweede nacht twee en mag dus komende nacht weer 1 befluiten... Dus dat geeft ons nog een beetje ruimte.
    dominique kon ook sjamaan zijn en jij dus ook een wolf en dat jullie samen dit slim spelen

Standaard

Dat zou kunnen ja. Maar verklaar dan de nacht zonder doden en de nacht met dubbele doden maar eens.

Befloten mensen zijn nu boon en ik.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Dat zou kunnen ja. Maar verklaar dan de nacht zonder doden en de nacht met dubbele doden maar eens.

Vertrouwende er op dat Tetmiera bewezen is en dus gezien is door de echte ziener,
    Gaat mijn stem naar cet cool
    Laatst gewijzigd door Daan : 17-05-2017 om 12:41
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

nog 1 toch??

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

ik heb geen rol die zich kan bewijzen of informatie krijgt, dus helaas kan ik weinig bijdragen... again

ik vertrouw ook op tetmiera, daan
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cet cool Bekijk bericht
    nog 1 toch??
    Nee. Eerste nacht boon. Twee nacht ik. En 1 van de doden. Derde nacht is niet gefloten volgens otterman.
    Tetmiera --> S7.

Regels voor berichten