Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 98

Discussie: Weerwolven #104 - Otterman

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Voor mij is het nog random, idd in de hoop dat get cool wel wat weet?
    En mocht de verkeerde eruit gaan, kan ik get cool inschatten..
    En ja zeggen dat je belangrijk bent voor de burgerkant is ook zo gedaan hea
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Gebruiker

Standaard

Tuurlijk, maar dan moet je ook vroeg of laat wel met een claim komen die ook echt belangrijk is. En vaak zijn die toch wel te controleren. 't Is ook heel makkelijk om te zeggen "iedereen kan zeggen belangrijk te zijn". Dan ben je alleen maar random aan het stemmen en dan kijken wat eruit komt? Wij moeten ook echt oppassen geen belangrijke burger te lynchen, anders snijden we onszelf in de vingers. En het is ook: komt iemand geloofwaardig over? imo Legioen meer dan Tollie.

Tollie > Hydra

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar dan moet je ook vroeg of laat wel met een claim komen die ook echt belangrijk is. En vaak zijn die toch wel te controleren. 't Is ook heel makkelijk om te zeggen "iedereen kan zeggen belangrijk te zijn". Dan ben je alleen maar random aan het stemmen en dan kijken wat eruit komt? Wij moeten ook echt oppassen geen belangrijke burger te lynchen, anders snijden we onszelf in de vingers. En het is ook: komt iemand geloofwaardig over? imo Legioen meer dan Tollie.

Tollie > Hydra
    Neehoor zit best een idee achter
    In het begin is het gewoon erg lastig
    Mensen die een ander nu al gaan verdedigen vind ik wel gevaarlijk, heb jij er baat bij dat legioen blijft?
    En hoe weetje dat al zo snel?

Je vorige tekst:
    In elk geval Legioen komt op mij wel geloofwaardig over.
    Oude rot, na 4 jaar terug:
    Family Guy S1 2016 (Popcorn)
    Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Het dorp was nog in rep en roer, men was eigenlijk de afscheidsceremonie van 123Berber al haast vergeten en dachten meer aan de toekomst van dit dorp. Er werd flink gediscussieerd tot in de late avond. Democratie stond hoog in het vandaal en zij vonden dat Dominique het dorp naar betere tijden kan brengen. Maar deze tijden zou volgens de wet wel betekenen dat er iemand gelyncht moet worden, kijkend en te achterhalen wie de weerwolf en/of weerwolven waren onder ons. Twee namen kwamen iets meer naar voren dan de rest: Tollie en Legioen. Een democratische meerderheid was er toch van mening dat Legioen degene was die het spit moest afbijten. Hij werd voorgedragen naar de galg…een ijzige blik van Legioen bleef naar voren kijken. Miljoenen gedachten gingen door zijn hoofd, wat moest hij doen? Zichzelf redden en voor Tollie gaan maar stel dat…nee het moest hijzelf zijn. Maar…hij had nog wat achter de hand…. hij wist dat ie nog een pistool had, in de achterkant van zijn broek verstopt onder een leren jack. Één kogel…moest hij het er op wagen en iemand neer schieten die wellicht wel een weerwolf is maar wie? Zoveel onzekerheden, zijn gedachten slippen weg van het wapen terwijl de lus om zijn nek wordt gedaan. Hij kijkt nog naar de vogels die in de lucht vliegen waar hij oh zo graag op jaagde. Maar dat was nu voorbij.

De mensen van het dorp liepen getreurd terug naar een huisjes, wachtend op wat komen gaat.

Samenvatting:
    Dominique87 is verkozen tot burgemeester
    Legioen de Jager is gelyncht.

Deadline nacht 2: Zaterdag 13 mei 2017 21:00
    (tenzij ik andere geluiden hoor om toch wat meer tijd te gunnen voor de nachtrollen)

Update: Aangezien ik er vragen over krijg: Legioen heeft op niemand geschoten en er is geen optie om dit later alsnog te doen. Hij is dood en doden kunnen niet schieten
    Laatst gewijzigd door Otterman : 12-05-2017 om 12:36
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    Neehoor zit best een idee achter
    In het begin is het gewoon erg lastig
    Mensen die een ander nu al gaan verdedigen vind ik wel gevaarlijk, heb jij er baat bij dat legioen blijft?
    En hoe weetje dat al zo snel?

Je vorige tekst:
    In elk geval Legioen komt op mij wel geloofwaardig over.
    Ik heb er baat bij dat wij wolven lynchen en geen burger. En al helemaal geen sterke burger. Dus als ik denk dat iemand burger is, neem ik het voor hem op. En gevoel speelt daarbij een rol. Volgens mij is er in jouw ogen gewoon geen goed verweer mogelijk van iemand die op lynch staat.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Ik heb er baat bij dat wij wolven lynchen en geen burger. En al helemaal geen sterke burger. Dus als ik denk dat iemand burger is, neem ik het voor hem op. En gevoel speelt daarbij een rol. Volgens mij is er in jouw ogen gewoon geen goed verweer mogelijk van iemand die op lynch staat.
    En dat gevoel is gebaseerd op niks wat bewezen is, dus voor hetzelfde geldt is ie gewoon slecht of probeert zijn wolvenmaatje hem te redden..
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk bericht
    En dat gevoel is gebaseerd op niks wat bewezen is, dus voor hetzelfde geldt is ie gewoon slecht of probeert zijn wolvenmaatje hem te redden..
    Dus, als iemand zegt belangrijk te zijn voor de burgers, laten jullie die gewoon doodgaan? Dat is ook een wolvenmanier om sterke burgers eruit te werken he. "Hij is niet bewezen, dus hij kan nog alles zijn." Je mag wel iets verder kijken dan je neus lang is, hoor. Als je totaal niet meer nadenkt over wie gelyncht moet worden en iedere burger zo individueel gaat denken (zolang ik maar niet op lynch sta is ieder over wie ik geen info heb prima), zal het zeer lastig worden om een wolf te lynchen.

Het verbaast mij dat jullie gevoel zei dat Legioen een wolf was, die ik probeerde te redde. Want veel meer dan zeggen dat ik legioen geloofde, heb ik niet eens gedaan. En wolven zijn waarschijnlijk met 3, dus met hun eigen stemmen kunnen ze over het algemeen al iemand van lynch krijgen, zonder een ander te hoeven overtuigen, zonder aandacht te hoeven trekken.

Ik vind jullie totaal ongeïnteresseerde houding of wel de juiste keuze wordt gemaakt juist verdacht. Hopelijk beseffen jullie dat bij een spel met weinig spelers de burgers weinig ruimte voor foute lynches hebben? In principe, als volgende dag weer een burger op lynch komt, kan het voor de burgers al niet meer te winnen zijn. (En dan was een jager toch best handig geweest)
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 12-05-2017 om 14:48

Gebruiker

Standaard

jammer dit! een jager konden we later goed gebruiken maar mss wel beter dat die nu niet heeft geschoten.

En dominique, hoezo neigde je naar mij om te lynchen?

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

@Dominique mooi pleidooi. Good story, klopt alleen niks van. Volgensmij heb ik nergens gestemd of gedacht dat Legioen slecht is.
    Wel constateer ik dat hij niet geschoten heeft na de lynch wat ik raar vind. Dief/kleptomaan misschien in het spel?
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

Ik beweer niet dat je op Legioen gestemd hebt. Je hebt hem wel op passieve manier laten doodgaan, maar dat geldt voor bijna iedereen. En je begint zelf over een wolvenmaatje dat hem probeerde te redden, je hebt Legioen niet proberen te helpen, dus ergens ben je er toch vanuit gegaan dat Legioen slecht zou zijn. Waarom heb je hem anders dood laten gaan? Cet Cool, Hydra en Abdul hebben op Legioen gestemd en kans lijkt me eigenlijk klein dat geen van die 3 wolf is, als je kijkt naar wie op wie stemde. De vraag is alleen wie.

Het is juist heel verstandig dat Legioen niet geschoten heeft. Als hij de verkeerde neerschiet benadeelt hij de burgers daar erg mee. Waarschijnlijk had hij totaal geen idee wie wolven zijn. En de kans is op dit moment waarschijnlijk groter om een burger te doden, dan een wolf.

Regels voor berichten