Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 98

Discussie: Weerwolven #104 - Otterman

Gebruiker

Standaard

Ik kan mij niet bewijzen, maar wel heb wel informatie voor een eventueel bewezen persoon.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    We missen nog een stem van Abdul?

Verder staan Tollie en Legioen nu op 2 stemmen, met daarmee Tollie op lynch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Ik kan mij niet bewijzen, maar wel heb wel informatie voor een eventueel bewezen persoon.
    Ik kan niet kiezen, heb over beide spelers geen informatie.

Op basis van tekst van Tollie, stem ik op Legioen

@Tollie: ik neem even contact met je op.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Door de late lynchverandering wordt de dag verlengt naar vrijdag 12 mei 2017 12:00

Legioen staat momenteel op de lynch en Dominique staat vooraan qua stemming op burgemeesterschap.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik kan me helaas niet bewijzen, maar ik ben wel meer dan een gewone burger. Ik zou toch liever niet gelyncht worden nu er nog zo weinig info is aangezien ik later redelijk handig kan zijn voor de burgers.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Het is ook mogelijk dat zowel Legioen als Tollie burger is he. In elk geval Legioen komt op mij wel geloofwaardig over.

Standaard

Ik denk ook niet dat tollie slecht is, daarom dat ik niet overstem op hem.
    Maar wie lynchen we dan wel? Alhoewel ik natuurlijk niet voorstander ben van op het laatste moment iemand te lynchen die zich niet kan verdedigen zou het wel veel informatie opleveren.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Ik denk ook niet dat tollie slecht is, daarom dat ik niet overstem op hem.
    Maar wie lynchen we dan wel? Alhoewel ik natuurlijk niet voorstander ben van op het laatste moment iemand te lynchen die zich niet kan verdedigen zou het wel veel informatie opleveren.
    Klopt, jij stemt over op mij, en dan ik op jou. Daar schieten we niks mee op.

Standaard

Ik stem voorlopig over van cet cool naar Abdul, vind het maar het maar verdacht dat hij contact opneemt met anderen terwijl hij zelf niet bewezen is.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik wil ook best wel over stemmen. Maar idd op wie?
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Ik stem voorlopig over van cet cool naar Abdul, vind het maar het maar verdacht dat hij contact opneemt met anderen terwijl hij zelf niet bewezen is.

Ik niet. Niemand is bewezen en Tollie vroeg min of meer om contact met iemand die zich kon bewijzen. Misschien heeft Abdul het idee dat hij zichzelf vroeg of laat kan bewijzen.

Tollie vertrouw ik op dit moment ook nog niet met zijn manier van praten. Nu krijgt hij mooi contact met mensen die zichzelf vroeg of laat kunnen bewijzen alleen omdat hij claimt info te hebben. Als hij info heeft, waarom die niet delen op moment dat je op lynch staat? Waarom geen claim of verdediging? 't Is dat de stem van Abdul hem nog net op tijd van lynch haalde, maar anders had hij die zogenaamde info mee in zijn graf genomen. En nu hoeft hij die niet te delen omdat Legioen de stemmen heeft. Dus ik wil hem nog steeds in de gaten houden.

Bij Legioen heb ik het idee dat hij echt een foute keuze is voor lynch. Hij claimt een burger met speciale gave te zijn. Ik denk aan bijv een beschermengel, die wel belangrijk is voor burgers maar zichzelf niet kan bewijzen.

Ik neig zelf naar Cet Cool of Hydra die Legioen hun stem gaven, maar ik lynch op dit moment nog liever Tollie dan Legioen. Ik heb zelf het gevoel dat noch Cet Cool, noch Hydra, noch Abdul zijn stem nog gaat veranderen. Dus of we moeten met 3 mensen op een ander stemmen, of Legioen wordt hier gelyncht.

Ik neig persoonlijk nu meest naar Cet Cool, maar dan moeten voldoende mensen mee gaan. Btw, dan is er net zo goed een kans dat we een sterke burger wegstemmen.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 12-05-2017 om 09:35

Regels voor berichten