Thepurge en DEF vs de rest. Wel eerlijk blijven!
Thepurge en DEF vs de rest. Wel eerlijk blijven!
ThePurge wordt gepopcornered
Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger
Ben normaal niet echt van het klagen, maar dit is toch wel behoorlijk triest haha, Snackbar die nog vrijwel niks gedaan heeft komt TNS even helpen...
TS5- Anarchy The Purge
Hoezo triest?!
Op een ally lopen die al in oorlog is met 2 ally's en geen echte veegkracht meer heeft om iets terug te doen vind ik wel risicovol.
Maar zoals Brendan eerder al zei. Het gaat hem om de winst, niet om de eer. Bij deze bevestigd.
Begrijp me niet verkeerd. Ik snap de gedachtengang om daarna een leuke oorlog te hebben tussen TNS en Snackbar... Maar dat was het ook geweest als Snackbar de overschotten van The Wall had opgeruimd en hun eigen gewest had gecleared ipv ermee same te werken(Oudjes).
Note to TNS; Snackbar laat Oudjes vast niet meelopen op Purge, maar die zullen ze wel inzetten tegen jullie. Keep that in mind.
Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger
Als het hem puur om de winst gaat, is deze gedachtengang nogal raar. Dan had ie beter kunnen wachten tot TNS helemaal klaar was met ons, waren er mss nog een paar vegen aan de kant van TNS gesneuveld.
NL1 (2015): Bowser - W!cked
NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
NL3 (2016-2017): Nemo - FM
NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
Travian wordt in 2016 door een nieuwe groep spelers geleid.
Echter valt het op dat het huidige travian-niveau achteruit gaat..
Om dat dalende niveau tegen te gaan,
heeft de overheid besloten dat (bijna) alle acties 9 maanden lang zijn geoorloofd.
Deze periode wordt “The Purge” genoemd.
Helemaal geen druk juist. Met zo'n overmacht wint iedereen!