Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 125

Discussie: Ts6 Talk

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Ja ga vooral dingen roepen zonder er enige onderbouwing voor te geven, kom je idd heel geloofwaardig over!
    Bewijs aan de hand van rapportjes geen probleem. Met namen en locaties.
    Helaas is het volgens de multi hunter toegestaan omdat beide accounts geen sitter van elkaar zijn en ze beide een verschillend IP adres nuttigen.

Met andere woorden maak een account op je computer aan.
    Een ander op je GSM via je gsm provider.

En ga maar lekker kletsen.
    Het is legaal. "maar des al niet te min cheaten omdat je het niet klaar krijgt met 1 account"

Zo heb je er eentje die het wel heel duidelijk maakt om naast zen gallische dorpen te liggen en deff te sturen.
    Ik ga geen namen noemen maar LMAO. Hoe opvallend kan je zijn man.

En je werd al eens uit Plague gekickt, nog maar de vraag waarom ze je weer namen.
    Degenen die op de server hebben opgelet weten over wie het gaat.

Veel travian plezier.
    @Phoenix@NL6

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Moet je es een kaart maken en kijken naar ligging van SPR accounts.

Kom dan eens weer met dezefde redenering van cheaters obv ligging
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Moet je es een kaart maken en kijken naar ligging van SPR accounts.

Kom dan eens weer met dezefde redenering van cheaters obv ligging
    Geen idee of er bij SPR ook zo spelers zijn, maar indien wel dan verdienen ze het ook niet om op travian te spelen.
    Bij deze is het gewoon een vorm van Cheaten als je twee accounts hebt. Of het nu op een verschillend IP is of niet.

Daarmee is alles gezegd en deze discussie gesloten. Moge de cheaters branden in hell.

Veel travian plezier
    @Phoenix@NL6

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ik zen den Yves Bekijk bericht
    Bewijs aan de hand van rapportjes geen probleem. Met namen en locaties.
    Je geeft nog steeds geen bewijs schat, verder zie ik niet in hoe rapportjes zo iets kunnen bewijzen. Daarnaast, dat deffers naast aanvallers gaan liggen is toch niets nieuws

Daarmee is alles gezegd en deze discussie gesloten. Moge de cheaters branden in hell.
    Haha dit vind ik een leuke. Gewoon dingen roepen waar je geen bewijs voor hebt, alleen met de reden om andere zwart te maken en vervolgens snel zeggen dat je het er niet meer over wilt hebben
    Laatst gewijzigd door Timmytube : 05-07-2017 om 16:50
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Je geeft nog steeds geen bewijs schat, verder zie ik niet in hoe rapportjes zo iets kunnen bewijzen. Daarnaast, dat deffers naast aanvallers gaan liggen is toch niets nieuws

Haha dit vind ik een leuke. Gewoon dingen roepen waar je geen bewijs voor hebt, alleen met de reden om andere zwart te maken en vervolgens snel zeggen dat je het er niet meer over wilt hebben
    Ik zei al sommige spelers! Ik zei ook dat ik geen namen zou noemen! Hoef dus ook geen rapporten te tonen!
    Maar het is duidelijk dat het hier gaat over galliers die naast romeinen liggen. En dat het gallische account vijf weken kon gefarmed worden.
    Terwijl enkel schuilplaatsen omhoog getrokken werden en troepjes gemaakt werden. Nu ligt er een romeinse plague speler naast en dat gallische dorp wordt door hem gedefd.
    En de phalanx staan bij hem. De gallische speler heeft geen alliantie. Padum Tss; Uit scout rapporten blijkt dat er geen residentie staat bij de gallische speler , verzamelplaats 1 is,
    heel verdacht voor een overname.

Daarbovenop kan het bewijs ook geleverd worden van iemand anders dan mezelf. Gescout door de gallier en nadien aangevallen door de romein van Plague. Voorheen nooit door beiden gescout of aangevallen.
    En nu genoeg. Zoals ik zei, moge de cheaters branden in hell. Ze zijn niet travian waardig.

Voor de rest loop jij zelf ook wel veel commentaar op alles en iedereen te geven TimmyTube op dit Forum.
    Maar een rapport van jou hebben we hier anders ook nog niet gezien.

@Phoenix@NL6

Gebruiker

Standaard Terug naar een dood forum dan maar.

Bij deze maar terug naar een dood forum en een dode NL6 server.
    @Phoenix@NL6

Gebruiker ik zen de len!'s schermafbeelding

Standaard

Ik zei al sommige spelers! Ik zei ook dat ik geen namen zou noemen! Hoef dus ook geen rapporten te tonen!
    Maar het is duidelijk dat het hier gaat over galliers die naast romeinen liggen. En dat het gallische account vijf weken kon gefarmed worden.
    Terwijl enkel schuilplaatsen omhoog getrokken werden en troepjes gemaakt werden. Nu ligt er een romeinse plague speler naast en dat gallische dorp wordt door hem gedefd.
    En de phalanx staan bij hem. De gallische speler heeft geen alliantie. Padum Tss; Uit scout rapporten blijkt dat er geen residentie staat bij de gallische speler , verzamelplaats 1 is,
    heel verdacht voor een overname.

Daarbovenop kan het bewijs ook geleverd worden van iemand anders dan mezelf. Gescout door de gallier en nadien aangevallen door de romein van Plague. Voorheen nooit door beiden gescout of aangevallen.
    En nu genoeg. Zoals ik zei, moge de cheaters branden in hell. Ze zijn niet travian waardig.

Voor de rest loop jij zelf ook wel veel commentaar op alles en iedereen te geven TimmyTube op dit Forum.

Laat ik het even zo zeggen dat iedereen begrijpt waarover het gaat. Plots gaat account X (kleine ally) inactief, net als Y (Plague). Beiden worden een tijdje gefarmd, tot bij beiden op precies hetzelfde moment def opduikt met steun van heldjes uit Plague. Aangezien ik X ook farmde even gevraagd of ie nog speelde. Kleine verrassing: het antwoord kwam van Y als sitter. Nu is hier op zich niets mis mee als er daadwerkelijk iemand op X speelt. Vermits ik er geen bewijs voor heb dat er geen eigenaar op X speelt moeten we Y (en ook X) het voordeel van de twijfel geven. Toch is het op z'n minst verdacht, true that. Misschien is er wel een heel logische verklaring voor dat beiden toevallig dezelfde periode inactief werden en opnieuw weer actief, misschien ook niet.
    S6: De Boer

Gebruiker

Standaard

Allemaal gezeik.
    Plague en SpR zitten gewoon vieze cheaters in.
    U.W. for the win!

Ga trouwens lekker door met discuseren. Dat houdt het forum een beetje levend.
    Zal zo is even wat (oude) rapportjes plaatsen.
    Kan je kijken hoe het echt moet

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

#knip!

Gescout door de gallier en nadien aangevallen door de romein van Plague. Voorheen nooit door beiden gescout of aangevallen.
    Tja, zuur is dat.... Gallier van SPR scout en nadien valt de romein van SPR aan en loopt dood.

Rapportjes spreken voor zich, vuile cheaters!!
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Ik geef commentaar als mensen domme dingen lopen te posten of ik het ergens niet mee eens ben. Het is mijn goed recht om dat te doen, of ik nou rapportjes post of niet
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Regels voor berichten