Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 33

Discussie: Battlereports Besprekingen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Snap niet waarom men je -rept.

Je moet reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan Bjvv.

Helaas

Werd vooral op Imgur gedown voted. Lekker anoniem, dan durven de mensen het wel

Eehm, bedankt denk ik!
    Ben nog niet zo handig op het forum, wat houdt die rep(u)tatie precies in, haha?

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjvv Bekijk bericht
    Werd vooral op Imgur gedown voted. Lekker anoniem, dan durven de mensen het wel

Eehm, bedankt denk ik!
    Ben nog niet zo handig op het forum, wat houdt die rep(u)tatie precies in, haha?
    Als je super cool bent en meer +reps van mensen krijgt, dan is die groene balk wat langer:
    https://puu.sh/wCr2n/316bfef567.png
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Als je super cool bent en meer +reps van mensen krijgt, dan is die groene balk wat langer:
    https://puu.sh/wCr2n/316bfef567.png
    Aah, ik snap hem.
    Ga ik daar maar is aan werken
    Zal in de loop van de dagen nog wel wat plaatsen.
    Effe het s6 forumgedeelte weer beetje opkrikken.

Gebruiker

Standaard

Def censuur?
    Dan kan je die rapportjes beter niet posten...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonBeton Bekijk bericht
    Def censuur?
    Prachtig dit.
    Zelf niks willen plaatsen of zelfs niks hebben om te plaatsen, maar wel klagen dat er niks geplaatst word.
    Dan is er weer is iemand die niet zo'n mietje is om niks te plaatsen, gaan we weer lopen klagen.
    Zorg dan lekker zelf voor wat rapportjes, ipv azijn te lopen zeiken, maar dat doen we natuurlijk ook niet, want straks verlies ik wat troepen
    Mietjes....

Gebruiker

Standaard

Prachtig dit.
    Zelf niks willen plaatsen of zelfs niks hebben om te plaatsen, maar wel klagen dat er niks geplaatst word.
    Dan is er weer is iemand die niet zo'n mietje is om niks te plaatsen, gaan we weer lopen klagen.
    Zorg dan lekker zelf voor wat rapportjes, ipv azijn te lopen zeiken, maar dat doen we natuurlijk ook niet, want straks verlies ik wat troepen
    Mietjes....
    Hmz....dit lijkt op zo'n discussie uit mijn beginjaren. De laatste jaren gewend om gewoon alles te zien.
    Misschien dat ik dan op servers heb gespeeld waar velen daar niet zo moeilijk over deden.
    Maar ik verwacht, een aantal spelers hier kennende, dat de rapportjes ook wel komen waar gewoon alles te zien is.
    En er zijn hier mensen genoeg die met een rekentool aardig het aantal def kunnen berekenen.

Hoor ik dus niet bij, want ik ben een hele oude traviannoob.

Gewoon lekker relaxed blijven. Fijn voor jullie dat je wat defpuntjes verzameld.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonBeton Bekijk bericht
    Def censuur?
    Minder huilen en meer plaatsen jij!

Gebruiker

Standaard

Prachtig dit.
    Mietjes....
    Grappig, maar DonBeton staat op plek 6 op de aanvallers lijst, dus ondanks dat je niet overspoeld wordt met rapportjes van hem, lijkt me je reactie een beetje misplaatst. Denk je niet?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jearnobyl Bekijk bericht
    Grappig, maar DonBeton staat op plek 6 op de aanvallers lijst, dus ondanks dat je niet overspoeld wordt met rapportjes van hem, lijkt me je reactie een beetje misplaatst. Denk je niet?
    Nou, laat zien dan.
    Ligt er natuurlijk ook aan waar je op loopt.
    Ik kan ook iedere dag 200 speertjes slopen voor wat punten.
    Zolang ik geen grote rapporten zie, komt het bij mij over dat hij nauwelijks (grote) aanvallen uitvoert.
    Zie hem inderdaad op plek 6 staan, maar laat dat dan ook op het forum zien, of heb geen commentaar

Gebruiker

Standaard

Nou, laat zien dan.
    Ligt er natuurlijk ook aan waar je op loopt.
    Ik kan ook iedere dag 200 speertjes slopen voor wat punten.
    Zolang ik geen grote rapporten zie, komt het bij mij over dat hij nauwelijks (grote) aanvallen uitvoert.
    Zie hem inderdaad op plek 6 staan, maar laat dat dan ook op het forum zien, of heb geen commentaar
    Het is natuurlijk ieder voor zich om te bepalen of hij/zij alle rapportjes op het AF gooit. Net als dat iedereen voor zichzelf bepaald of hij/zij commentaar levert. Harde wereld! Ik ga weer wat doen

Regels voor berichten