Bekijk resultaten enquête: Zou je graag de twee opties uit Rise of Alliances in een reguliere vanilla zien?

Aantal stemmers
75. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, beide! (Doneer grondstoffen + verdedigingspunten systeem)

28 37,33%
  • Ja, alleen het doneer grondstoffen systeem

0 0%
  • Ja, alleen het verdedigingspunten systeem

40 53,33%
  • Geen van beide

7 9,33%
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 45

Discussie: Rise of Alliances functies op reguliere speelservers!

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Verdedigings ding ziet er goed uit, idd eens wat erkenning voor de deffers.

Doneer systeem lijkt me niks, misschien ook wel handig als je dit soort dingen vraagt aan spelers die travian enig sinds op een wat "hoger strategische niveau" hebben gespeeld. Want sommige reacties hier zijn echt te dom voor woorden.

Bijvoorbeeld:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S4Speler Bekijk bericht

Sta geen dual/multiple accounts meer toe.
    Doen ze ook niet.

en vooral: MH's mogen niet als speler deelnemen aan servers. Of je bent speler, of je bent MH
    MH's mogen ook niet spelen op een server, volgens mij mogen zelfs de forum admins niet op de server spelen waarvan zij het forum deel moeten controleren.

@S4Speler, niks persoonlijks hoor, je bent gewoon de eerste waar ik de citeer knop bij indruk.

Edit: Lees gewoon Thinky zijn post.
    Je moet reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan Thinky.
    Laatst gewijzigd door Timmytube : 06-04-2017 om 14:50
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrede Bekijk bericht
    *knip*
    Je bent lekker tegenstrijdig.
    Je valt Travian af op Pay2win, en nog geen regel later verdedig je de mensen die betalen om te winnen (want die mensen houden Travian levend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    -RoA toevoegingen: Heeft Travian Games dat niet eerder toe willen voegen? Alleen destijds met het troepen doorsturen. In ieder geval wel goed dat er nu wel om feedback wordt gevraagd, ware het niet dat er al wordt gezegd dat de servers "klaar staan". Dus dingen worden ontwikkeld en pas na het ontwikkelen wordt er feedback gevraagd? Lijkt me dat het dan sowieso wordt toegevoegd, zelfs als de feedback slecht is.
    Feedback wordt over het hele spel gevraagd, niet alleen bij ons. Het is ook geen mogelijkheid om de domeinen die overwegend tegen zijn deze opties niet te bieden.
    Want bijv. nu willen wij alleen de def verdeling, maar volgende keer wordt er iets gevraagd wat wij weer wel willen, en dan krijg je in het HQ een waslijst met welke opties waar aan of uit staan.
    Dus als de algehele feedback overwegend positief is, dan kan dat door andere domeinen als 'niet luisteren naar je spelers' worden ervaren. Maar ze luisteren naar veel meer spelers dan dat we hier hebben.

Dat wordt heel vaak vergeten met elke nieuwe update waar feedback op wordt gevraagd.
    Overigens: eerst feedback vragen en dan pas gaan ontwikkelen schiet ook niet op... misschien is het idee helemaal niet haalbaar en heb je spelers blij gemaakt met een dode mus.
    Ultieme voorbeeld daarin is Imperion. Daar zijn ze midden in de open beta erachter gekomen dat het eindspel niet werkt zoals ze in gedachten hadden, en zijn een nieuw eindspel gaan programmeren, was niet haalbaar, server bleef maar door draaien zonder eindspel element... uiteindelijk zijn ze gestopt op alle domeinen behalve .com
    Daar hebben ze een nieuwere versie uitgeprobeerd, maar dat duurde zo ontzettend lang dat Imperion een stille dood gestorven is.
    Laatst gewijzigd door Muchacho NL : 07-04-2017 om 10:58
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Je bent lekker tegenstrijdig.
    Je valt Travian af op Pay2win, en nog geen regel later verdedig je de mensen die betalen om te winnen (want die mensen houden Travian levend)
    Ja het klinkt tegenstrijdig, maar er moet toch een normale balans te vinden zijn. De veiling op zich is geen probleem (al zag ik het liefst dat het afgeschaft wordt), maar het voordeel moet niet TE groot worden zoals nu het geval is. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren door de spawn van de gladiatoren helm met 2 of 3 weken te vertragen.
    (sorry moderator voor deze off-topic gedachtenwisseling)
    Server 1: Absolute ZERO!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Overigens: eerst feedback vragen en dan pas gaan ontwikkelen schiet ook niet op... misschien is het idee helemaal niet haalbaar en heb je spelers blij gemaakt met een dode mus.
    Je vraagt feedback in het stadium dat je ontwikkeling nog alle kanten op kan, niet zoals nu, waar het al klaar staat voor implementatie. Verder weet je bij dit soort veranderingen van te voren al wel dat het technische gezien haalbaar is, dus dan kun je van te voren wel vragen of de spelers het een goed idee vinden of niet.
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Gebruiker

Standaard RE

Dual, multiple of complete orgies op een account? Prima maar richt daar dan ook een server voor in
    ....Lekker hoor om om 03:41 aangevallen te worden door "team ik kan het niet alleen" en dan om 07:30 er achter te komen dat je def het net niet meer op tijd haalt. En wie heeft het verstuurd? Ja iemand uit Willemstad of uit Jarkarta, dan is er toch niks meer aan?

Helmpjes voor 130K zilver is gewoon pure geldklopperij.
    Waarom doen we niet gewoon een entreeprijs van 29,95 per server en dan verder iedereen gelijke kansen, waarbij het weer op inzet, speelstijl, keuzes en een beetje geluk aan komt i.p.v. op het kopen van de overwinning?

Ik pleit voor gewoon 1 speler en 2 sitters.
    Kijk eens naar de mogelijkheid van IMEI nummers, Macadressen en IP-nummers ed. Daar is vast wel iets te vinden
    (Deepweb en proxy's gewoon blokkeren)

en MH's spelen niet..... Nou ik kan je vertellen dat dat wel gebeurt hoor. Ohime Shama of hoe ze ook maar heet, doet dat echt wel hoor.

en dan stook ik het vuurtje nog maar wat verder op:
    Midgame arte-facts op zondag morgen om 06:00 .......Het kan niet anders is het antwoord van Travian.....en vervolgens komt er de volgende dag een melding dat de artes op een andere server wegens een storing om 20:00 vrijgegeven worden.....

Wel geloofwaardig blijven Travian!

Luilak Spartacus's schermafbeelding

Standaard

@S4speler

Duals zijn gewoon een onderdeel van het spel.
    Je kan wel gaan piepen over aanvallen sturen om 3u41 maar ook dat doe ik als Nederlander als het nodig is gewoon.
    Als student heb je gewoon wat ruimere bedtijden.

Een vast instap bedrag... dan haal je het hele systeem van de micropayments onderuit zal dus nooit gebeuren.

Kijken naar IP adressen?
    Je wilt dat we ons allemaal opsluiten in onze ***bunker... ehmmm ik bedoel op onze zolderkamer...
    In de geschetste situatie kan je dus nooit spelen als je onderweg ben. Lijkt me toch geen heel goed idee.

En ach niet zo miepen over die artefact tijden. Zet je maar een keer je wekker kan ook geen kwaad die ene keer in de zoveel maanden.

Verder defpunten verdeling is prima. Allianties nog meer power geven niet. Je moet toch met een kleine groep kunnen spelen.
    Laatst gewijzigd door Spartacus : 07-04-2017 om 16:52
    Nothing is real it's all what you believe

Standaard

Dual, multiple of complete orgies op een account? Prima maar richt daar dan ook een server voor in
    ....Lekker hoor om om 03:41 aangevallen te worden door "team ik kan het niet alleen" en dan om 07:30 er achter te komen dat je def het net niet meer op tijd haalt. En wie heeft het verstuurd? Ja iemand uit Willemstad of uit Jarkarta, dan is er toch niks meer aan?
    Duals en 's nachts aanvallen hoort er gewoon bij, geeft net wat meer diepgang in het spel, wat veel spelers die aan de "top" spelen leuk vinden. Verder komen dat soort aanvallen niet vaak van proxy accounts hoor, meestal gewoon een goede speler met een Titaan.

Helmpjes voor 130K zilver is gewoon pure geldklopperij.
    Waarom doen we niet gewoon een entreeprijs van 29,95 per server en dan verder iedereen gelijke kansen, waarbij het weer op inzet, speelstijl, keuzes en een beetje geluk aan komt i.p.v. op het kopen van de overwinning?
    Je snapt het niet helemaal, wss nog niet echt op een heel groot account gespeeld. Maar de meeste goud gebruikers geven wel meer dan 29,95 uit, ook als je vrij zuinig speelt. Daarnaast moet Travian ook gewoon geld verdienen, de helmpjes zijn vervelend, maar er is niet veel aan te doen.

En kap eens met dat gejank over gelijke kansen, als je gewoon op tijd en wat van het spel snapt dan kun je een heel eind komen. Noobs worden gerekt en dat zal altijd zo blijven, ga anders maar minecraft spelen.

Ik pleit voor gewoon 1 speler en 2 sitters.
    Kijk eens naar de mogelijkheid van IMEI nummers, Macadressen en IP-nummers ed. Daar is vast wel iets te vinden
    (Deepweb en proxy's gewoon blokkeren)
    Slaat nergens op, dan zouden mensen met een drukke baan dus niet echt meer kunnen spelen. Want nee, sitters gaan niet je account geheel onderhouden. Plus meer spelers per account geeft vaak leukere troepenaantallen wat de oorlogen weer wat aantrekkelijker maakt.

Verder denk ik niet dat je een flauw benul hebt van wat het deebweb is, dus hou er dan ook maar over op.

en MH's spelen niet..... Nou ik kan je vertellen dat dat wel gebeurt hoor. Ohime Shama of hoe ze ook maar heet, doet dat echt wel hoor.
    Bewijs?

en dan stook ik het vuurtje nog maar wat verder op:
    Midgame arte-facts op zondag morgen om 06:00 .......Het kan niet anders is het antwoord van Travian.....en vervolgens komt er de volgende dag een melding dat de artes op een andere server wegens een storing om 20:00 vrijgegeven worden.....
    Kap nou eens met dat gejank over dat de artes te vroeg zijn. Zullen we anders ook gewoon iedereen een 15 crop 150% geven als tweede dorp?

Wel geloofwaardig blijven Travian!
    Lees eerst je eigen berichten eens na.

Dit is dus precies wat ik in een van me vorige post bedoelde, vraag niet feedback aan iedere speler die geen idee heeft van hoe je travian eigenlijk moet spelen.
    Travian Awards:

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Verdedigingspunten is gewoon een eerlijke toevoeging die verder geen invloed heeft op het spel.
    De andere is een feature die wèl invloed heeft op het spelverloop, dus die kun je beter op RoA houden.
    Mensen spelen dit spel voornamelijk vanwege de herkenbaarheid, het is op dit moment vooral zaak mensen binnen te houden en niet zo zeer nieuwe mensen te werven denk ik. En dit zou daarvoor een hele slechte stap zijn..
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker Eagle23's schermafbeelding

Standaard

Verdedigingspunten is oke.... Dat is de erkenning voor deffers!

Alliantie gedoe moet ik niks van hebben. Geeft naar mijn idee grote clubs te veel voordelen.
    Bovendien staan de te doneren hoeveelheden grondstoffen niet in verhouding tot de voordelen.
    Het is veel beter om er troepen van te maken.

Verder moet ieder account zelf weten hoe er gespeeld wordt. Zo ook dual-accounts.
    Het is echter wel goed dat een ieder zich wel realiseert dat dual-accounts mede een oorzaak zijn van teruglopende aantallen accounts op een server.
    Iets wat we allemaal zien gebeuren......eigenlijk ook niet leuk vinden.....maar ieder dual-account werkt er wel aan mee!!
    S5 Omertá 2014 - 2015
    S3 Pokémon 2015-2016
    S1 Muppets 2016
    S5 De Snackbar 2017

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Je vraagt feedback in het stadium dat je ontwikkeling nog alle kanten op kan, niet zoals nu, waar het al klaar staat voor implementatie. Verder weet je bij dit soort veranderingen van te voren al wel dat het technische gezien haalbaar is, dus dan kun je van te voren wel vragen of de spelers het een goed idee vinden of niet.
    Hier kan je twee kanten mee op, en heb het idee dat TG het toch niet goed had gedaan, ondanks welke van de twee keuzes ze maken.

Keuze 1: zoals jij zegt: Eerst vragen, dan ontwikkelen. Hier kunnen meerdere maanden overheen gaan voordat het getest kan worden, en nog eens eenzelfde aantal maanden voordat het live kan.
    Wat is dan de grootste klacht? "Jullie vragen wat we willen, en doen er niks mee. Travian luistert niet naar hun spelers!"

Keuze 2: Zorgen dat het klaar staat, dan pas vragen of we het willen.
    Klacht: "Ze duwen het ons door de strot"

Dus ze doen het toch nooit goed.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten